Visa vokiška trijulė fiksavo augimą, skelbia verslo naujienų agentūra „Bloomberg“.
Labiausiai pardavimus augino „Mercedes-Benz“ – net 20 procentų, palyginus su praėjusių metų sausiu. Ši kompanija praėjusį mėnesį visame pasaulyje pardavė 150 tūkst. 814 automobilių.
„Audi“ ūgtelėjo 4 procentais ir pardavė 143 tūkst. 150 vienetų mašinų, o BMW pardavimai palyginus su analogišku 2015 metų laikotarpiu padidėjo 7,5 procento iki 133 tūkst. 883 automobilių.
Suprantama, tai tik vieno mėnesio įvertinimas, o pernai sausį BMW irgi nebuvo lyderė, tačiau analitikų vertinimu, „Mercedes“ šuolis yra dėsningas, nes kompanija pastaruoju metu rinkoms pristato vieną naujieną po kitos ir šiuo požiūriu pranoksta konkurentus.