Po to, kai ketvirtadienį buvo paskelbta, jog „Renault“ koncerno gamyklose ir administracijos būstinėje kovos su sukčiavimu pareigūnai atliko patikrinimus, Prancūzijos automobilių gamintoja išplatino pranešimą žiniasklaidai, kuriame plačiau paaiškino įvykių kontekstą bei išdėstė savo poziciją.
"Renault"
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Pranešime teigiama, kad po „Volkswagenskandalo, kai buvo nustatyta, jog vienas didžiausių pasaulio automobilių gamintojų montavo išmetamųjų dujų rodiklius klastojančią įrangą, Prancūzijos Vyriausybė patvirtino nepriklausomą techninę komisiją.

Šios nepriklausomos techninės komisijos tikslas yra patvirtinti, kad Prancūzijos automobilių gamintojai nenaudoja panašios įrangos savo automobiliuose.

Todėl ministrų kabineto įgaliota Prancūzijos Sertifikavimo komisija (UTAC) šiuo metu tiria 100 rinkoje esančių automobilių, tarp kurių yra ir 25 „Renault“ automobiliai (tai atitinka kompanijos rinkos dalį Prancūzijoje). Iki 2015 m. gruodžio mėnesio pabaigos buvo patikrinta 11 automobilių, tarp kurių 4 buvo „Renault“ markės ir tai leido pradėti produktyvias diskusijas su „Renault“ inžinierių komanda.

Prancūzijos Energijos ir klimato agentūra (DGEC) prie Ekologijos, tvaraus vystymo ir energetikos ministerijos, kuri yra pagrindinis nepriklausomos techninės komisijos atstovas, šiuo metu jau laikosi nuomonės, kad vykstantis tyrimas atskleis, kad tokios įrangos „Renault“ automobiliuose nėra.

Gamintojas, suprantama, tai vadina gera žinia. Šiuo metu atliekami testai atveria kelius pritaikyti geresnius sprendimus „Renault“ taršos reguliavimo plane pristatytiems esamiems ir būsimiems „Renault“ automobiliams, siekiant pagerinti jų automobilių energinį efektyvumą.

Tuo pat metu Konkurencijos, vartotojų apsaugos ir kovos su sukčiavimu departamentas prie Ekonomikos ministerijos (DGCCRF) nusprendė pratęsti papildomus medžiagų ir gamybos vietų tyrimus, siekiant galutinai patvirtinti nepriklausomos techninės komisijos pirmąsias išvadas.

DGCCRF atstovai apsilankė pagrindinėje įmonės būstinėje, „Renault“ techniniame centre Lardyje ir technologijų centre Guyancourt'e.

Pranešime pažymima, jog „Renault“ komandos visiškai bendradarbiauja su nepriklausoma technine komisija ir Ekonomikos ministerijos atstovais, kurie nusprendė atlikti papildomus tyrimus.

Po sėkmingai pasibaigusios Paryžiaus klimato konferencijos (COP21), „Renault“ teigia ketinanti dar labiau padidinti savo indėlį į planetą tausojančius pramonės sprendimus.

Šiuo metu „Renault Group“ jau yra tarp 3 pirmaujančių kompanijų (pirmi 2013 m., antri 2014 m.), kurios sėkmingai vysto anglies dioksido taršos programą. Per paskutiniuosius 3 metus „Renault Group“ 10 proc. sumažino kompanijos automobilių anglies dioksido taršą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kauniečiams palengvino gyvenimą – turės dar vieną būdą išvažiuoti į A1 magistralę (9)

Šį ketvirtadienį vairuotojams atverta Kauno Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale . Naujasis...

Panevėžio karas su vilkikais: vieni draudimų nepaiso, kiti šaiposi, kad asfaltą gadina ir aukštakulniai (4)

Nors dėl ekstremalių oro sąlygų ir vykdomų gatvių remonto darbų Panevėžio savivaldybė iki...

Kaip ir kodėl „Volkswagen“ reklamoje atsirado „Chevrolet“?

Ar kada nors matėte automobilių reklama, kurioje vienas gamintojas reklamuotų kito gamintojo...

Policija tapo draudimo kainų įkaite: nebeįperka „Kasko“, automobilius remontuos pati (449)

Kelis kartus išaugę automobilių draudimo įkainiai galvos skausmu tapo ne tik eiliniams Lietuvos...

Naudotų automobilių rinka auga: į Lietuvą vežami 11 metų amžiaus dyzeliai (9)

Bendrovė „ AutoTyrimai “, išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus duomenis, nutatė, kad liepą...

Top naujienos

Karbauskis gerbia Guogą: siūlo neskubėti daryti išvadų (145)

Valstiečių-žaliųjų lyderis Ramūnas Karbauskis neslepia, kad gerbia europarlamentarą Antaną...

Sauliaus Skvernelio patarėjas įžvelgia nebylų kartelį tarp prekybos tinklų (184)

Kartais atrodo, kad vartotojų gerove rūpintis turinti Konkurencijos taryba žaidžia verslo...

„Žalgiris“ baigė savo žygį Europoje – Vilniuje žemai nusilenkė galingajai „Sevillai“ (422)

UEFA Europos lygos trečiojo atrankos etapo atsakomosiose rungtynėse pilnutėliame per 5...

Architektė: savivaldybė neva taupo pinigus ir laiką, tačiau iš tiesų – trumparegiškai juos švaisto (15)

Jei anksčiau apie universalų dizainą Lietuvoje buvo kalbama kaip apie siekiamybę ar gerąją...

Gydytoja papasakojo apie gyvybiškai svarbius vitaminus: imuniteto specialiai stiprinti nereikia (18)

Artėjant rudeniui, susizgrimbame, jog pats laikas stiprinti imunitetą . Griebiamės vaisių,...

Nustebsite, ką gali kvapų maišymas: atskleidė keletą gudrybių (1)

Sluoksniavimas – ne tik mados tendencija, tai ir viena populiariausių parfumerijos krypčių. Jos...

Internautai nesėkmingai bando atspėti: koks gyvūnas slepiasi tarp žaislų? (21)

Gali atrodyti, kad šioje nuotraukoje „pozuoja“ vien tik pliušiniai žaislai, tačiau jūs...

Paprasti būdai, padėsiantys suvaldyti pyktį (2)

Kiekvienai mamai ar tėčiui yra tekę nors kartą atsidurti situacijoje, kai jų atžalos pyktis...

Kodėl džiūsta aviečių uogos (3)

Aviečių uogos džiūsta dėl įvairių virusinių ligų, kurias platina cikados ir amarai. Šie...

Po kelionės į Graikiją suprato, kodėl Lietuvai reikia mokamų paplūdimių (236)

Mokami paplūdimiai yra viso pasaulio ateitis, nes juose yra visko, apie ką svajoja poilsiautojai....