„Norime atnaujinti gamybą kitą savaitę, tačiau prognozuoti yra labai sunku“, – sakė jis.

Praėjusią savaitę paskelbta, kad „Saab“ valdančiam „Spyker Cars“ nepavyks įgyvendinti sandorio su „Hawtai Motor“ kompanija iš Kinijos, tačiau prabėgus 4 dienoms buvo pranešta apie naują susitarimą su kita šios šalies kompanija „Pangda“.

Pagal šį susitarimą „Pangda“ įsipareigojo nupirkti „Saab“ automobilių už 30 mln. eurų ir tikimasi, kad vėliau automobilių bus perkama už dar 15 mln. Kinijos kompanija taip pat už 65 mln. eurų gaus 24 proc. „Spyker“ akcijų.

„Svarbiausia užduotis „Saab“ – per artimiausią savaitę ar dvi atnaujinti gamybą, nes automobilių kompanija be gamybos nėra automobilių kompanija. Kuo ilgiau jie dels, tuo daugiau turės problemų. Pasitikėjimas kompanija turi būti atstatyas kaip galima greičiau“, – sakė „Theodoor Gilissen Bankiers“ analitikas Tomas Mulleris.

Švedijos automobilių dalių tiekėjus vienijanti asociacija FKG nurodo, kad „Saab“ automobilių dalių tiekėjams Švedijoje įsiskolino mažiausiai 47,2 mln. JAV dolerių, o dar tiek pat gali siekti skolos ir užsienio kompanijoms.

„Saab“ gamybos vadovas G. Bruniusas atsisakė kalbėti apie kompanijos skolas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją