aA
PSA grupė, kuriai priklauso „Peugeot“, „Citroen“ ir DS markės, įvykdė įsipareigojimą paskelbti duomenis, parodančius, kiek degalų iš tikrųjų sunaudojama, eksploatuojant šių gamintojų automobilius.
PSA atliko tyrimą natūraliomis sąlygomis
© Gamintojo nuotr.

Prancūzijos automobilių gamintojų pateikta išsami ataskaita buvo parengta padedant dviem nevyriausybinėms organizacijoms (NVO).

Ypatingos pagalbos „PSA Peugeot-Citroen“ sulaukė iš Transporto ir aplinkos bei Prancūzijos gamtos ir aplinkosaugos NVO, kurių darbą stebėjo ir duomenų patikimumą užtikrino įmonė „Bureau Veritas“.

Atliekant PSA grupei priklausančių gaminių testavimą buvo siekiama išsiaiškinti praktiškai sunaudojamų degalų kiekį, t. y. kiek degalų iš tikrųjų sunaudos transporto priemonių vairuotojai realiomis sąlygomis. Ne paslaptis, kad gamintojų nurodomi vidurkiai paprastai nustatomi laboratorinėmis sąlygomis, kurių atitikimas realybei dažnai yra kvestionuojamas.

Rezultatai buvo gaunami ne vykdant laboratorinius tyrimus, kompiuterinius skaičiavimus ar pan., o naudojant išmetalų matavimo sistemą, kuri specialiu įtaisu buvo primontuota prie automobilių.

Nepriklausoma tarptautiniu mastu pripažįstama audito įmonė „Bureau Veritas“, stebėjusi vykdomą testavimą, garantuoja, kad pateikti rezultatai visiškai atitinka specifikacijas ir yra tikslūs. Testuojamais automobiliais buvo 25 km važiuojama miesto gatvėmis, 39 km užmiesčio keliais ir 31 km – automagistrale.

Testuojamos transporto priemonės buvo vairuojamos esant įprastam eismo intensyvumui. Jose sėdėjo tam tikras skaičius keleivių ir buvo vežamas bagažas. Be to, buvo naudojama oro kondicionavimo sistema.

Pasak „PSA Peugeot-Citroen“ atstovo, gauti rezultatai sutampa su vartotojų pateiktais duomenimis, kuriuos pavyko surinkti per nepriklausomas apklausas. Iš rezultatų akivaizdu, kad visais atvejais realiomis sąlygomis degalų sunaudojama daugiau nei laboratorinėmis: priklausomai nuo modelio, skirtumas skiekia nuo 1,2 iki 2,7 litro šimtui kilometrų. Išsamius tyrimo rezultatus galima rasti kompanijos svetainėje internete.

Iki šių metų pabaigos „Peugeot“, „Citroen“ ir DS nori pasiūlyti savo svetainėse internetinę modeliavimo priemonę, kurią galėtų išbandyti galimi jų klientai. Naudodami šią priemonę klientai galėtų išsiaiškinti, kiek degalų iš tikrųjų būtų sunaudojama įsigijus naują transporto priemonę, atsižvelgiant į vairavimo įpročius ir eismo sąlygas.

„PSA Peugeot-Citroen“ vadovai iki šių metų pabaigos pažadėjo paskelbti realius degalų naudojimo duomenis, gautus testuojant dar 20 automobilių modelių. Tokios iniciatyvos vykdomos siekiant skaidrumo. Jos atitinka pernai įmonės užsibrėžtą strategiją, numatytą atsižvelgiant į „Volkswagen“ skandalo sukeltą nepasitikėjimą automobilių gamintojų pateikiamais duomenimis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Seat“ ženklas gavo naujus namus Vilniuje: pardavinės ir egzotiškuosius „Cupra“ modelius

Šią savaitę bendrovė „ Autojuta “ oficialiai pristatė naują automobilių prekybos ir...

„Jaguar I-Pace“ gavo garbingą titulą – pripažintas geriausiu miesto visureigiu (1)

„Jaguar“ visiškai elektrinis miesto visureigis „„I-Pace“ pelnė žymiausią Vokietijoje...

Gąsdinimai mokesčiais nesukliudė: spalį lietuviai prisipirko naudotų automobilių (14)

Bendrovės „ AutoTyrimai “ duomenimis, gautais išanalizavus „Regitros“ duomenis, šių metų...

Dar vienas modelis pavirto SUV – šįkart „Ford“ nusprendė paaukštinti „Mustang“ (4)

Legendinis „ Ford Mustang “ gaminamas jau 55 metus ir per visą šį laikotarpį niekam nekilo...

Septyni sportininkai pabandė įvardyti, koks iš tiesų turi būti sportiškas automobilis (3)

Įsibėgėjus „Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimams, juose dalyvaujantiems modeliams buvo...

Top naujienos

Po Venckienės paleidimo lieka svarbiausias neatsakytas klausimas: koks jos vaidmuo kitose bylose (5)

Antradienį buvusi teisėja ir parlamentarė Neringa Venckienė išleista į laisvę. Jai skirtos...

„Žalgiris“ nutrauks sutartį: Perezas neregistruojamas rungtynėms su „Panathinaikos“ (19)

Kauno „Žalgirio“ komanda antradienį Eurolygos devintojo turo susitikime rungtyniaus be Alexo...

Mamadienis už 1 vaiką: Nausėdos pasiūlymas sulaukė palaikymo, bet atsitrenkė į sieną (136)

Iš Vyriausybės, darbdavių ir profsąjungų atstovų sudaryta Trišalė taryba antradienį aptarė...

Šiurpi viduramžių laikų mirties bausmė: moterims jos netaikė dėl labai keistos priežasties (18)

Mirties bausmė yra mirties bausmė – ar yra skirtumas, ar ji taikoma vyrui ar moteriai? Pasirodo,...

Ministerija giriasi didėjančiais medikų atlyginimais, tačiau gydytoja papasakojo, kas jiems labiausiai kelia nerimą (1)

Skelbiama, kad šių metų rugsėjį vieno mėnesio vieno etato gydytojo vidutinis darbo užmokestis...

Skundą dėl suėmimo nagrinėjęs teisėjas Cininas: Venckienė iš Lietuvos išvyko, nepažeisdama jokių draudimų (199)

Vilniaus apygardos teismo teisėjų kolegija antradienį nusprendė panaikinti Kauno miesto apylinkės...

Turkija grasina atnaujinti karinę operaciją: Rusija nevykdo pažadų (118)

Turkijos užsienio reikalų ministro Mevluto Cavusoglu pareiškimas, kad esą Rusija nevykdo...

Ypač griežta kardomoji priemonė Venckienei: su apykoje nuo namų negalės nutolti toliau nei 500 m Venckienė šypsojosi, bet buvo nekalbi; papildyta (898)

Antradienį Vilniaus apygardos teismas panaikino Kauno miesto apylinkės teismo sprendimą pratęsti...

Iki skausmo pabodo jūsų šukuosena? Štai, kokie plaukų dažymai bus ant bangos šį sezoną TOP 3

Jeigu ombré, sombre, balayage, flamboyage ir kitos ne kartą girdėtos plaukų dažymo technikos...

Nausėda – už dialogą su Baltarusija, bet įvardijo ir raudonas linijas papildyta 16:23 val. (134)

Prezidentas Gitanas Nausėda pasisako už dialogą su Baltarusija, tačiau įvardijo ir raudonas...