aA
Seat“ kompanija tęsia automobilių sporto tradicijas, pristatydama „Leon Eurocup“ lenktynių seriją. Šis renginys, kuris prasidės drauge su 2014 m. lenktynių sezonu, vyks šešis savaitgalius šešiose Europos valstybėse. Pagrindinis vaidmuo lenktynėse atiteks „Seat Leon Cup Racer“ – lenktyniniam automobiliui, pasižyminčiam 330 AG galia, įspūdinga apdaila ir profesionaliomis technologijomis.
Seat Leon Eurocup
© Gamintojo nuotr.

„Automobilių sportas yra giliai įleidęs šaknis į mūsų prekinį ženklą. Seat gali pasigirti ilgesne nei 40 metų dalyvavimo automobilių sporte istorija. Rengdami „Seat Leon Eurocup“, savo motyvuotoms komandoms ir entuziastingiems gerbėjams visoje Europoje mes siūlome išties įdomią galimybę“, - sakė Seat S.A. Tyrimų ir vystymo viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.

„Seat Leon“ buvo vienas sėkmingiausių pastarojo meto lenktynėms skirtų kėbulinių automobilių. 2008 ir 2009 metais jis pelnė WTCC (Pasaulio kėbulinių automobilių čempionatas) nugalėtojo titulus, o „Seat Leon Supercopa“ ir „Eurocup“ buvo vieni populiariausių kėbulinių automobilių monotaurių, kai lenktyniaujama su vienodais vieno gamintojo automobiliais. „Supercopa“ čempionatas buvo rengiamas nuo 2003 iki 2013 metų net 8 šalyse, o „Eurocup“ – nuo 2008 iki 2010 metų 9 šalyse.

„Seat Leon Cup Racer“ sužavės iš pirmo žvilgsnio – jo „raumeningas“ agresyviai atrodantis kėbulas, užkeltas ant didžiulių 18 colių ratų. Automobilio priekis buvo sukurtas taip, kad garantuotų optimalų aerodinaminį efektyvumą bei maksimalų oro srautą aušinti varikliui ir stabdžiams. Iškilios ratų arkos su angomis gale pagerina keturių stūmoklių stabdžių sistemos vėsinimo efektą. Smarkiai praplatinti slenksčiai puikiai dera su priekiniu oro aptaku, o galinis difuzorius ir dviejų pakopų oro aptakas ant stogo skirti generuoti maksimalią prispaudimo jėgą, važiuojant dideliu greičiu posūkiuose.

Nepaisant didelių perdirbimų, „Seat Leon Cup Racer“ išsaugojo originaliojo „Leon“ bruožus – įspūdingus priekinius LED žibintus su dienos šviesos žibintais bei galinius LED žibintus. Stogo linijos kontūrai taip pat išliko tokie pat, kaip ir serijinio modelio.

Sumažinus kėbulo svorį, saugumą automobilio viduje garantuoja tvirti saugos lankai. Optimalų saugumą taip pat užtikrina lopšio formos sportinės sėdynės su HANS sistema, saugančia galvą ir kaklą. Pagrindinė salono forma išliko tokia pat, kaip ir serijinio modelio, tik valdymo mechanizmai bolide išdėstyti ant vairo, o informacija matoma TFT skystųjų kristlų ekrane priešais jį. Toks išdėstymas užtikrina, kad pilotas visuomet galės preciziškai tiksliai valdyti automobilį.

„Leon Cup Racer“ bolido širdis – galingas dviejų litrų keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi. Didžiausia jo galia siekia 330 AG, o maksimalus sukimo momentas – 400 Nm. Priekinę automobilio ašį suka 6 laipsnių dvigubos sankabos DSG pavarų dėžė, valdoma prie vairo esančiais jungikliais, bei elektronikos valdomas blokuojamas diferencialas.

Preliminari „Leon Cup Racer“ kaina be mokesčių sieks apie 70 tūkst. eurų (241,7 tūkst. Lt).

