Tai yra būsimo kompaktiško automobilio, kuris bus skirtas naujoms rinkoms, kurioms priklauso ir Indija, vizija. Jis akivaizdžiai byloja, kad pirmiausia bus skirtas jauniesiems klientams.

Projektuojant šią koncepciją nemažai prisidėjo ir „Renault Design India“ padalinys. Automobilio idėja – tai vienas iš penkių gėlės, simbolizuojančios gyvenimo ciklą, kuriuo grindžiama visa „Renault“ projektavimo strategija, vainiklapių – „Tyrinėjimas“. Dėl didžiulių ratų „KWID CONCEPT“ atrodo panašus į bagį.

Gamintojų teigimu, „KWID CONCEPT“ salono įkvėpimo šaltiniu tapo paukščių lizdas ir tai esą turi sukelti jaukaus prieglobsčio jausmą. Prietaisų skydas – tai integruotas planšetinis kompiuteris.

„Naujųjų rinkų klientai gerokai jaunesni. Jų lūkesčiai – kitokie, o be to, jie – žaidimų mėgėjai, kurie linkę ne tik labiau įsigilinti į technologijas, bet ir nori jomis pasidžiaugti. Toks automobilis šiuos poreikius patenkina įvairiais būdais“, - sako Serge Mouangue, prekės ženklo vadovas ir Novatoriško bendradarbiavimo laboratorijos vadovas.

„KWID CONCEPT“ sumontuotas naujausios kartos sumažintų gabaritų 1,2 l benzininis variklis su turbokompresoriumi bei dvigubos sankabos transmisija EDC.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)