aA
PSA grupė, kuriai priklauso „Peugeot“, „Citroen“ ir DS markės, įvykdė įsipareigojimą paskelbti duomenis, parodančius, kiek degalų iš tikrųjų sunaudojama, eksploatuojant šių gamintojų automobilius.
PSA atliko tyrimą natūraliomis sąlygomis
PSA atliko tyrimą natūraliomis sąlygomis
© Gamintojo nuotr.

Prancūzijos automobilių gamintojų pateikta išsami ataskaita buvo parengta padedant dviem nevyriausybinėms organizacijoms (NVO).

Ypatingos pagalbos „PSA Peugeot-Citroen“ sulaukė iš Transporto ir aplinkos bei Prancūzijos gamtos ir aplinkosaugos NVO, kurių darbą stebėjo ir duomenų patikimumą užtikrino įmonė „Bureau Veritas“.

Atliekant PSA grupei priklausančių gaminių testavimą buvo siekiama išsiaiškinti praktiškai sunaudojamų degalų kiekį, t. y. kiek degalų iš tikrųjų sunaudos transporto priemonių vairuotojai realiomis sąlygomis. Ne paslaptis, kad gamintojų nurodomi vidurkiai paprastai nustatomi laboratorinėmis sąlygomis, kurių atitikimas realybei dažnai yra kvestionuojamas.

Rezultatai buvo gaunami ne vykdant laboratorinius tyrimus, kompiuterinius skaičiavimus ar pan., o naudojant išmetalų matavimo sistemą, kuri specialiu įtaisu buvo primontuota prie automobilių.

Nepriklausoma tarptautiniu mastu pripažįstama audito įmonė „Bureau Veritas“, stebėjusi vykdomą testavimą, garantuoja, kad pateikti rezultatai visiškai atitinka specifikacijas ir yra tikslūs. Testuojamais automobiliais buvo 25 km važiuojama miesto gatvėmis, 39 km užmiesčio keliais ir 31 km – automagistrale.

Testuojamos transporto priemonės buvo vairuojamos esant įprastam eismo intensyvumui. Jose sėdėjo tam tikras skaičius keleivių ir buvo vežamas bagažas. Be to, buvo naudojama oro kondicionavimo sistema.

Pasak „PSA Peugeot-Citroen“ atstovo, gauti rezultatai sutampa su vartotojų pateiktais duomenimis, kuriuos pavyko surinkti per nepriklausomas apklausas. Iš rezultatų akivaizdu, kad visais atvejais realiomis sąlygomis degalų sunaudojama daugiau nei laboratorinėmis: priklausomai nuo modelio, skirtumas skiekia nuo 1,2 iki 2,7 litro šimtui kilometrų. Išsamius tyrimo rezultatus galima rasti kompanijos svetainėje internete.

Iki šių metų pabaigos „Peugeot“, „Citroen“ ir DS nori pasiūlyti savo svetainėse internetinę modeliavimo priemonę, kurią galėtų išbandyti galimi jų klientai. Naudodami šią priemonę klientai galėtų išsiaiškinti, kiek degalų iš tikrųjų būtų sunaudojama įsigijus naują transporto priemonę, atsižvelgiant į vairavimo įpročius ir eismo sąlygas.

„PSA Peugeot-Citroen“ vadovai iki šių metų pabaigos pažadėjo paskelbti realius degalų naudojimo duomenis, gautus testuojant dar 20 automobilių modelių. Tokios iniciatyvos vykdomos siekiant skaidrumo. Jos atitinka pernai įmonės užsibrėžtą strategiją, numatytą atsižvelgiant į „Volkswagen“ skandalo sukeltą nepasitikėjimą automobilių gamintojų pateikiamais duomenimis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

BMW parodys naujų 3 serijos BMW – vieni su M raide, kiti hibridiniai (1)

Nuoseklios elektrifikacijos strategijos tąsa – taip galima pavadinti koncerno „ BMW Group “...

3D spausdintuvu pagamino neįtikėtiną automobilį: iki 300 km/val. – per 15 sekundžių (2)

Tai, kad trimačiai spausdintuvai neilgai trukus talkins automobilių pramonėje, jokia paslaptis....

„Volvo“ parodė, kaip atrodo jų naujos kartos sunkvežimiai

„ Volvo Trucks “ pristato keturis naujus sunkvežimius, kuriuose didelis dėmesys skiriamas...

Paaiškino, kodėl jutikliniai automobilių ekranai negali pakeisti mygtukų

Dabar žmonės taip pripratę prie išmaniųjų telefonų ir lietimui jautrių ekranų , kad...

Ženevos automobilių parodoje „Volkswagen“ pristato net tris skirtingus „Golf“ (4)

Tarptautinės Ženevos automobilių parodos atidarymo metu, automobilių gamintoja „ Volkswagen...

Top naujienos

PSO vadovas: atėjo lemiamas momentas užsikrėtė Irano viceprezidentė (97)

Kovoje su naujojo koronaviruso epidemija pasauliniu mastu atėjo „lemiamas momentas“,...

Orai: po žiemiškų išdaigų ateina pavasariška šiluma (1)

Antroje savaitės pusėje, paskutinėmis vasario dienomis, žiema bent simboliškai vis mėgins...

Atostogas dėl koronaviruso nutraukęs Skvernelis: rekomenduojame vengti masinių susibūrimų papildyta (264)

Trečiadienį Vyriausybei nusprendus šalyje paskelbti ekstremalią situaciją dėl koronaviruso...

Žiauriai sumuštos merginos byla sukėlė pasipiktinimo bangą: rengiama peticija dėl bausmės (513)

Jurbarke gyvenančio paauglio žiaurus smurtas per vakarėlį Tauragės rajone esančioje sodyboje...

„Danske“ praneša apie darbuotojų atleidimus: dalis jų yra ir Lietuvoje (20)

Didžiausias Danijos bankas, pastaruoju metu patiriantis papildomų išlaidų dėl skandalo, susijusio...

Lietuvos įstaigos ruošiasi virusui: duodami griežti nurodymai, perspėjama, kaip galima greitai apsikrėsti (198)

Vilniaus oro uoste kasdien leidžiasi bent po vieną lėktuvą iš Šiaurės Italijos miestų. Būtent...

Iš Italijos grįžęs lietuvis: mūsų gautos žinutės parodo valdišką požiūrį (51)

Neseniai grįžau iš Italijos. Viskas tvarkoje, jaučiuosi gerai, bet sėdžiu namie. Dirbu irgi iš...

Dėl koronaviruso rizikingomis skelbiamos naujos šalys keliautojų prašo užpildyti anketą (99)

Sveikatos apsaugos ministerija (SAM), reaguodama į tai, kad daugėja koronaviruso (COVID-19)...

Paaiškino vairuotojams, kaip elgtis tada, kai situacija, į kurią pakliuvo, neapibrėžta KET (6)

Nė nekyla abejonių, kad vairuotojai privalo laikytis visų numatytų Kelių eismo taisyklių ( KET...

|Maža didelių žinių kaina