Šių metų gegužės mėnesį „Renault” pradės naujojo „Renault Master” pardavimus. Atnaujinti šį modelį kompaniją įkvėpė 12 metų trunkanti „Master” sėkmė – per šį laikotarpį buvo parduota daugiau nei milijonas automobilių 45 rinkose visame pasaulyje. Naujasis „Renault Master“ demonstruoja „Renault“ didesnės klasės komercinių automobilių pažangą, rašoma pranešime spaudai.
Renault Master
© Gamintojo nuotr.

Dėl plačios vairavimo pozicijų ir jų kontrolės galimybių gamos, puikaus matomumo automobilyje bei įvairių naujų patogumų, „Renault Master“ vairavimas primena važiavimą keleiviniu automobiliu. Kabinoje gausu daiktams susidėti skirtų dėtuvių, kurios specialiai pritaikytos kasdieniams verslo klientų poreikiams.

Automobilis varomas nauju 2.3 l dCi varikliu, kurio dCi 100, dCi 125 ir dCi 150 galingumo variantai galimi tiek priekiniais, tiek galiniais ratais varomose versijose. Naujasis „Renault Master“ bus gaminamas „Renault“ SOVAB gamykloje Prancūzijoje.

Pritaikytas verslo poreikiams, masyvus ir kokybiškas „Renault Master“ atspindi naujus „Renault“ didesnės klasės komercinių automobilių gamos standartus. Ryškus priekio ir galo dizainas pasižymi plačiomis, dažytomis grotelėmis ir didelėmis, išraiškingomis lempomis. Stambios ratų arkos bei buki gaubtai kuria automobilio tvirtumo įspūdį. Nesimetriška galinių langų forma tapo naujojo „Master“ išorės dizaino skiriamuoju bruožu.

Atnaujinto automobilio interjeras pilnai pakeistas, jame dera ergonomiškas ir praktiškumas. Važiavimo komfortą didina 5.7 cm ilgesnė kabina. Erdvę kabinoje padidina ir dvi „Renault“ naujovės: ant prietaisų skydelio įmontuotas įtraukiamas dokumentų laikiklis bei sukiojamas rašomasis staliukas, įmontuotas centrinės sėdynės atloše. Klientams „Renault“ siūlo rinktis iš trijų „Master“ interjero apdailos variantų: tamsios medžio anglies spalvos, tamsiai mėlynos su oranžiniu atspalviu arba odos imitacijos.

Dėl labiau atloštos vairuotojo sėdynės bei vertikaliau įmontuoto mažesnio skersmens vairo, vairuotojas jaučiasi lyg vairuotų keleivinį automobilį. Naujasis „Renault Master“ keleivinį automobilį primena ir dėka automatinio užrakto, fiksuotų šoninių šviesų, naujos kartos klimato kontrolės sistemos, platčios audio įrangos gamos (pilniausias paketas apima radiją, CD, MP3 grotuvą, Bluetooth laisvų rankų įrangą, USB, iPod prijungimo galimybę). Taip pat siūloma „Carminat TomTom“ navigacijos sistema su „IQ Routes“ funkcija, šildomas sėdynės (priklausomai nuo rinkos) ir kiti patogumai.

Priekiniais ratais varomas naujasis „Master” sunaudoja mažiausiai kuro savo klasėje - nuo 7.1 l/100km (187g CO2/km). Lyginant su pirmtaku, atnaujintas automobilis sunaudoja vidutiniškai 1 l/100 km mažiau priekiniais ratais varomose versijose ir iki 2.7 l/100 km mažiau galiniais ratais varomose versijose. Tai leidžia sutaupyti apie 1 300 eurų nuvažiavus 150 000 km distanciją (kai dyzelio kaina 0,87 eurų/l). Naujasis automobilis nuvažiuoja daugiau nei 1 400 km su vienu kuro baku, o tai beveik 200 km daugiau, nei nuvažiuodavo pirmtakas. Bendrai automobilio eksploatacijos kaina sumažėjo iki 40 proc., t.y. vidutiniškai iki 1 800 eurų/150 000 km (apie 37 eurus per mėnesį, kai dyzelio kaina 0,87 eurų/l) ir yra viena žemiausių rinkoje.

Visą naujojo „Renault Master“ gamą sudaro per 350 galimų skirtingų automobilio konfigūracijų: 40 kėbulo variantų, 4 skirtingi ilgiai, 3 aukščio opcijos, galima rinktis priekiniais arba galiniais ratais varomas versijas. Taip pat siūlomi 4 GVW: 2.8 t, 3.3 t, 3.5 t (su viengubomis arba dvigubomis padangomis), 4.5 t (su dvigubomis padangomis).

