Čekų „Škoda“ automobilių gamintojas pristatė naujos kartos „Octavia Scout“ automobilį su padidinta prošvaisa ir bekelei pritaikyta kėbulo apdaila. Žinoma, tai ne SUV automobilis, tad visureigiu šio automobilio nepavadinsi, tačiau jis gerokai skiriasi nuo įprasto universalo.
„Škoda“ pristatė naująjį „Octavia Scout“
© Gamintojo nuotr.

Žiūrint į naują modelį, kuris bus gaminamas tik universalo kėbulu, labiausiai į akis krenta priekinis nedažyto plastiko bamperis su sidabro spalvos elementais ir plastikinės ratų arkų bei durelių apdailos, kurios saugo kėbulą nuvažiavus nuo asfalto. Galiame bamperyje sumontuota sidabrinės spalvos plastikinė apsauga, papildomai galima užsisakyti ir sidabrinės spalvos stogo laikiklius.

Pajėgus bekelėje

Palyginti su įprastu „Octavia“ modeliu, šis automobilis turi 31 mm didesnę prošvaisą, o atstumas nuo kelio paviršiaus iki žemiausio taško yra 171 mm. Taip pat automobilis bazinėje komplektacijoje turi 17 colių dydžio lietus ratlankius.

Kaip ir įprastas universalas, „Octavia Scout“ pasižymi itin erdviu salonu ir didele bagažine. Nenulenkus galinių sėdynių į ją tilps 610 litrų, nulenkus antros eilės sėdynes – net 1740 litrai. Nulenkus ir priekinio keleivio sėdynę, galima pervežti 2,92 m ilgio krovinį.

Tačiau neabejotinai didžiausias naujojo „Škoda Octavia Scout“ privalumas – į modelį montuojama visų varančiųjų ratų sistema su penktos kartos „Haldex“ mova, kuri sukimo momentą priekiniams ir galiniams ratams perduoda priklausomai nuo eismo sąlygų ir sukibimo su kelio danga.
Automobiliu galima vilkti net 2 tonas sveriančią priekabą (25 proc. daugiau nei ankstesniu modeliu), maži priekinio ir galinio bamperio išsikišimai leidžia įveikti stačias įkalnes ir nuokalnes (iki 16,7 laipsnių priekyje ir 13,8 laipsnių gale). Bekelėje važiuojant nedideliu greičiu pravers ir elektronikos valdomas EDL diferencialas, taip pat galima pasirinkti skirtingus elektroninės stabilumo sistemos režimus.


Naujo variklio debiutas

„Octavia Scout“ bus komplektuojamas su vienu iš dviejų turbodyzeliniu arba turbobenzininiu motoru. Pirmą kartą „Škoda“ gamintojo istorijoje galingiausias turbodyzelinis 2,0 l /184 AG TDI motoras bus komplektuojamas su dviejų sankabų automatinę DSG pavarų dėže ir visų varančiųjų ratų sistema, o vidutinės degalų sąnaudos sieks vos 5,1 l/100 km.

Antrasis dyzelinis motoras – 2,0 l/150 AG TDI bus siūlomas tik su mechanine šešių pavarų greičių dėže, o jo degalų sąnaudas gamintojas nurodo tokias pačias, kaip ir galingesnio modelio – 5,1 l / 100 km.
Vienintelis benzininis variantas bus su 1,8 l TSI / 180 AG motoru, kuris bus derinamas su 6 pavarų DSG automatine greičių dėže. Jo vidutinės degalų sąnaudos sieks 6,9 l/100 km.

Ne pats pigiausias „Octavia“ variantas

Pirmos kartos „Škoda Octavia Scout“ debiutavo 2007 metais ir iki šiandien jų buvo parduota daugiau kaip 53 600 vienetų. Naujos kartos modelis rinkoje debiutuos rugpjūčio mėnesį, o kaina kol kas neskelbiama. Lietuvoje senuoju modeliu, kurio kaina buvo nuo 79 000 Lt, šiuo metu nebeprekiaujama.

Parengė Jurgis Paplaitis

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Trumpo tarifai jau smogė motociklų rinkai (52)

Į Lietuvą vis dar atvyksta motociklai iš JAV, kurie bus apmokestinti 6 proc. muito tarifu. Jei...

Karas prieš nedrausmingus vairuotojus: valstybinių numerių kartais geriau neviešinti (37)

Automobilio statymas prie namų – kasdienis didmiesčių gyventojų galvos skausmas. Vietų...

„McLaren“ griauna mitus: nuo 2025 laukia didžiuliai pokyčiai (1)

Prieš kelis mėnesius vykdantysis „McLanren Automotive“ vadovas Mike‘as Flewittas užsiminė...

Dar kartą apie dyzelinius automobilius: jie tik brangs (114)

Pirmą kartą Lietuvoje atliktas bendrosios automobilio eksploatacijos kainos tyrimas parodė, kad...

Po „Brexit“ – vargas su britišku vairuotojo pažymėjimu (57)

Iš Europos Sąjungos pasitraukus Jungtinei Karalystei, šioje šalyje išduoti vairuotojo...

Top naujienos

Branduolinių povandeninių laivų kapinyne Rusijoje apsilankęs vokiečių žurnalistas: tai, ką išvydau, sukėlė šoką (63)

Vokiečių žurnalistas Michaelis Schmidtas papasakojo apie tai, kaip Šiaurės vakarų Rusijoje,...

Egzotiškas pasiūlymas Palangoje: vietoj įprastų saldumynų – drakono vaisių, kinkanų ir karališkų uogų (6)

Vaisiais iš Tailando, Kosta Rikos, Izraelio, Turkijos bei Lenkijos Palangoje pirmus metus...

Sekmadienį – dar viena proga pasidžiaugti šiluma (7)

Sekmadienio naktis numatoma nepastoviai debesuota, be lietaus. Vėjas silpnas. Antroje nakties pusėje...

Saugojosi, bet pastojo: apie gyvybei pavojingą negimdinį nėštumą įspėjo ne vienas simptomas (30)

Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytoja, norėdama pasidalinti savo istorija. Ji viliasi, kad kitoms...

Kemzūros prognozė nepradžiugins „Žalgirio“ sirgalių: tai sportas, kitaip nebūna (63)

Laiko patikrintas Kęstučio Kemzūros ir Davido Blatto duetas, panašu, ruošia dirvą dar vienam...

Minią sujaudino „The Prodigy“ narių poelgis pasirodymo metu (5)

Ko gero labiausiai lauktas pasirodymas „ Positivus “ festivalyje pateisino visus lūkesčius. „...

Prabilo dar viena su „Alfa vyru“ pasimatyme buvusi mergina: bandė bėgti, bet jis ją sekė (303)

„Ėjau į troleibusą, jis iš paskos“, – apie bandymą pasprukti nuo „Alfa vyro“ Airino...

Visa tiesa apie nuolaidų korteles: kam jos iš tiesų naudingos? (147)

Lojalumo kortelės Lietuvoje atsirado prieš gerus 11 metų ir šiandien jau nieko nebestebina, kad...

Išskyrė 9 akivaizdžiausius partnerių neištikimybės ženklus: juos pajutus, reiktų sunerimti (17)

Vyrus ir moteris į neištikimybę pastūmėja skirtingos priežastys, tačiau ir vieni, ir kiti...

Suskambo vienintelis solinis Jazzu koncertas pajūryje: atlikėja neslėpė kvapą gniaužiančio jaudulio (79)

Palanga šį savaitgalį tapo Lietuvos centru – čia ne tik vyko „Aurum 1006 km“ lenktynės, bet...