aA
Sportiškų automobilių padalinys „Renault Sport“ prasidedančioje tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje pristatė naująjį „Renault Megane R.S.“, kuris nuo pat debiuto 2004-aisiais laikomas vienu iš dinamiškiausių ir geriausiai valdomų sportinių C segmento automobilių. Kai prašoma gamintojų pranešime žiniasklaidai, „Renault Sport“ padalinio inžinieriai kurdami naująjį „Megane R.S.“ hečbeką, stengėsi, kad jis pasižymėtų eiklumu ir vikrumu, didžiuliu efektyvumu ir puikiomis valdymo savybėmis, tam naujasis automobilis komplektuojamas su „4Control“ – keturių vairuojamųjų ratų sistema.
Naujos kartos "Renault Megane R.S."
© Gamintojo archyvas

Milžiniška automobilių sporto patirtis leido „Renault Sport“ inžinieriams ištobulinti 280 arklio galių ir 390 Nm sukimo momentą pasiekiantį benzininį variklį ir transmisijas, kurios derinamos su naujuoju jėgos agregatu. Naujasis „Renault Megane R.S.“ pirmą kartą modelio istorijoje gali būti komplektuojamas su mechanine arba automatine pavarų dėže.

Naująjį „Renault Megane R.S.“ bus galima užsisakyti visuose „Renault“ salonuose nuo 2017 metų gruodžio 1 dienos. 2018 metų pabaigoje „Renault Sport“ pristatys „Megane R.S. Trophy“ versiją, kuri turės 300 AG ir 400 Nm sukimo momentą pasiekiantį variklį, standesnę „Cup“ pakabą ir 19 colių ratlankius bei žemo profilio padangas.

„Renault Sport“ specialiai šiam modeliui sukūrė priekinį bei galinį buferį su viduryje sumontuotu išmetimo sistemos antgaliu. Pastarąjį gaubia galinis difuzorius, kuris padidina automobilio stabilumą tiesiojoje ir posūkiuose. Be to, naujos kartos „Megane R.S“ spalvų gamą papildys „Tonic Orange“ spalva, kuri papildys kultinę „Sirius Yellow“ – populiariausią spalvos tarp „Renault Megane R.S.“ pirkėjų.

„Renault Megane R.S.“ išskirtinė savybė – „4Control“ keturių vairuojamųjų ratų sistema, kuri C segmento automobilyje buvo sumontuota pirmąjį kartą. Dėl „4Control“ sistemos, „Megane R.S.“ pretenduos tapti vienu vikriausių ir manevringiausių automobiliu klasėje. Važiuojant mažesniu greičiu, keturi vairuojamieji ratai padės įvažiuoti net ir į labai ankštą stovėjimo vietą. Padidinus greitį, „4Control“ sistema užtikrins nepriekaištingą preciziškumą įveikiant posūkius, tikina gamintojai.

Naująjį „Megane R.S.“ galima įsigyti su dviem pakabos konfigūracijomis: „Sport“ ir „Cup“. „Sport“ pakabos konfigūracija tinkama vertinantiems dinamiškumą, sportiškumą ir komfortą. Tuo tarpu „Cup“ pakabos konfigūracija turi standesnius amortizatorius, trumpesnes spyruokles, standesnius stabilizatorius. Ši pakabos konfigūracija yra skirta tiems, kurie sportiškumą vertina labiau negu komfortą.

Naujos kartos „Renault Megane R.S.“ vizitinė kortelė – galingesnis ir efektyvesnis benzininis variklis su turbina. 1,8 litro darbinio tūrio, 280 arklio galių (esant 6000 aps/min.) jėgos agregatas 390 Nm sukimo momentą pasiekia plačiame 2400 – 5000 sūkių diapazone. Tai yra vienas geriausių rodiklių klasėje. „Renault Sport“ inžinieriai didžiuojasi, kad, net ir atlikus gausias modifikacijas, jiems pavyko pasiekti 155 g/km CO2 emisiją ir 6,9 l/100 km vidutines degalų sąnaudas.

Pirmą kartą sportiško modelio istorijoje, „Renault Megane R.S.“ komplektuojamas su dviejų tipų, 6 laipsnių transmisijomis: mechanine arba automatine. Abi pavarų dėžės buvo optimizuotos taip, jog galėtų užtikrinti didelį efektyvumą ir sklandų, tikslų pavarų perjungimą. „EDC“ dvigubos sankabos pavarų dėžė išsiskiria dviem technologijomis:

„Multi-Change Down“ – technologija, leidžianti efektyviai ir greitai pavarų dėžėje perjungti kelias pavaras žemyn. Tai ypač svarbu tiems vairuotojams, kurie nori į posūkį ir iš jo išvažiuoti optimaliu greičiu.
„Launch Control“ – automobilių sporte sukurta technologija, labai sėkmingai pritaikyta „Renault Sport“ modeliuose. Šis režimas leis automobiliui startuoti neprarandant nė vienos brangios akimirkos užsidegus žaliam šviesoforo signalui.

