Tyrimų bendrovės „DataCenter“ duomenimis, 2016-aisiais lengvųjų komercinių automobilių segmente lyderio pozicijas Lietuvoje užėmė „Renault“. Šis prekės ženklas atsiriekė beveik 16 proc. mūsų šalies rinkos ir aplenkė „Fiat“ (12,72 proc.) bei „Volkswagen“ (12,69 proc.), rašoma pranešime žiniasklaidai.
"Renault" lengvasis komercinis transportas
© Gamintojo nuotr.

Remiantis realių, Lietuvos keliais riedančių automobilių registracijos duomenimis (atmetus trumpalaikę automobilių registraciją), galima teigti, kad įmonės pasiektas rezultatas – dėsningas Europos rinkos atspindys, kur „Renault“ yra geriausiai perkama lengvųjų komercinių automobilių markė jau 18-us metus iš eilės ir, anot „DataCenter“, šio prancūzų gamintojo komerciniai automobiliai yra perkamiausi ir Lietuvoje.

Pažvelgus į „DataCenter“ duomenis matyti, kad per praėjusiuosius metus Lietuvoje užregistruoti 407 nauji „Renault“ komercinio tipo automobiliai (N1 kategorija). Antrojoje ir trečiojoje vietoje liko „Fiat“ ir „Volkswagen“, kuriuos vieną nuo kito skiria vos vienas automobilis – užregistruoti atitinkamai 326 ir 325 šių markių automobiliai.

2014-aisiais Lietuvoje buvo parduotas 281 automobilis šiame segmente. 2015 metais buvo įregistruoti jau 352 nauji „Renault“ komerciniai automobiliai, o pernai 407 , t. y. 55 automobiliais arba 15,6 proc. daugiau nei 2015-aisiais ir net 126 automobiliais arba 44,8 proc. daugiau nei 2014 metais.

Pasak „Renault“ automobiliais prekiaujančios UAB „Sostena“ atstovų, pernai pastebėta nauja tendencija versle – vis labiau populiarėja modifikuoti lengvieji komerciniai automobiliai. 2016-aisiais nemažai užsakovų rinkdamiesi darbui skirtus automobilius kėlė specifinius reikalavimus – pageidavo įrengti specialią šaldymo įrangą, modifikuoti važiuoklę, įrengti specialias krovinių platformas, tentus, kietašonius kėbulus, miegamąsias vietas, įmontuoti liftą ir kitą specialią įrangą.

Tai tik parodo, kad verslas nestovi vietoje ir noriai naudojasi suteikiamomis galimybėmis susikurti savo veiklai optimalų sprendimą.

Taip pat matyti, kad augant ekonomikai, automobilio kaina versle nebėra pagrindinis pasirinkimo kriterijus. Kur kas svarbiau būsimos eksploatavimo sąlygos, t. y. servisų pasiekiamumas, remonto ir detalių prieinamumas, ilgaamžiškumas, patvarumas, aptarnavimo kokybė bei kuro sąnaudos.

„Renault“ atstovai pastebi, kad verslui nebeužtenka bazinės įrangos komplektacijos. Kondicionierius, radijas, belaidis „Bluetooth“ ryšys, patogi amortizuojanti vairuotojo sėdynė, navigacija, multimedija, didesnis kuro bakas ir kt. patogumai yra privalomi kone kiekvienam komerciniam automobiliui. Taip pat pastebėta, kad dažniausiai tokio tipo automobiliai įsigyjami išsimokėtinai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volkswagen“ vadovas nori artimesnio bendradarbiavimo su Kinija (2)

Vokietijos automobilių milžino „ Volkswagen “ generalinis direktorius vizito Šendžene metu...

ES perspėjimas: JAV muitas automobilių importui pažeis prekybos taisykles (9)

Bet koks Jungtinių Valstijų planas vienašališkai nustatyti muitus importuojamiems automobiliams...

Lazda smogė kitu galu: automobiliuose išpopuliarėjusi medžiaga kelia bjaurią problemą (41)

Netrukus po to, kai išaušo naujas tūkstantmetis, automobilių gamintojai pradėjo naudoti...

JAV grasinant pritaikyti tarifus automobiliams, „Volkswagen“ perspėja dėl protekcionizmo (3)

Automobilių rinkos milžinas „ Volkswagen “ (VW) ketvirtadienį perspėjo dėl „vienpusiško...

Vokietijos greitkeliuose – savivaldžių automobilių bandymai (6)

Technologijų kompanija „ Continental “ plečia savivaldžių automobilių technologijų bandymus...

Top naujienos

Palangą užplūdo poilsiautojai: vasaros kurorto šventė žmones sukvietė į begalę pramogų (5)

Palangoje savaitgalį oficialiai paskelbus vasaros kurorto pradžią, čia sugužėjo begalė...

Atviras Justino Jankevičiaus interviu: šlovė baigsis ir vėl pardavinėsiu laikraščius sankryžoje (12)

Nors iš humoristo darbo galima užsidirbti, tai nėra profesija, LRT RADIJUI sako humoristas...

Lietuvą „brangakmeniu“ vadinantis Daviesas: daug NBA krepšininkų nesugebėtų žaisti Eurolygoje (55)

Vienu maloniausių šio sezono Lietuvos krepšinio gerbėjų atradimų tapęs Kauno „Žalgirio“...

Lietuvai stojant į turtingųjų klubą, išaiškėjo niūri statistika: „sublizgėjom“ antirekordais   (454)

Turtingųjų valstybių klubu pakrikštytoje Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijoje (...

Tokių kaip šis gydytojas Lietuvoje – vienetai: gyvybes gelbsti smegenų trombus ištraukdamas per kirkšnį (70)

Išeminio insulto metu smegenų arteriją užkišus trombui , pradeda žūti smegenų ląstelės....

Maudynių sezonas: kur geriau nekišti kojos? (17)

Nuo balandžio lepinanti saulė jau įšildė daugumą vandens telkinių, tačiau hidrometeorologai...

Deginti pinigus yra nelegalu, bet tai padarius nutiktų keistas dalykas (116)

Deginti pinigus yra neprotinga. Tačiau ar žinojote, kad pinigų deginimas gali būti filantropijos...

„Džiaugsmo gimnastikos“ konkurso transliacija

Festivalio „Sportas visiems“ visiems „Džiaugsmo gimnastikos“ konkurso transliacija....

Pikul žaidžia atviromis kortomis: apie santuokos užkulisius ir kitus galimus Jasaičio romanus su žinomomis moterimis (305)

Pastaruoju metu kone visa lietuva stebi skaudžią dviejų žmonių santykių dramą. Susipykę...

Paaiškino, kodėl stiuardesės laiko rankas už nugaros (11)

Žmogų visada traukė dangus. Galbūt dėl to stiuardesės ir pilotai kelia didesnį...