Sportiškų automobilių padalinys „Renault Sport“ prasidedančioje tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje pristatė naująjį „Renault Megane R.S.“, kuris nuo pat debiuto 2004-aisiais laikomas vienu iš dinamiškiausių ir geriausiai valdomų sportinių C segmento automobilių. Kai prašoma gamintojų pranešime žiniasklaidai, „Renault Sport“ padalinio inžinieriai kurdami naująjį „Megane R.S.“ hečbeką, stengėsi, kad jis pasižymėtų eiklumu ir vikrumu, didžiuliu efektyvumu ir puikiomis valdymo savybėmis, tam naujasis automobilis komplektuojamas su „4Control“ – keturių vairuojamųjų ratų sistema.
Naujos kartos "Renault Megane R.S."
© Gamintojo archyvas

Milžiniška automobilių sporto patirtis leido „Renault Sport“ inžinieriams ištobulinti 280 arklio galių ir 390 Nm sukimo momentą pasiekiantį benzininį variklį ir transmisijas, kurios derinamos su naujuoju jėgos agregatu. Naujasis „Renault Megane R.S.“ pirmą kartą modelio istorijoje gali būti komplektuojamas su mechanine arba automatine pavarų dėže.

Naująjį „Renault Megane R.S.“ bus galima užsisakyti visuose „Renault“ salonuose nuo 2017 metų gruodžio 1 dienos. 2018 metų pabaigoje „Renault Sport“ pristatys „Megane R.S. Trophy“ versiją, kuri turės 300 AG ir 400 Nm sukimo momentą pasiekiantį variklį, standesnę „Cup“ pakabą ir 19 colių ratlankius bei žemo profilio padangas.

„Renault Sport“ specialiai šiam modeliui sukūrė priekinį bei galinį buferį su viduryje sumontuotu išmetimo sistemos antgaliu. Pastarąjį gaubia galinis difuzorius, kuris padidina automobilio stabilumą tiesiojoje ir posūkiuose. Be to, naujos kartos „Megane R.S“ spalvų gamą papildys „Tonic Orange“ spalva, kuri papildys kultinę „Sirius Yellow“ – populiariausią spalvos tarp „Renault Megane R.S.“ pirkėjų.

„Renault Megane R.S.“ išskirtinė savybė – „4Control“ keturių vairuojamųjų ratų sistema, kuri C segmento automobilyje buvo sumontuota pirmąjį kartą. Dėl „4Control“ sistemos, „Megane R.S.“ pretenduos tapti vienu vikriausių ir manevringiausių automobiliu klasėje. Važiuojant mažesniu greičiu, keturi vairuojamieji ratai padės įvažiuoti net ir į labai ankštą stovėjimo vietą. Padidinus greitį, „4Control“ sistema užtikrins nepriekaištingą preciziškumą įveikiant posūkius, tikina gamintojai.

Naująjį „Megane R.S.“ galima įsigyti su dviem pakabos konfigūracijomis: „Sport“ ir „Cup“. „Sport“ pakabos konfigūracija tinkama vertinantiems dinamiškumą, sportiškumą ir komfortą. Tuo tarpu „Cup“ pakabos konfigūracija turi standesnius amortizatorius, trumpesnes spyruokles, standesnius stabilizatorius. Ši pakabos konfigūracija yra skirta tiems, kurie sportiškumą vertina labiau negu komfortą.

Naujos kartos „Renault Megane R.S.“ vizitinė kortelė – galingesnis ir efektyvesnis benzininis variklis su turbina. 1,8 litro darbinio tūrio, 280 arklio galių (esant 6000 aps/min.) jėgos agregatas 390 Nm sukimo momentą pasiekia plačiame 2400 – 5000 sūkių diapazone. Tai yra vienas geriausių rodiklių klasėje. „Renault Sport“ inžinieriai didžiuojasi, kad, net ir atlikus gausias modifikacijas, jiems pavyko pasiekti 155 g/km CO2 emisiją ir 6,9 l/100 km vidutines degalų sąnaudas.

Pirmą kartą sportiško modelio istorijoje, „Renault Megane R.S.“ komplektuojamas su dviejų tipų, 6 laipsnių transmisijomis: mechanine arba automatine. Abi pavarų dėžės buvo optimizuotos taip, jog galėtų užtikrinti didelį efektyvumą ir sklandų, tikslų pavarų perjungimą. „EDC“ dvigubos sankabos pavarų dėžė išsiskiria dviem technologijomis:

„Multi-Change Down“ – technologija, leidžianti efektyviai ir greitai pavarų dėžėje perjungti kelias pavaras žemyn. Tai ypač svarbu tiems vairuotojams, kurie nori į posūkį ir iš jo išvažiuoti optimaliu greičiu.
„Launch Control“ – automobilių sporte sukurta technologija, labai sėkmingai pritaikyta „Renault Sport“ modeliuose. Šis režimas leis automobiliui startuoti neprarandant nė vienos brangios akimirkos užsidegus žaliam šviesoforo signalui.