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

BMW pristatė didžiausią savo visureigį (10)

Vokietijos BMW pristatė naują visureigių šeimos narį – X7. Gamintojas pabrėžia, kad tai –...

Dėl infliacijos siūloma dar didinti vairuotojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo sumas (11)

Finansų ministerija Vyriausybei siūlo dėl infliacijos patikslinti transporto priemonių...

„Opel“ teks remontuoti dalį parduotų automobilių: kaip elgtis, jei vairuojate vieną jų (14)

Vokietijos Federalinė kelių transporto tarnyba (KBA) po kratų „ Opel “ biure aptiko programas,...

Elektrinis „Porsche“ nebus toks brangus, kaip manoma – dėkoti reikėtų „Teslai“ (8)

Vokietijos „Porsche“ gamybai rengia vien elektra varomą „Taycan“ modelį. Tačiau kitaip,...

Parodė, kas nutinka, jei automobilio oro pagalvė išsiskleidžia per vėlai (8)

Automobilio saugos pagalvės pastaruoju metu ypač aktuali tema Lietuvoje. Kai teisėsaugos...

Top naujienos

Finaliniai TS-LKD kandidatų debatai. Šimonytė ir Ušackas deklaravo, dėl ko niekada nesutartų su valdančiaisiais (566)

Pirmadienį Kaune vyko finaliniai Tėvynės sąjungos - Lietuvos krikščionių demokratų ( TS-LKD )...

Seime svarstomas naujas mokestis: nori apmokestinti spausdintuvus (557)

Seime liko paskutiniai žingsniai dėl naujo mokesčio priėmimo, kuris, veikiausia, išaugintų...

Krepšininkas Mindaugas Kuzminskas patvirtino ilgai sklandžiusias kalbas apie skyrybas: stengiausi viską išsaugoti (4)

2017-ųjų liepos 6-ąją, Lietuvos karaliaus Mindaugo karūnavimo dieną, krepšininkas Mindaugas...

Imperijos griūtis: Ukrainos bažnyčia skaldo Putino kuriamą slavų pasaulį (198)

Ką reiškia Ukrainos stačiatikių bažnyčios galimas susivienijimas ir atsiskyrimas nuo Maskvos? Ar...

Į Lietuvą atkeliauja bjaurus atmosferos frontas: smarkus vėjas atneš ir pirmąsias snaiges (14)

Spalio 22 dieną daugelyje Lietuvos rajonų termometrai rodys 6–11 °C. Visoje šalyje lankysis...

Nustelbė viską, ką teisėjas yra regėjęs: gauja nuteista už sistemingą pažeidžiamų merginų prievartavimą kai kurioms tebuvo 11 metų (42)

Gauja nubausta už „niekšiškus ir siaubingus“ nusikaltimus, o vadeiva įkalintas iki gyvos...

Neįtikėtini pokyčiai: pusės savo svorio atsikratė pakeitusi vieną įprotį (31)

„Atsimenu atvejį, kai su vaikais atvykome į atrakcionų parką ir jie norėjo, kad kartu...

Atimtų vaikų mama: neįsivaizduoju, kaip reikės atitaisyti vaikams padarytą žalą (1285)

„Aš jau kalbu ramiai – visos ašaros praverktos“, - sako kaunietė Eglė. Rugsėjo pabaigoje...

„Dzūkiją“ gyręs Šaras pokštavo dėl prametančio Jankūno: man irgi sakydavo – nuo vasario, Šarai (2)

Tik po gyvybiškai svarbių Thomo Walkupo ir Leo Westermanno tritaškių Šarūnas Jasikevičius...

Europos žaizda, kurioje šlovinamas komunizmas: viskas atrodo taip, kaip pas mus buvo „prie ruso“ (437)

Pirmojoje pasakojimo dalyje rašiau apie Moldovos teritorijoje esančią Padniestrę – regioną,...