„Renault“ kompanijos pardavimai Europoje per pirmą pusmetį krito 14,9 proc., tačiau tokius rezultatus beveik kompensavo sėkmė už Europos ribų, ypač Brazilijoje ir Rusijoje. „Renault” grupė, nepaisant sėkmingo antrojo ketvirčio (1,2 proc. augimas), per šešis šių metų mėnesius pardavė 1,3 mln. automobilių – 3,3 proc. mažiau nei pirmąjį 2011-ųjų metų pusmetį.
© Gamintojo nuotr.

Šiuo metu net 47 proc. „Renault“ grupės automobilių parduodama už Europos ribų, nors pirmojoje 2011-ųjų pusėje šis rodiklis siekė 39 proc. Tarptautinėse rinkose per pirmą pusmetį kompanija pardavė 620 306 transporto priemones (14,3 proc. augimas, lyginant su praėjusiais metais).

Kaip ir 2011-ųjų pabaigoje, šešios iš dešimties pagrindinių „Renault“ grupės rinkų buvo ne Europoje, o kitose pasaulio dalyse; trys ne Europos šalys – Brazilija, Rusija ir Argentina, netgi pateko į penketuką.

Antroje pagal dydį kompanijos rinkoje Brazilijoje, kur rinka susitraukė 0,4 proc., „Renault” padidino pardavimus 37,3 proc. ir sugebėjo pasiekti rekordinę 6,8 proc. rinkos dalį (1,9 proc. padidėjimas).

Rusijoje, kur rinka plėtėsi 14,4 proc., „Renault” per pirmą pusmetį pasiekė 28,6 proc. pardavimų augimą, kuriam didelę įtaką turėjo „Logan”, „Sander” ir „Duster” sėkmė. Kompanijos modeliai tapo pačiais perkamiausiais nevietinės kilmės automobiliais ir antraisiais bendrai (lyginant ir rusiškus automobilius) su 6,8 proc. rinkos dalimi (0,8 proc. teigiamas pokytis). Dabar Rusija yra trečia didžiausia „Renault” rinka (2011-ųjų pabaigoje ji buvo ketvirtoji).

„Renault” tęsia savo plėtrą Argentinoje. Kompanijos pardavimai išaugo 25,3 proc. ir leido šalyje užimti trečiąją vietą, turint 14,3 proc. rinkos (2,4 proc. augimas). Ši Pietų Amerikos valstybė dabar yra penktoji pagal dydį „Renault” rinka, nors dar 2011-ųjų pirmo pusmečio pabaigoje buvo tik devinta.

O Europoje dėl rinkų susitraukimo (ypač Prancūzijoje), grupės rezultatai smuko 14,9 proc., iki 708 131 vnt. Vien tik Prancūzijoje „Renault” grupės pardavimai susitraukė 15,2 proc. dėl 2011-ųjų pirmajame ketvirtyje vykdyto kompensavimo (už į metalo laužą atiduotą seną automobilį) ir silpnesnės nei tikėtasi rinkos.

31,4 proc. rinkos dalies turinti „Renault” pirmauja Europos elektrinių automobilių segmente. Tokį rezultatą leido pasiekti „Fluence Z.E.” ir „Kangoo Z.E.”

„Renault“ atstovų teigimu, 2012 m. pasaulinėje automobilių rinkoje yra tikimasi besitęsiančio 5 proc. augimo. Visgi įvairiuose regionuose tendencijos skirsis – už Europos ribų laukiam augimo, tačiau Europoje greičiausiai pamatysime 6-7 proc. smukimą. Prancūzijos rinka turėtų susitraukti 10-11 proc.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Renault“ į Lietuvą atvežė naują „žvėriuką“ (7)

Pirmą kartą pristatytas 2017 m. rugsėjį vykusioje Frankfurto automobilių parodoje, naujasis...

Perkamiausio elektromobilio titulą „Nissan Leaf“ užleido kinams (6)

„ Nissan Leaf “ ką tik neteko labiausiai perkamo elektrinio automobilio statuso – jį perėmė...

Rusijos lengvųjų automobilių gamybos dinamika stebina (40)

Per keturis šių metų mėnesius Rusijoje pagaminta 510 tūkst. lengvųjų automobilių – 20,4...

Geros žinios norintiems parduoti naudotą automobilį: dabar lengva kaip niekada (145)

„Ukrainiečių daugėja kiekvieną dieną. Galima taip pasakyti: dabar yra ukrainiečių daugėjimo...

Rusija imasi „Kortež“ projekto automobilių ir motociklų serijinės gamybos (73)

Valstybės korporacijos „ Rostech “ vadovą Sergejų Čemezovą priėmęs Rusijos prezidentas...

Top naujienos

Orai: po trumpo lietaus temperatūra pašėlusiai kils – galimas 30 laipsnių karštis (4)

Itin gražiais ir šiltais orais lepinusi gegužė nesiliaus mūsų stebinti ir toliau. Savaitės...

Odontologės įspėja: neatlikus įprastos procedūros, gresia baisios ligos ir byrantys dantys (140)

Kada paskutinį kartą jums buvo atlikta burnos higienos procedūra? Odontologės įspėja, kad...

Priverstinė emigracija į Norvegiją neatšaldė svajonės laimę kurti Lietuvoje (75)

Po studijų kelių įmonių biuruose dirbusi Vaida Juodževičiūtė metė sau iššūkį ir prieš...

6 priežastys atsisakyti „Chrome“ naršyklės (157)

Naršyklė yra nepakankamai saugi, greičiau iškrauna nešiojamojo kompiuterio bateriją, perduoda...

Druskininkų meras Ričardas Malinauskas užfiksuotas pikantiškoje vietoje (106)

Antradienio vakarą Druskininkų miesto meras Ričardas Malinauskas leido kartu su šimtais...

Mitais apipinti Balio paplūdimiai vilioja ir atstumia (9)

Balio salą gaubia daugybė senųjų ir modernių mitų. Vienas garsiausių – kad į šią salą...

DELFI skaitytojai atvėrė namų duris: pamatykite, kaip jie gyvena (19)

Konkursas „Interjeras, kurį sukūriau pats“ paskatino daugybę DELFI skaitytojų pasidalinti savo...

Kodėl meluojame, kalbėdami apie seksą? (10)

Daugybę metų visuomenėje gyvuoja stereotipas, bylojantis apie tai, kad vyrai turi gerokai daugiau...

Kilniaširdiškas keturmečio poelgis sugraudino daugelį (2)

Austinas Perine‘as, keturmetis iš Birmingamo, Alabamos valstijos, tapo tikra vietos įžymybe, kai...

Neišnaudotų resursų dar turintis Maksvytis: tikiuosi, duosime gerą kovą „Lietuvos rytui“

Klaipėdos „Neptūnas“ nors ne tiesiausiu keliu, tačiau galingu akordu užbaigė...