Naujasis „Renault Megane R.S.“ turi atnaujintą „R.S Monitor“ telemetrijos sistemą. Pažangesnė ir intuityvesnė sistema leis „Renault Megane R.S.“ vairuotojams ne tik stebėti svarbius automobilio parametrus, bet ir prie „R-Link 2“ multimedijos sistemos prijungti išmanųjį telefoną ar vaizdo kamerą, kuri galėtų nufilmuoti važiavimą lenktynių trasa.

„Renault Megane R.S.“ komplektuojamas su „Multi-Sense“ sistema, leidžiančia vairuotojams keisti sportiško automobilio charakterį. Naudojant „Multi-Sense“ sistemą, galima pasirinkti vieną iš šių važiavimo režimų:

„Comfort“ – automobilis veikia optimaliu režimu, leidžiančiu maksimaliai padidinti pakabos komfortą ir pasiekti mažiausias degalų sąnaudas.

„Normal“ – idealus kompromisas tarp komforto ir sportiškumo.

„Sport“ – vieno mygtuko paspaudimu automobilis atgyja ir leidžia vairuotojui pajusti „Megane R.S.“ sportiškumo dvasią.

„Race“ – režimas, sukurtas tiems vairuotojams, kurie dažnai leidžia laiką lenktynių trasose. Įjungus šį režimą, išjungiama elektroninė stabilumo kontrolė.

„Perso“ – važiavimo režimas, kuris leidžia sukurti asmeninius automobilio nustatymus.

„R.S. Drive“ mygtukas leidžia greičiau pasiekti „Sport“ ir „Race“ režimus.

Naujasis „Renault Megane R.S.“ aprūpintas pažangiu saugumo ir pagalbinių technologijų asistentu – „ADAS“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Elektromobilių savininkai Lietuvoje naujovių sulauks jau šią vasarą (6)

Elektromobiliai turi rimtą problemą – net ir esant išplėtotam stotelių tinklui jų įkrovimas...

Tęsiantis „dyzelgeito“ tyrimui, pirmą kartą surengos kratos „Porsche“ Vokietijos biuruose (2)

Vokietijos policija trečiadienį surengė kratas su dviem aukščiausio lygio „Porsche“...

Lietuvai greitai teks spręsti naują problemą (56)

Automobilių pramonė pastaruoju metu išgyvena „žaliąją“ revoliuciją. Ekspertai sutinka,...

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – vienas sparčiausių ES (14)

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje pirmąjį šių metų ketvirtį buvo vienas...

Kovą Lietuvos naudotų automobilių rinka ir toliau augo (3)

„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis,...

Top naujienos

Jelcino nuotykiai Vašingtone: vien su apatiniais išėjo ieškoti picos (78)

Buvusių prezidentų Billo Clintono ir Boriso Jelcino santykiai buvo gana keisti. Buvo laikas, kai...

Auksinio smėlio paplūdimiais garsėjančiuose kraštuose apsilankę lietuviai: jautėmės kaip sąvartyne (51)

Dalindamasis įspūdžiais apie viešnagę Rytų Timore gavau pastabų, kad labai neigiamai atsiliepiu...

Gaisras Vilniuje - dega prie Spaudos rūmų esanti aukštoji mokykla (29)

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje gausios gelbėtojų pajėgos buvo sukeltos ant kojų, pranešta, kad...

Paskaičiavo, kiek Lietuvai kainuoja jos gyventojų įpročiai: skaičius įspūdingas (88)

Lietuvos ekonomikai šalies gyventojų fizinis pasyvumas kainuoja 1,5 mlrd. eurų per metus,...

Treniruotei mažytę salę pasirinkęs Šaras – apie konfliktą su Spanouliu ir paskirtą teisėją specialiai Krepšinis.lt iš Pirėjo

Kauno „Žalgirio“ krepšininkai vėlų ketvirtadienio vakarą ruošėsi antrai Eurolygos...

Ar teisingumo ministro postas yra šiandienos teisininko idealas Lietuvoje (15)

„Rasti teisingumo ministrą yra žymiai sunkiau negu jį išlaikyti. Jau kiek laiko tai yra...

Iš „meistriuko“ apsimokės imti kvitą – leis susigrąžinti mokesčius (183)

Nuo 2019 metų oficialiai apskaitytas remonto, statybos ir kitas namų ūkyje suteikiamas paslaugas...

LKL čempionate – tikras kuriozas: „Vytauto“ treneris Šeškus rungtynių metu paleido tritaškį epizodo įrašas (5)

Jei Lietuvoje būtų NBA laidos „Shaqtin' a Fool“ atitikmuo, šios savaitės nugalėtojas jau...

Stojo mūru už Jasikevičių: kam kam, bet graikams reikėtų ne verkšlenti dėl teisėjavimo, o patylėti Spanoulis – vertas Holivudo (19)

Pirmuose Eurolygos ketvirtfinalio susitikimuose užfiksuotas tik vienas netikėtumas, o jo autoriumi...

Odontologas įvardijo pagrindinę dantų netekimo priežastį: jos išvengti – labai paprasta (32)

Norėdami apibūdinti Lietuvos gyventojų odontologinę sveikatą, galėtume tiesiog pasakyti –...