aA
Renault“ atnaujino visą „Mégane“ modelių gamą – hečbeką, universalą „Estate“, „R.S. Line“, „R.S“ ir „R.S. Trophy“ – kurie turės dar daugiau technologijų didesniam vairavimo malonumui, sakoma pranešime žiniasklaidai.
"Renault" atnaujino "Megane" gamą
"Renault" atnaujino "Megane" gamą
© Gamintojo archyvas

Naujas „Mégane“ turi atnaujintą, dar modernesnį, prietaisų skydelį su 9,3 colių multimedijos ekranu ir 10,2 colių skaitmeniniu prietaisų skydeliu, taip visiškai išnaudojant itin dideles „Renault Easy Link“ multimedijos sistemos galimybes.

Siekiant didesnio saugumo ir komforto, dabar galima įdiegti dar daugiau pagalbinių važiavimo sistemų. Jos apima ir Greitkelių bei spūsčių pagalbą – antro savivaldžio važiavimo lygio sistemą, kuri užtikrina komfortą ir ramybę prie vairo.

Naujas „Mégane“ pasižymi dar didesne elegancija ir kokybiškesne apdaila, o nauji „Pure Vision LED“ žibintai pagerina matomumą ir komfortą kelyje. Naujas „Mégane“ išsiskiria dar ryškesniu dizainu ir dinamiškomis linijomis, kurios lėmė itin didelę modelio sėkmę.

Hibridinis „Megane“

„Renault“ pristato naują „Mégane“ su 160 AG „E-tech Plug-in“ iš tinklo įkraunama hibridine pavara. Ji išnaudoja naujausias technologijas, orientuotas į energijos regeneravimą ir yra tiesiogiai įkvėptos dalyvavimo F1 patirties.

„E-tech Plug-in“ technologiją su daugiau kaip 150 patentų sukūrė „Renault Engineering“ padalinys. Ji naudoja tokius Aljanso sukurtus komponentus kaip naujos kartos 1.6 l keturių cilindrų benzininį variklį, du elektros motorus ir inovatyvią daugiarežimę pavarų dėžę. Ši transmisija be sankabos pasižymi puikiu efektyvumu ir beveik nepastebimu pavarų perjungimu.

Turėdamas 9,8 kWh (400 V) talpos akumuliatorių, naujas „Mégane E-tech Plug-in“ vien tik elektra gali važiuoti iki 135 km/val. siekiančiu greičiu. Jo efektyvi energijos valdymo sistema leidžia nenaudojant vidaus degimo variklio mišriu WLTP ciklu nuvažiuoti 50 kilometrų ir iki 65 kilometrų – matuojant WLTP miesto režimu.

Taip naujas „Mégane E-tech Plug-in“ patvirtina savo įvairiapusiškumą. Juo galima važinėti kasdien nenaudojant degalų ir tuo pačiu jis puikiai tinka tolimoms kelionėms savaitgaliais ir atostogų metu. Kad ir kiek būtų įkrauti akumuliatoriai, naujas „Mégane E-tech Plug-in“ naudojasi pagrindiniais hibridinės „E-tech“ sistemos privalumais: užvedant nuolatos įsijungiančiu elektros varikliu, kuris padidina greitaveiką ir mažina degalų sąnaudas.

Pradžioje iš tinklo įkraunamas hibridas bus tik „Mégane Estate“, vėliau „E-tech Plug-in“ pavara bus galima ir hečbekams.

"Renault" atnaujino "Megane" gamą
"Renault" atnaujino "Megane" gamą
© Gamintojo archyvas

Nauja dizaino linija

„Mégane“ šeimoje debiutuoja nauja „R.S. Line“ dizaino linija, kuri pakeitė „GT Line“ versiją. Su dar pažangesne ir gausesne įranga, „R.S. Line“ yra ne vien tik naujas pavadinimas – jos išorės ir salono apdaila išsiskiria didesniu sportiškumu, taip pateisinant vis didesnius pirkėjų lūkesčius, kurie nori dar ryškesnės ir dinamiškesnės išvaizdos.

Sportiškos „Mégane“ versijos, pažymėtos „R.S.“ ženklu. Šių versijų viršūnėje – „R.S. Trophy-R“ modelis.

Atnaujintas „Mégane R.S.“ nuo šiol turi tokį patį kaip „Trophy“ versijoje tiesioginio įpurškimo 300 AG (220 kW) 1.8 turbobenzininį variklį, kuris montuojamas ir aljanso partnerių „Alpine A110“ modelyje. Sukimo momentas padidėjo nuo 30 Nm – iki 420 Nm su EDC pavarų dėže ir iki 400 Nm – su mechanine pavarų dėže. Ši didesnė galia reiškia geresnę akceleraciją ir smagesnį važiavimą.

