„Mercedes“ markės automobilių buvo parduota 149 753 vienetai (15,2 proc. daugiau nei pernai), gamintojui priklausančios „Smart“ markės – 9 287 (24 proc. daugiau) nauji automobiliai.

Ypatingai, net 42 procentais padidėjo pardavimai Kinijoje, kur buvo parduota 29 540 naujų automobilių. Europoje pardavimai augo 12 proc. (64 940 automobilių), Jungtinėse Amerikos Valstijose – 1,2 proc. (27 526 automobiliai).

Daimler AG“ gamintojo ataskaitoje skelbiama, kad itin didelį augimą užtikrina naujo kompaktinio „Mercedes CLA“ automobilio pardavimai, taip tris kartus daugiau parduotų C klasės „Mercedes“ automobilių Kinijoje, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Per septynis šių metų mėnesius gamintojas pardavė rekordiškai daug, net 1,12 milijonų naujų automobilių ( 1,048 mln. „Mercedes“ ir 71 451 „Smart“) – 15,7 procentais daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį.

„Mes jau liepą peržengėme vieno milijono automobilių ribą – dar niekada gamintojas nebuvo pardavęs tiek daug automobilių per pirmuosius septynis mėnesius“, – sparčiai augančius pardavimus komentavo „Mercedes“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Ola Kaellenius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)