Iki naujų taršos normų įsigaliojimo liko mažiau nei dveji metai ir analitikai prognozuoja, kad ne visiems gamintojams gali pavykti pasiekti Europos Sąjungos iškeltus tikslus. Po padidinamuoju stiklu atsidūrusiems koncernams „Renault“ ir „Daimler“ dėl to gresia baudos, kurių bendra suma gali siekti 14 mlrd. eurų.

Šių gamintojų gaminamų automobilių išmetamų kenksmingų dujų vidurkis nėra toks, kokio reikia norint pasiekti ES iškeltus tikslus, o iki naujų reikalavimų įsigaliojimo liekant vis mažiau laiko, jiems padėtų nebent staigus elektromobilių pardavimų padidėjimas.

Kaip rašo „bloomberg.com, nors Europos automobilių gamintojai apie būsimus ES reikalavimus žinojo jau seniai ir stengėsi siekti atitinkamų tikslų, tačiau praėjusiais metais vėl užfiksuotas bendras Europos automobilių parko išmetamų teršalų kiekio padidėjimas.

Po „Volkswagen“ skandalo dėl išmetamų teršalų kiekio klastojimo ir pradėjus vis dažniau kalbėti apie draudimus dyzelinu varomiems automobiliams įvažiuoti į miestų centrus, Europos vairuotojai pradėjo pirkti daugiau benzinu varomų automobilių, kurie suvartoja maždaug penktadaliu daugiau degalų nei dyzeliniai.

Taip pat vairuotojai perka vis daugiau didesnio pravažumo automobilių, kurie vartoja daugiau degalų. Tai gali būti pagrindinės priežastys, kodėl padidėjo Europos automobilių parko išmetamų teršalų vidurkis.