Naujasis „Renault Megane R.S.“ turi atnaujintą „R.S Monitor“ telemetrijos sistemą. Pažangesnė ir intuityvesnė sistema leis „Renault Megane R.S.“ vairuotojams ne tik stebėti svarbius automobilio parametrus, bet ir prie „R-Link 2“ multimedijos sistemos prijungti išmanųjį telefoną ar vaizdo kamerą, kuri galėtų nufilmuoti važiavimą lenktynių trasa.

„Renault Megane R.S.“ komplektuojamas su „Multi-Sense“ sistema, leidžiančia vairuotojams keisti sportiško automobilio charakterį. Naudojant „Multi-Sense“ sistemą, galima pasirinkti vieną iš šių važiavimo režimų:

„Comfort“ – automobilis veikia optimaliu režimu, leidžiančiu maksimaliai padidinti pakabos komfortą ir pasiekti mažiausias degalų sąnaudas.

„Normal“ – idealus kompromisas tarp komforto ir sportiškumo.

„Sport“ – vieno mygtuko paspaudimu automobilis atgyja ir leidžia vairuotojui pajusti „Megane R.S.“ sportiškumo dvasią.

„Race“ – režimas, sukurtas tiems vairuotojams, kurie dažnai leidžia laiką lenktynių trasose. Įjungus šį režimą, išjungiama elektroninė stabilumo kontrolė.

„Perso“ – važiavimo režimas, kuris leidžia sukurti asmeninius automobilio nustatymus.

„R.S. Drive“ mygtukas leidžia greičiau pasiekti „Sport“ ir „Race“ režimus.

Naujasis „Renault Megane R.S.“ aprūpintas pažangiu saugumo ir pagalbinių technologijų asistentu – „ADAS“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Smūgis naudotų automobilių pardavėjams: neparduoda net pigiausių mašinų (307)

Milžiniškus protestus rengę, gatves blokavę ukrainiečiai palankesnių muito sąlygų...

Pastebėjo pirmą „Hondos“ elektromobilį Europos keliuose – nuo konvejerio nuriedės kitąmet (6)

Prieš metus Frankfurto automobilių parodoje pristatytas futuristinis „Honda“ elektromobilio...

„Honda“ europiečiams nebesiūlys automobilių su dyzeliniais varikliais (8)

Naujasis „ Honda CR-V “ bus pirmasis masinei produkcijai skirtas šio gamintojo modelis, kuris...

Smūgis durelėmis į kitą automobilį nebūtinai baigsis deklaracija – žinovai mato spragų (173)

Galimybė eismo įvykio deklaraciją pildyti tada, kai automobilio šonas paženklinamas greta...

Perversmas automobilių žibintuose: kodėl LED nugalėjo „Xenon“ (10)

Praėjusio amžiaus viduryje vienas pagrindinių būdų automobiliams išsiskirti iš pilkos masės...

Top naujienos

Paksą į prezidento postą vedęs Katkevičius: viskas yra taip pat, pamokų neišmokome (330)

2002 metais Lietuvoje vykę prezidento rinkimai nustebino ne vieną analitiką. Nors 2001 m. apklausos...

Pensijų pokyčiai palies visus: kitąmet reikės apsispręsti, kaip elgsimės su savo pinigais (175)

Nuo kitų metų pensijai kaupsime kitaip nei tai darėme iki šiol. Visi jaunesni nei 40 metų...

Pašautą žmogų Strasbūre ant tilto radęs vyras: po 45 min. liovėmės gaivinti mieste kilo panika (1)

Prancūzijos policija trečiadienį tebeieško asmens, nušovusio tris žmones ir sužeidusio dar...

Bloomberg ekspertas: su Vokietijos skola dedasi kažkas neaiškaus (28)

Krentantis Vokietijos vyriausybės skolos pajamingumas – klasikinės „atsitraukimo“ strategijos...

Po šūvių Strasbūre – milžiniškos saugumo pajėgos: yra žuvusių, nukentėjusieji kritinės būklės atnaujinta 07.20 (486)

Prancūzijoje, Strasbūre po šaudynių netoli miesto kalėdinės mugės mažiausiai vienas asmuo...

Pranckietis: tai įnešė daug ramybės į Lietuvos gyvenimą nemano, kad biudžetas sulauks prezidentės veto (54)

Biudžeto priėmimas įnešė ramybės ir pasitikėjimo į Lietuvos gyvenimą, o svarstymo atidėjimas...

Kaunietis garaže slepia itin retą „Mercedes-Benz“ – tokių pasaulyje tik du (33)

„Parduosiu, jei reikės širdį ar kitą organą pirkti“, – juokiasi Stanislovas Bartkevičius,...

Nauji ministrai – tik kitais metais (4)

Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis teigia, jog trys nauji ministrai tikriausiai prisieks per...

Iš šalies iškrausto lauko tualetus: kaip lietuviams sekasi atsisakyti seno įpročio? (23)

Lietuvos kaimuose dar tikrai galima pamatyti nedidelių, medinių stačiakampių išviečių, liaudyje...

Maištas laive: pasaulio čempionato žvaigždės kaunasi ne tik baseine, bet ir teismo salėje (1)

Tarptautinė plaukimo federacija ( FINA ) priversta tramdyti sukilimą, įsiplieskusį jos panosėje....