aA
Su šių metų Frankfurto automobilių parodoje debiutavusiu SYMBIOZ koncepciniu automobiliu, „Renault“ gamintojas pristato savo netolimos ateities mobilumo viziją. Tai pirmąsis važiuojantis prototipas, kuris specialiai sukurtas važiuoti savavaldžiu režimu, demonstruotamas kokiais automobiliais naudosimės jau rytoj.
© Gamintojo archyvas

SYMBIOZ „Renault“ suteikia galimybę realiomis sąlygomis pademonstruoti, ką patirsime naudodamiesi savavaldžiais elektra varomais automobiliais, kurie užtikrins visiškai naują potyrį salone ir tokį patį malonumą tiek vairuojant pačiam, tiek ir aktyvavus savavaldį režimą.

„Renault“ tiki, kad kelionės automobiliu taps itin individualiu potyriu, kada važiuojant skirtingais režimais salonas keičia savo išdėstymą, o automobilis tampa vairuotojo ir keleivių aplinkos dalimi.

„Tik išbandę SYMBIOZ automobilį jus patirsite, kokia laukia mobilumo ateitis. Mūsų inžinieriai ir dizaineriai su šiuo savavaldžiu automobiliu pažvelgė dešimt metų į priekį ir pristatė naujos kartos mobilumą. Šis koncepcinis elektra varomas modelis, kurį jau galima išbandyti kelyje, nuo pat pradžių buvo kuriamas paneigti visus stereotipus ir įsitikinimus, kai keliaujama iš vieno taško į kitą. Tai yra ypatinga akimirka, kada pasauliui atskleidžiame savo ateities viziją – ir leidžiame visiems patirti „Renault“ ateitį,“ – sako vykdomasis „Groupe Renault“ produktų kūrimo viceprezidentas Gasparas Gasconas Abellanas.

Renault SYMBIOZ: ateities automobilis šiandien
© Gamintojo archyvas

Automobilis yra varomas elektros varikliais. Jo galinius ratus suka du elektros motorai, o visus vairuojamųjų ratus veikia „4CONTROL“ sistema.

Bendra variklių maksimali galia siekia 500 kW ir 600 Nm, o nuolatos pasiekiama 360 kW ir 550 Nm, tad automobilis iki 100 km/h įsibėgėja vos per 6 sekundes. Bandomasis automobilis turi sumontuotus 72 kWh talpos akumuliatorius, kurių 80 proc. galima įkrauti mažiau nei per valandą. Be to, automobilio platforma leidžią sumontuoti ir 100 kWh talpos akumuliatorius.

Pažangus ir žmonėms pritaikytas dizainas

Automobilio išorė išsiskiria prancūziško stiliaus dizainu, kur subtilios ir aptakios linijos dera su tvirta išvaizda. Kėbulo dizainas pabrėžtas šampano atspalviu, o pats sportiškos išvaizdos žemas ir vientiso kėbulo automobilis yra 4,92 m ilgio, 1,92 m pločio ir 1,44 mm aukščio bei turi didelį, 3,07 m siekiantį atstumą tarp ašių. Stiklų skaidrumas ir LED apšvietimas yra reguliuojami „Renault MULTI-SENSE 3.0“ sistemos pagalba.

Taip pat kėbulas turi visiškai naujus aerodinaminius elementus. Pavyzdžiui, vertikalios angos priekyje priešais ratus sumažina oro pasipriešinimą, o šoniniai oro aptakai nukreipia oro srautą maksimaliai arti kėbulo, taip pat juose sumontuoti jutikliai, kurių pagalba atrakinamos ir atidaromos galinės durelės.

Renault SYMBIOZ: ateities automobilis šiandien
© Gamintojo archyvas

Automobilio išorėje sumontuota daug skirtingų jutiklių, reikalingų savavaldžiam važiavimui. Lazeriniai radarai įrengti priekiniuose žibintuose ir galiniame buferyje. Radarai ir ultragarsiniai jutikliai yra paslėpti po kėbulo apdailos elementais, priekinė kamera yra priekinio stiklo viršuje, galinė – „Renault“ rombo logotipo viduryje, šoninės kameros yra durelių rankenėlėse.

Pabrėžiant automobilio individualumą ir aktyvavus savavaldį režimą, SYMBIOZ šviečia mėlyna spalva, taip informuodamas kitus eismo dalyvius, kokiu režimu jis važiuoja.

Visiškai nauji sprendimai pritaikyti ir salone – juos įtakojo autonominės važiavimo funkcijos ir naujos galimybės, atsivėrusios automobilio keleiviams ir užtikrinančios maksimaliai patogias ir komfortiškas keliones. Salonas yra pritaikytas skirtingiems važiavimo režimams, vienas kurių – savavaldis, kada vairuotojui nereikia stebėti kelio. Todėl čia nėra centrinio prietaisų skydelio ir transmisijos tunelio, tad grindys yra visiškai lygios, o SYMBIOZ salonas primena poilsio kambarį, suteikiantį keleiviams saugumą ir komfortą.

