„Saab“ tikėjosi, kad 2011-aisiais pavyks parduoti keletą tūkstančių 9-4X visureigių. Šis modelis JAV rinkoje pasirodė pavasarį, o debiutas Europoje Australijoje, Taivane ir Artimuosiuose Rytuose buvo numatytas rugpjūtį.

Kompanija prognozavo, kad 2012 m. šio modelio pardavimai jau sieks 15-20 tūkst. vnt., iš kurių pusę sudarys JAV rinka.

Tiems, kas pamiršo, galima priminti, kad 9-4X yra „perrengta“ „Cadillac SRX“ versija. „Saab“ modelis nuo „Cadillac“ skiriasi dizainu, salonu ir pakabos nustatymais. Abu šie modeliai gaminami „General Motors“ gamykloje Meksikoje. Tiesa, verta paminėti, kad 9-4X „buvo gaminamas“, nes nuo konvejerių nerieda jau keletą mėnesių.

Žinoma, dėl finansinių bėdų reikalai susiklostė ne taip, kaip norėjo „Saab“. Ir nors 9-4X pasiekė amerikiečius, pristatymai į Europą ir kitas rinkas taip ir neprasidėjo.

Statistika rodo, kad JAV įsikūrusiems šios markės atstovams buvo pristatyti 500 „Saab 9-4X“ automobilių ir iki spalio jiems pavyko parduoti 194 vnt.

Todėl „Automotive News“ apžvalgininko R. Kranzo nuomone, 9-4X galima vadinti rečiausiu nauju automobiliu pasaulyje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją