aA
Kartais sunku suprasti, kokią „magiją“ aplink save sukuria „Alfa Romeo“, tačiau kažkokiu būdu tai veikia ne tik automobilių entuziastus, bet ir kitus gamintojus. Visai neseniai „Hyundai“ pareiškė, kad nori lygiuotis į italų automobilius estetiškumo atžvilgiu, o dabar panašiai kalba ir „Seat“ atstovai.
"Seat"
© AFP / Scanpix

Volkswagen“ grupė yra milžiniška. Po jos stogu telpa gausybė gamintojų – viename kampe nuosaikūs ir praktiški „Škoda“ ir „Seat“, kitame – prabangūs „Audi“, dar kitame – „Lamborghini“ ir „Porsche“, o ant pjedestalo puikuojasi „Bugatti“.

Tačiau nepaisant visų valdomų markių, „Volkswagen“ po savo stogu visada labai norėjo turėti „Alfa Romeo“. Apie tai ne kartą kalbėjo buvęs koncerno vadovas Ferdinandas Pieche`as. Deja, jam ne kartą teko išgirsti Sergio Marchione`s žodžius, kad „Alfa Romeo“ – neparduodama ir nebus parduodama niekada.

Jei norite pranešti apie eismo naujoves, problemas, turite su situacija gatvėse ir keliuose susijusių pastebėjų, kviečiame rašyti e. paštu auto@delfi.lt. Sekti daugybę automobilinių ir ne tik naujienų galite DELFI Auto feisbuko puslapyje.

Visiems susitaikius su šia mintimi ir prie „Volkswagen“ vairo sėdus naujam vadovui, į vietą, kuri buvo rezervuota „Alfa Romeo“ markei, po truputį stumiamas „Seat“. Kalbėdamas apie šio prekės ženklo galimybes perspjauti italus, naujasis „Volkswagen“ vadovas Herbertas Diessas, portalui „europe.autonews.com“ išsakė savo mintis, kodėl tiki sėkme.

„Šiandien „Seat“ turi kur kas didesnę modelių įvairovę nei prieš keletą metų. Šio gamintojo automobilius perka jauniausi pirkėjai, lyginant su likusiomis koncerno markėmis. Aš tikiu, kad šis vardas turi dar daug potencialo.

Šiuo metu „Seat“ Europoje yra geriau žinomi už „Alfa Romeo“. Mano amžiaus žmonėms ši itališka markė yra kažkas fantastiško, tačiau kiek save pamenu, jie vis ritasi žemyn. Paklauskite 23–25 metų amžiaus žmonių, ką jie žino apie „Alfa Romeo“? Jie net nežino kas tai per gamintojas“, – sakė H. Diessas.

Vadovo teigimu, nukreipiant „Seat“ į sportiškesnių ir išvaizdesnių automobilių kryptį, bus sumažinta konkurencija koncerno viduje. Pastaroji markė bus orientuota į sportiškumą, „Škoda“ – į racionalumą ir nuosaikią kainą, o „Volkswagen“ išliks aukštesnės klasės produktu.

Visgi lyginant „Alfa Romeo“ ir „Seat“ istoriją, tai du visiškai skirtingi gamintojai. Italų gamintojas yra vienas seniausių pasaulyje – įmonė įkurta 1910-aisiais. „Alfa Romeo“ laimėdavo pačias sudėtingiausias pasaulyje lenktynes „Mille Miglia“, „Targa Florio“ ir 24 valandų ištvermės „Le Mans“ lenktynes. Net garsusis Enzo Ferrari yra pripažinęs, kad pirmoji jo meilė buvo būtent „Alfa Romeo“ automobiliai.

Tuo metu „Seat“ buvo įkurta 1950-aisiais, Ispanijoje. Šis prekės ženklas negali pasigirti didinga sportine ar inžinerine istorija, nes įsakymą įkurti šį gamintoja davė tuometinis Ispanijos diktatorius Francisco Franco. Tai turėjo būti prestižinis projektas, tačiau iš tikrųjų „Seat“ gamino automobilius pagal iš „Fiat“ įsigytą licenciją, o galiausiai, 1986-aisiais, pateko į „Volkswagen“ pirkinių krepšelį.