Salono keleiviai yra atpažįstami pagal jų turimus išmaniuosius telefonus – kad ir kur atsisėstų keleivis, pagal jį nustatomos sėdynių padėtys, vėdinimo sistema, aplinkos fonas ir daug kitų parinkčių. Taip pat „Relax“ padėtyje priekinėse sėdynėse keleiviai sėdi tarsi nesvarumo būsenoje, „Lounge“ padėtyje sėdynių porankiai nuleidžiami, o priekinės sėdynės pasukamos viena į kitą, leisdamos patogiai bendrauti vairuotojui ir keleiviui. Galinės sėdynės sumontuotos nišoje po uždaru galiniu langu, taip užtikrinant maksimalų privatumą.

Renault SYMBIOZ: ateities automobilis šiandien
© Gamintojo archyvas

Prietaisų skydelio išdėstymas keičiasi priklausomai nuo važiavimo režimų. Savavaldžiame režime vairas su prietaisų skydeliu atitraukiami 12 centimetrų į priekį, taip padidinant erdvę priešais vairuotoją, o ant priekinio stiklo priešais vairuotoją esančiame dideliame projekciniame ekrane pateikiama visa reikalinga informacija.

Prietaisų skydelio vietoje yra L formos skaitmeninis ekranas, kuris sudarytas iš trijų pritaikomų OLED ekranų, kuriuose rodoma informacija realiu laiku apie važiavimą, navigaciją ir salono komfortą, taip pat jame galima žiūrėti aukštos raiškos filmus ar sužinoti visą reikiamą informaciją apie pramogas, kurios siūlomos atvykimo vietoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kaune stoja eismas – automobiliai neatlaiko kelio dangos išbandymo (430)

Sekmadienį žiema į Kauną atėjo su trenksmu: iš dangaus krenta snaigės, o kelio danga –...

Sudėliojo visus taškus ant „i“: trinktelėsi durelėmis – pildysi deklaraciją (278)

Ar ateis diena, kai radę įbrėžtas ar įlenktas savo automobilio dureles galėsime kviesti...

Kas parodo, ar visureigis geras – svarbios 8 savybės (103)

Rinkimai „Lietuvos metų automobilis 2019“ jau baigėsi – geriausiojo titulą iškovojo „...

Naudotų automobilių rinkos apsukos sulėtėjo bet, pavažinėtų mašinų Lietuvoje skaičius vis dar auga (8)

Bendrovė „ AutoTyrimai “ skelbia, kad lapkritį Lietuvos naudotų automobilių rinka sulėtėjo...

Masinė avarija Vilniuje: paralyžiuota Geležinio Vilko gatvė (154)

Penktadienį sostinėje, piko metu, Geležinio Vilko gatvėje, link Gerosios Vilties žiedo, įvyko...

Top naujienos

Navickas prarastus atlyginimus mokytojams žada kompensuoti per kelerius metus (237)

Mokytojai streikuoja jau nuo lapkričio 12 dienos, nuo lapkričio 28 dalis mokytojų budi ir derybų...

Sulaukus baltų Kalėdų suspaus šaltis – laukia dviženklis minusas (57)

Paskutinė savaitė iki Kalėdų bus žiemiškai šalta ir balta. Šalčio netruks ir per šventes...

Lietuvos miestų žaliaskarių kova: išrinkite mieliausią balsuokite (9)

Sakoma, kad žolė kitur žaliasnė. O kaip su kalėdinėmis eglutėmis? Šį kartą DELFI ragina...

Netikėčiausi apdrausti kroviniai – delfinai, šaldyti graužikai ir istorinės relikvijos (1)

Mūsų šalies draudimo bendrovėse apdraudžiami ne tik įprasti kroviniai , bet ir transportuojami...

Meilutytei vaikų linkėjęs Juozaitis: sidabras 25 metrų baseine? Ne kažin kas (287)

Monrealio olimpinėse žaidynėse 1976-aisiais bronzos medalį 100 m krūtine plaukime iškovojusį...

Jaunoms pasipuošti lengva, o ką daryti vyresnėms? Patarė, kaip dabintis senjorėms

Artėjant šventiniam laikotarpiui, daugelis nejučia ima galvoti ne tik apie tai, kuo bus puošiamos...

Naujo „Volvo S60“ testas: kokybė švediška, bet pagaminta JAV (1)

Po visai neseniai įvykusio naujojo „ Volvo V60 “ pristatymo sulaukiau kvietimo apsilankyti ir...

Sniegas sukaustė Vilnių – miestas dūsta spūstyse, pasipylė eismo įvykiai (99)

Kone visą parą besitęsiantis snygis vairuotojams tapo rimtu išbandymu. Spūstys miesto gatvėse...

Burnoje tirpstantys Beatos Nicholson pyragėliai su kopūstais: ilgai vargti nereiks (13)

Naminiams pyragėliams puikiai tiks sluoksniuota tešla , kurios nesunku įsigyti kiekvienoje...

Kaunas siūlo geriausią darbą už 1000 eurų, bet niekas netrykšta noru jo imtis (211)

Viešoje erdvėje galima pastebėti reklamų, kviečiančių rinktis naują profesiją. „Kaunas...