Amerikos Kelių saugos institutas, priekinio smūgio atveju bandomąsias mašinas daužo ne visu pločiu, o trenkia jį tarsi į stulpą ar medį, važiuojant 64 km/val. greičiu. Suprantama, kad tokiu atveju automobilio kėbulas patiria didesnį, aštresnį smūgį, nei atsitrenkdamas į įprastą, platesnio ploto barjerą.

Tokią naujovę amerikiečiai pradėjo taikyti po to, kai buvo pastebėta, kad ketvirtadalis mirčių per eismo nelaimes, įvyksta panašiomis aplinkybėmis. Naudojant stulpo testą 2012 m. buvo sumaitoti garsių gamintojų automobiliai, o rezultatai privertė išsižioti: „Audi A4“, „Lexus ES“ ir IS, C-klasės „Mersedeso“ kėbulo apsauga buvo pavadinta „bloga“. 3-iosios serijos BMW ir „Volkswagen CC“ pelnė „šiek tiek geresnės saugos“ titulą. „Infinti G“ buvo apdovanotas „kentėti galima“ lygio apsaugos vardu. Ir tik du modeliai – „Acura TL“ ir „Volvo S60“ pelnė „geros apsaugos“ titulus.

Amerikos kelių saugos instituto specialistai tikisi, kad visi gamintojai turėtų atkreipti dėmesį būtent į tokio tipo bandymus, ir tai galėtų užtikrinti gerokai didesnį saugumą viso pasaulio keliuose.

„Piko minutės“ transliuojamos pirmadieniais – ketvirtadieniais 7.20 val.