aA
Niekam ne paslaptis, kad naujų baterijų tyrimai yra sunkus užsiėmimas. Fizikai gali teoriškai numatyti, kurie periodinėje elementų lentelėje esantys elementai dirbs kartu ir bus pagaminti geri katodai bei anodai, bet juk galiausiai kažkas turi eiti į laboratoriją ir tokius teorinius skaičiavimus paversti realybe.
"Volkswagen" pasitelkė kvantinius kompiuterius
© Gamintojo archyvas

Deja, bet yra daugybė kintamųjų – ilgaamžiškumas, įkrovimo/iškrovimo ciklų skaičius, perdirbimas, toksiškumas, gamybos paprastumas ir taip toliau – ir į kiekvieną iš jų turi būti atsižvelgta. Tai labai sudėtingas procesas. Nenuostabu, kad baterijų vystymo tempai yra tokie skausmingai lėti.

Tad „Volkswagen“ tyrėjai nusprendė kiek kitaip pažvelgti į šiuos klausimus ir į darbą įjungė kvantinius kompiuterius. Tyrėjai tikisi, kad šie galingi kompiuteriai sutrumpins naujos kartos baterijų atėjimą į elektromobilių rinką.

Kompiuterinės simuliacijos gali atlikti darbą per keletą dienų ar net valandų, kai padaryti tokį darbą žmogui prireiktų metų. Tad „Volkswagen“ nusprendė darbuotis kartu su „Google“ ir „D-Wave“ ekspertais.

„Mes sutelkėme dėmesį į IT sistemų modernizavimą ir tai apima visą „Volkswagen Group“, – sakė Martinas Hofmannas, vyriausiasis „Volkswagen Group“ informacijos pareigūnas.

„Siekiama sustiprinti darbo procesų skaitmeninimą, kad jie taptų paprastesni, saugesni ir efektyvesni bei remtų naujus verslo modelius.“

Iki šiol kompanijai pavyko atlikti simuliacijas su pramoniniu požiūriu svarbiomis molekulėmis, tokiomis kaip ličio-vandenilio ir įvairiomis anglies grandinėmis. Pranešama, kad ateityje „Volkswagen“ ruošiasi dirbti ir prie sudėtingesnių cheminių junginių.

„Volkswagen“ tikslas yra pasiekti galimybę modeliuoti visą automobilio bateriją kvantiniame kompiuteryje. Tokios simuliacijos bei modeliavimas leis tinkamai nustatyti tokius parametrus kaip svoris, didžiausias galios tankis bei elementų surinkimo detalės. Tikimasi, kad šis procesas leis bendrovei pereiti tiesiai į pažangiausių baterijų gamybą, išvengiant ilgo ir brangaus beterijų kūrimo proceso.

„Mes sunkiai dirbame, kad išvystytume kvantinių kompiuterių potencialą. Šiame kontekste elektrocheminių medžiagų modeliavimas yra labai svarbi projekto dalis, – sakė Florianas Neukartas, vyriausiasis mokslininkas iš „Volkswagen“ „CODE“ laboratorijos, įsikūrusios San Franciske, Kalifornijoje. – Šioje srityje mes atliekame novatorišką darbą. Esame įsitikinę, kad komerciškai prieinami kvantiniai kompiuteriai atvers ankščiau net neįsivaizduotas galimybes.“

Labai specializuoti „Volkswagen“ IT specialistai, tarp jų ir duomenų mokslininkai, kompiuterių lingvistai ir programinės įrangos inžinieriai, dirba kartu San Fancisko ir Miuncheno IT laboratorijose, siekdami išplėtoti kvantinių kompiuterių potencialą programoms, kurios duos naudą kompanijai. Pagrindinis dėmesys yra skiriamas kvantinių kompiuterių algoritmų programavimui, o jis visiškai skiriasi nuo įprastų kompiuterių. Kvantinių skaičiavimų srityje „Volkswagen Group“ bendradarbiauja su „Google“ ir „D-Wave“, kurie „Volkswagen“ ekspertams suteikia prieigą prie jų sistemų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Nissan“ siekia atstatydinti valdybos pirmininką – įtaria savo reikmėms švaisčius bendrovės turtą

„ Nissan “ rengiasi atleisti valdybos pirmininką Carlosą Ghosną už tai, kad šis, kaip...

Parodė, kaip bando naują „Porsche 911“: kyla į kalnus, traukia į Šiaurę, „kepa“ Mirties slėnyje (1)

Kitų metų pradžioje pasirodysiantis „ Porsche 911 “ – ne šiaip sau vadinamas „Porsche“...

Peikia galimybę važinėti su užsienietiška technine apžiūra: taip į kelius grįžta „lavonai“ (82)

Galimybė Lietuvoje užregistruoti naudotą automobilį, turintį galiojantį užsienyje atliktos...

„Lexus“ parodė, kuo mėgins įveikti lietuvių meilę „Audi“ ir BMW (58)

Pirmadienį Lietuvoje oficialiai pristatytas Lietuvoje iki šiol nepardavinėtas naujas, 7 kartos, „...

Kaunas renkasi metų automobilį: „Audi“ ir BMW kol kas lenkia netikėtas modelis (8)

Spalio pabaigoje Rotušės aikštėje startavus „Lietuvos metų automobilio 2019“ rinkimams,...

Top naujienos

Tapinas: jeigu jau galime žveją nukelti girtą nuo ledo, tai gal galime ir prezidentę į Rygą nuskraidinti (170)

Lietuvos prezidentės Dalios Grybauskaitės sprendimas dėl lėktuvo gedimo nevykti į Latvijos...

Panevėžio ir Prienų klubų siekiams pasipriešino „Žalgiris“ (1)

Pirmadienį vykusiame Lietuvos krepšinio lygos ( LKL ) visuotiniame susirinkime netrūko įtampos....

Ne visi lietuviai norėtų dirbti trumpiau už tą patį atlyginimą (67)

Didžioji dauguma lietuvių norėtų, kad jų darbovietė sutrumpintų darbo valandas , palikdama tą...

Rusijos samdinius traukia iš „pilkosios zonos“: mes reikalaujame, prašėme jau užtektinai (23)

Rusijos kariuomenės veteranams atstovaujantis forumas sekmadienį nutarė žengti neįprastą...

Kai kurioms Lietuvos ligoninėms – neišvengiami pokyčiai: likimą pasirinkti galės pačios (92)

Pasirodė sąrašas 15 ligoninių, kurios turėtų būti arba uždarytos, arba pertvarkytos. Pasak...

Įsivaikinusi moteris: tiesa, kad vaikas auga ne biologinėje šeimoje, turi savo kainą (48)

Daugelis žmonių turi stiprų poreikį tėvystei, tačiau nepavykus natūraliu keliu susilaukti...

Paskelbtas pavojingiausių žaislų sąrašas: ko per Kalėdas vaikams geriau nedovanoti

Artėjant Kalėdų karštinei, Jungtinėse Amerikos Valstijose paskelbtas 10 pavojingiausių žaislų...

„Benzingalviams“ standartinis „Lamborghini Huracan“ pasirodė per lėtas – pavertė žvėrimi (1)

„Lamborghini“ yra greiti automobiliai, tačiau kai kuriems jų, rodos, įspūdingos galios...