Tačiau šiandien „Alfa Romeo“ savo gamoje turi keturis modelius, o gamintojo pardavimai nedžiugina. Prognozuojama, kad šiemet italai parduos tik 170 tūkst. automobilių.

„Seat“ statistiškai atrodo kur kas geriau. Šis gamintojas savo gamoje turi aštuonis modelius, o per 2017-uosius padavė beveik 470 tūkst. automobilių.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„CityBee“ pasiūlė pasivažinėti „auksiniais ratais“ (10)

Trumpalaikės automobilių nuomos paslaugą siūlanti „CityBee“ savo parką papildė aukso...

Pradedantiesiems vairuotojams pažymėjimai bus išduodami trejiems metams (4)

Seimas ketvirtadienį priėmė pataisas, kurios keičia vairuotojų pažymėjimo išdavimo tvarką.

Garsieji Londono taksi užkariaus Paryžių (1)

Legendiniai juodieji Londono taksi riedės ir Paryžiaus gatvėmis, praneša agentūra „Reuters“.

Sostinėje atidarė galingiausią plovyklą – per minutę nuplauna 4 automobilius (3)

Automobilių plovyklų tinklą valdanti UAB „ Švaros broliai “ atidarė dar vieną tunelinę...

Paaiškino, kuris automobilis aplinką teršia mažiau: naujas ar 10 metų senumo? (40)

Lietuvos automobilių parkas yra labai senas ir negražus. Tai yra tiesa. Iš naujų automobilių...

Top naujienos

Ramanausko-Vanago brolis Albinas: kai mane paleido, iškart supratau, kodėl

Ilgi metai miškuose, tamsiuose, šaltuose ir ankštuose bunkeriuose, sveiku protu nesuvokiami...

Pagrindinių mokesčių trūkumas siunčia rimtą signalą apie Lietuvos ekonomiką (1)

Finansų ministerija skelbia, kad per devynis šių metų mėnesius valstybės ir savivaldybių...

Bankų krizėje įklimpusi Graikija – vis dar be gelbėjimosi plano

Jei manėte, kad Graikijos nesėkmės jau praeityje, manykite iš naujo.

Guoga traukiasi iš aktyvios politikos: kitąmet nedalyvausiu jokiuose rinkimuose (92)

Buvęs liberalas Antanas Guoga , ilgą laiką buvęs laikomas realiausiu „valstiečių“ kandidatu...

Nuošalioje Vilniaus vietoje tiekia autentišką armėnišką maistą: stulbina kainomis ir porcijų dydžiu (195)

Jeigu nebūčiau vykusi automobiliu pro šalį, apie Valakampių paplūdimyje kepamus armėniškus...

Rezultatyvumu pradžiuginęs Lekavičius padėjo „Panathinaikos“ sutriuškinti Eurolygos debiutantus (2)

Miunchene antausį gavę Atėnų „Panathinaikos“ (2-1) krepšininkai išliejo susikaupusį...

Orai: artėja šalčiai (10)

Meteorologų teigimu, penktadienis bus gerokai vėsesnis nei praėjusios dienos. Naktį daug kur...

Lietuvių augintojus prispaudė kinai ir ukrainiečiai (124)

Šalies medaus eksportuotojai išgyvena sunkmetį – pirkėjų prireikė žvalgytis net tolimoje...

Panevėžyje nugriaudėjo galingas sprogimas: visiškai sugriauti keli garažai (89)

Bendrasis pagalbos centras informavo, kad Panevėžyje, Ateities g. 28, garažų masyve nugriaudėjo...

Grigas garantuoja, kad „Žalgiris“ šį sezoną eis toli, Čeponis stabdo arklius (61)

Trys pralaimėjimai iš eilės – ne „Žalgirio“ stilius. Šarūno Jasikevičiaus pamokslo...