„Renault Master“ gamos automobiliai siūlo 10 skirtingų krovumo variantų nuo 8m³ iki 17m³. Krovinių pakrovimą palengvina 17 cm platesnės slankiojančios durys. Galima rinktis automobilį su slankiojančiomis durimis abiejose pusėse. Automobilio kėbulo galinės dalies apačios aukštis vos 548 mm priekiniais ratais varomoje versijoje ir 674 mm galiniais ratais varomoje versijoje, todėl patogiau pakrauti krovinius.

„Renault Master“ turėtų būti vienas iš saugiausių automobilių savo segmente. Jame įmontuotas pilnas oro pagalvių komplektas (priekinio ir šoninio smūgio oro pagalvės vairuotojui ir keleiviui), naujausios kartos saugos diržai. Dėka pažangios stabdymo efektyvumą gerinančios įrangos automobilis sustoja per trumpiausią sustojimo distanciją savo segmento automobilių tarpe. Pakrauto automobilio sustojimo atstumas važiavus 100kp/h greičiu sausa kelio danga yra 44,7 m priekiniais ratais varomoje versijoje ir 46,6 m galiniais ratais varomoje versijoje. Galiniais ratais varomos versijos versijoje standartinė komplektacija turi ESP.

Siekdama profesionaliai aptarnauti verslo klientus kompanija „Renault“ pernai metais išplėtė 1999 m. įkurtą verslo klientams skirtą tinklą „Renault Pro+“ ir atidarė 66 naujus specializuotus komercinių automobilių pardavimo centrus 14-oje šalių. 2012 m. kompanija planuoja turėti 400 „Renault Pro+“ centrų tinklą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Automobilių parkavimo problemą padės išspręsti naujas išradimas: susilankstantis automobilis (10)

Tradicinis japonų popieriaus lankstymo menas išradėjams pasufleravo mintį, kaip išspręsti...

MINI modernizavo tris modelius

Britų „premium“ gamintojas stiprina savo pozicijas mažųjų automobilių segmente ir pristato...

BMW iki 2020 m. pagal pardavimus tikisi pralenkti „Mercedes“ (13)

Automobilių gamintojas BMW iki 2020-ųjų pagal pardavimus tikisi pralenkti konkurentą „...

„Renault“ išleido naujos kartos sportiškąjį „Megane R.S.“ (1)

Pirmą kartą pristatytas 2017 m. rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje, naujasis „Renault...

Top naujienos

Neįtikėtina po jūrą blaškomo lenko istorija: gelbėtojai tikina nematę nieko panašaus (55)

Gruodžio 25 d. Indijos vandenyne išgelbėtas nelaimėlis keliautojas iš Lenkijos, kelis mėnesius...

Valstybės tarnautojų laukia neramūs metai: rengiami pokyčiai užkabins dešimtis tūkstančių (332)

Į Seimą keliauja valstybės tarnybos pertvarka, paliesianti dešimtis tūkstančių dabartinių...

Orai: plūstelėjus – 19 laipsnių šalčiui žiema staiga persigalvos (3)

Savaitės pradžia šalyje bus šalta, naktimis vietomis temperatūra kris iki –19 laipsnių....

JAV Europoje žarstysis pinigais: kam atiteks šimtai milijonų dolerių? (820)

Baltijos šalims iš kitų metų biudžeto jau skyrusios 100 milijonų dolerių, JAV skirs antra tiek...

Su Ballais vargstantis Šeškus: visa komanda išsibalansavusi (23)

LaMelo ir LiAngelo Ballai surengė rezultatyvų pasirodymą ir pelnė trečdalį Prienų-Birštono...

Po Naujųjų užsukusi į vaistinę tų pačių vaistų, liko nemaloniai nustebinta (56)

Nors „mažėja vaistų kainos“, skamba gražiai, vis dėl to, naudą pajuto ne visi. Kai kurias...

Pagaliau po šeimyninės dramos prabilo ir Oksana: pagalvojau, gyvenimas eina į priekį (801)

Sekmadienį Jasaičių namus supurtė skandalas – Simas Jasaitis už grubius veiksmus buvo...

Rezultatyvus brolių Ballų pasirodymas nublanko prieš „Pieno žvaigždžių“ rekordą (59)

LiAngelo ir LaMelo Ballai atsidarė savo sąskaitas „Betsafe– LKL “ pirmenybėse. Rezultatyviai...

Neįprasčiausios pasaulio oro linijos gundo masažais ir apsinuoginusiomis stiuardesėmis (2)

Civilinės aviacijos sektorius – vienas labiausiai kerinčių pasaulyje. Paslaugų kokybė verslo ir...

Atkartokite Meghan Markle stilių šiais 6 klasiškais deriniais (4)

Turbūt daug kas pavydi merginai iš Kalifornijos, neilgai trukus tapsiančiai britų karališkosios...