„Vis dar yra keletas susidomėjusių galimybe įsigyti „Saab“. Nors tai atrodo kaip pabaiga, tačiau nebūtinai taip ir bus“, – sakė jis.

Pirmadienį teismas „Saab“ iškėlė bankroto bylą ir paskyrė du administratorius.

„Nėra abejonių, kad tai yra juodžiausia diena mano karjeroje“, – neslėpė V.Mulleris.

„Jaučiamės labai blogai. Kovojome taip sunkiai ir taip ilgai. „Saab“ yra Švedijos pramonės istorijos dalis ir būtų smūgis ne tik mums, jeigu mes išnyksime“, – teigė „Saab“ plėtros vadovas Matsas Faegerhagas.

Jis paminėjo, kad vis dar yra galimybių, kad „Saab“ atgims, jeigu „perspektyvus investuotojas“ nuspręs padėti. „Tačiau tai turi įvykti labai greitai, per keletą savaičių, nes mūsų darbuotojai pradės ieškoti kito darbo“, – kalbėjo M. Faegerhagas.

„Saab“ dirba apie 3,6 tūkst. žmonių, iš kurių 3,4 tūkst. – kompanijos širdyje Trollhaettane (Švedija).

Daugiausiai automobilių „Saab“ pavyko parduoti 2006 m. (133 tūkst. vnt.).

2010 m. pradžioje „General Motors“ pardavė „Saab“ Olandijos kompanijai „Spyker Cars“, kuri šių metų vasarą pakeitė pavadinimą į „Swedish Automobile“.

Pernai kompanija pardavė 31 696 automobilių, nors tikėjosi pasiekti 50-60 tūkst. vnt. pardavimus.

„Swedish Automobile“ pirmadienį kreipėsi į teismą dėl „Saab“ bankroto po to, kai ankstesni „Saab“ savininkai „General Motors“ (GM) nesutiko, kad „Saab“ pereitų į kinų rankas.

„Tai, iš esmės, buvo paskutinė vinis į šios gražios kompanijos karstą“, – pabrėžė „Swedish Automobile“ vadovas V.Mulleris.

„Manau, kad jie baiminasi, jog „Saab“ technologijos pasirodys Kinijos rinkoje ir konkuruos su jais, t.y. tokiom pat technologijomis“, – pridūrė jis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją