Pasaulinis atšilimas buvo didžiausia mūsų kartos grėsmė ir jis iš tiesų baugino žmoniją. Skirtingai nei branduolinis karas, kuris nušluotų mus visus nuo Žemės paviršiaus akimirksniu, kylanti temperatūra kaitintų mus pamažu tol, kol nebereikėtų virdulio arbatai pasiruošti, rašo autoevolution.com.
© Gamintojo nuotr.

Visa tai susiję su šiltnamio efektu ir mūsų bendru polinkiu į atmosferą išmetinėti šį efektą sukeliančias dujas. Nors globalinio atšilimo klausimu visada buvo skeptiškai nusiteikusių žmonių, kurie priemones, kurių buvo imtasi, vadino beprasmėmis, tačiau pastarieji įvykiai rodo, kad jie buvo neteisūs. Jau trejus metus iš eilės šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisija, atrodo, įšaldyta.

Geras žinias paskelbė „Global Carbon Project“ – tai iniciatyva, kai matuojami į atmosferą žmogaus veiklos išmetamo anglies dvideginio kiekiai ir kiek jo aplinka sugeria. Atėmus tai, ką sugeria aplinka, iš to, kiek išmetama, gaunamas tas anglies dvideginio kiekis, kuris lieka įstrigęs atmosferoje ir kuris sukelia šiltnamio efektą.

Iš visų lakiųjų medžiagų, kurios patenka į šią kategoriją, būtent anglies dvideginio koncentracijai žmonės turi daugiausiai įtakos. Kaip jūs tikriausiai gerai žinote, transportas yra vienas iš veiksnių, pastaraisiais dešimtmečiais prisidedančių prie anglies dvideginio lygio augimo. Iš tiesų, asmeniniai automobiliai tokio didelio vaidmens neatlieka, kur kas labiau kenkia laivai ir lėktuvai, tačiau buvo manoma, kad atsidūrėme tokioje situacijoje, kai reikia skaičiuoti net ir mažiausius išmetamus kiekius.

Nors automobilių gamintojai iš tikrųjų pradėjo demonstruoti daug daugiau dėmesio tam, kiek anglies dvideginio išmeta jų transporto priemonės, tikrieji pokyčiai vyno Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Kinijoje. Be abejonės, dvi didžiausios pasaulio ekonomikos sumažino savo priklausomybę nuo anglies ir tai turėjo tiesioginių padarinių: tikimasi, kad anglies dvideginio emisija Jungtinės Amerikos Valstijose ir Kinijoje sumažės atitinkamai 1,7 ir 0,5 procento. Tokius duomenis pateikia „Green Car Reports“.

Žinoma, po nuolatinio augimo per pastaruosius du dešimtmečius pastovios emisijos labai aukštame lygyje nepakanka. Kitas žingsnis būtų jos sumažinimas iki priimtino lygio ir tikrai atrodo, kad automobilių pasaulis atlieka savo pareigą – kiekvienas prekės ženklas planuoja pagaminti daugybę elektrinių automobilių. Vienintelis dalykas dabar svarbu, kad prisidėtų energetikos sektorius ir jis rastų būdą, kaip tiekti švarią elektros energiją visiems šiems elektra varomiems automobiliams.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Aston Martin“ atgaivins legendinį J. Bondo automobilį

Skrieti gatvėmis kaip Jamesas Bondas : šią svajonę jau netrukus galės įgyvendinti pinigingi...

Sugalvojo, kaip elektromobilius įkrauti greičiau – siūlo vėl pildyti „degalų bakus“ (6)

Ar žinojote, kad vienas iš trukdžių elektromobilių įsigalėjimui yra kultūrinė inercija?...

Bando naują 3 serijos BMW: automobilyje yra vienas „benzingalviams“ svarbus pokytis (17)

Pakeliui į serijinę gamybą automobiliai atlieka daugybę testų – bandoma jų dinamika,...

Didžiausias automobilių gamintojų galvos skausmas, arba kodėl nauji modeliai bandomi Laplandijoje (3)

„Test World“ Suomijoje yra vienintelė vieta pasaulyje, kurioje automobilių gamintojai...

Vežėjai siūlo Palangos poilsiautojams nakvynę vilkiko kabinoje (23)

Lietuvos vežėjų asociacija surengė akciją – atostogaujantys Palangoje gali pasirinkti nakvynę...

Top naujienos

Slaptą planą pervilioti lenkus kūrė visai ne valstiečiai: pasikeitė tik viena esminė detalė (110)

Vilniaus kraštu Lietuvos politikai susidomėjo visai neseniai. Ilgą laiką niekam, išskyrus šiame...

Dėl lopinėlio žemės buvo paverstas žemgrobiu: 7 metus tampė po teismus (147)

Vilnietis Tomas Nenartavičius, pasakodamas savo istoriją, vis dar negali atsistebėti: 7-erius metus...

Viskas pasikeitė per naktį: oro uoste – „turistai“ su automatais, gatvėse pasirodė tankai (444)

„Sugedus lėktuvui“ nusileidę „turistai“ ir „ Aeroflot darbuotojai“ atstato automatų...

Vėl atversta „MG Baltic“ byla: užsiminta apie neteisėtai suvaržytą Masiulio laisvę papildyta 9.33 (81)

Po daugiau nei dviejų mėnesių pertraukos Vilniaus apygardos teisme vėl nagrinėjama politinės...

Į avariją Vilniaus pakraštyje pateko NATO kariai (11)

Antradienio rytą, apie 8 val., Vilniaus pakraštyje, Molėtų pl. ir Skersinės g. sankryžoje,...

Du pamėgti Adomaičio ginklai: išbandė rinktinėje, pasitelks ir klube (3)

Eimantas Bendžius ir Evaldas Kairys gimė pajūryje, bet krepšinio lopšiu jiems buvo sostinė....

„DELFI Šiandien“ – naujiena mobiliojo DELFI vartotojams (2)

Pagrindinis naujienų portalas DELFI atnaujino savo mobiliąją svetainę ir vartotojams siūlys ne...

Grupės „Mango“ lyderė Rima Petrauskytė-Paulauskienė laukiasi kūdikio: tai vėl naujas stebuklas (7)

„Prie to jausmo neįmanoma priprasti. Tai vėl naujas stebuklas“, – žurnalui „Stilius“...

Rusijoje pabranginta degtinė

Minimali degtinės (nepriklausomai nuo stiprumo) rinkos kaina Rusijoje rugpjūčio 20 dieną...

Nenoras valgyti – santykio su tėvais atspindys (1)

Turime problemą: mūsų penkerių metų dukrelė dažnai stokoja apetito, tiesiog atsisako valgyti....