"Renault" atnaujino "Megane" gamą
"Renault" atnaujino "Megane" gamą
© Gamintojo archyvas

„Sport 4Control“ važiuoklė užtikrina maksimalų manevringumą aštriuose ir stabilumą – greituose posūkiuose. Naujame „R.S. Monitor“ ekrane realiu laiku rodoma daug skirtingų automobilio parametrų.

Naujas „Mégane R.S. Trophy“ – itin didelės galios etalonas – yra sukurtas trasai. Labiausiai jis išsiskiria savo ypatinga „Cup“ važiuokle ir 300 AG 1.8 turbobenzininiu varikliu. „Cup“ važiuoklė turi mechaninį „Torsen“ riboto praslydimo diferencialą, kuris padidina stabilumą įvažiuojant į posūkius ir pagerina sukibimą iš jų išvažiuojant.

Jis taip pat turi atitinkamai 25 proc. ir 35 proc. standesnius amortizatorius ir spyruokles, taip pat 10 proc. padidintą stabilizatoriaus standumą, palyginti su „Mégane R.S“.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(4 žmonės įvertino)
5.0000

Automobilio saugumo įrangos nevertina tie, kurie nepatyrė, kaip ji veikia (4)

Net pačius geriausius įgūdžius turintys vairuotojai negali išlaikyti 100 proc. koncentracijos...

Džeimso Bondo kūrėjai įrodė, kad „Defender 110“ tinka ne tik pelkei (1)

Naujojo „ Land Rover Defender “ reklaminiame vaizdo įraše geriausios šio automobilio savybės...

Kas lemia, kad maži miesto automobiliai prabanga prilygsta dideliems sedanams? (9)

Prieš keliolika metų vadinamajam miesto hečbekų B segmentui priklausę automobiliai nuo savo...

Įpročiai nesikeičia: lietuviai sausį prisipirko naudotų „Volkswagen“, „Audi“ ir BMW (11)

Nors 2019 m. gruodį daugiau lietuvių dėmesio sulaukė nauji modeliai, 2020-ųjų sausį šalies...

BMW visureigiuose X5 ir X6 įdiegs dalinę hibridinę technologiją (2)

700 Nm maksimalus sukimo momentas ir itin efektyvi dalinė hibridinė technologija (angl. mild hybrid...

Top naujienos

Socialiniuose tinkluose plinta šokiruojantis pareigūno pasiūlymas išžagintai merginai papildyta policijos komentaru (72)

Vilniaus „Metelicos“ klube naktį iš penktadienio į šeštadienį buvo įvykdytas žiaurus...

Koronavirusas miesto gyvenimą pakeitė neatpažįstamai: gyventojai mokosi kitaip pirkti ir dirbti (1)

Pagal Johns Hopkins universiteto tyrėjų parengtą žemėlapį, šiuo metu yra žinoma, kad pasaulyje...

Prorusiški separatistai puolė Ukrainos pajėgas, šaudyta Minsko susitarimais uždraustais ginklais sureagavo Zelenskis (153)

Vasario 18 d. ryte prorusiški separatistai puolė Ukrainos kariuomenės pozicijas, esančias netoli...

KT padėjo tašką dėl atliekų deginimo jėgainių: statybų ribojimai prieštarauja Konstitucijai (48)

Konstitucinis teismas (KT) antradienį paskelbė sprendimą dėl valdančiųjų priimtų Atliekų...

Policija pateikė 7 miestų gatvių sąrašą, kur stovės „trikojai“: Vilniuje jų – per 30 (190)

Keliuose atsiradus „trikojais“ pramintiems mobiliems greičio matavimo įrenginiams vairuotojai...

Statybininkams Kaune moka ir per 4 tūkstančius eurų: yra dvi priežastys (31)

Kauno miesto savivaldybės administracijos vykdyto viešojo pirkimo konkurse kapitaliniams lopšelio...

Automobilių taršos mokestis dar neįsigaliojo, bet jau veikia: rinkoje pastebima pokyčių (292)

„Kalbos apie automobilių taršos mokestį galimai šiek tiek prisidėjo prie pokyčių Lietuvos...

Kokių vaiko pinigų tikisi ir daug, ir mažai uždirbantys tėvai (256)

Didžioji dalis Lietuvos gyventojų palaiko vaiko pinigus, ir tik mažesnioji mano, kad vietoj jų...

Savivaldybės: nauja tvarka vėl brangins atliekų tvarkymą gyventojams (23)

Aplinkos ministerijos siūlomas naujasis atliekų tvarkymo kainodaros modelis ne tik vėl brangins...

|Maža didelių žinių kaina