aA
PSA grupė, kuriai priklauso „Peugeot“, „Citroen“ ir DS markės, įvykdė įsipareigojimą paskelbti duomenis, parodančius, kiek degalų iš tikrųjų sunaudojama, eksploatuojant šių gamintojų automobilius.
PSA atliko tyrimą natūraliomis sąlygomis
PSA atliko tyrimą natūraliomis sąlygomis
© Gamintojo nuotr.

Prancūzijos automobilių gamintojų pateikta išsami ataskaita buvo parengta padedant dviem nevyriausybinėms organizacijoms (NVO).

Ypatingos pagalbos „PSA Peugeot-Citroen“ sulaukė iš Transporto ir aplinkos bei Prancūzijos gamtos ir aplinkosaugos NVO, kurių darbą stebėjo ir duomenų patikimumą užtikrino įmonė „Bureau Veritas“.

Atliekant PSA grupei priklausančių gaminių testavimą buvo siekiama išsiaiškinti praktiškai sunaudojamų degalų kiekį, t. y. kiek degalų iš tikrųjų sunaudos transporto priemonių vairuotojai realiomis sąlygomis. Ne paslaptis, kad gamintojų nurodomi vidurkiai paprastai nustatomi laboratorinėmis sąlygomis, kurių atitikimas realybei dažnai yra kvestionuojamas.

Rezultatai buvo gaunami ne vykdant laboratorinius tyrimus, kompiuterinius skaičiavimus ar pan., o naudojant išmetalų matavimo sistemą, kuri specialiu įtaisu buvo primontuota prie automobilių.

Nepriklausoma tarptautiniu mastu pripažįstama audito įmonė „Bureau Veritas“, stebėjusi vykdomą testavimą, garantuoja, kad pateikti rezultatai visiškai atitinka specifikacijas ir yra tikslūs. Testuojamais automobiliais buvo 25 km važiuojama miesto gatvėmis, 39 km užmiesčio keliais ir 31 km – automagistrale.

Testuojamos transporto priemonės buvo vairuojamos esant įprastam eismo intensyvumui. Jose sėdėjo tam tikras skaičius keleivių ir buvo vežamas bagažas. Be to, buvo naudojama oro kondicionavimo sistema.

Pasak „PSA Peugeot-Citroen“ atstovo, gauti rezultatai sutampa su vartotojų pateiktais duomenimis, kuriuos pavyko surinkti per nepriklausomas apklausas. Iš rezultatų akivaizdu, kad visais atvejais realiomis sąlygomis degalų sunaudojama daugiau nei laboratorinėmis: priklausomai nuo modelio, skirtumas skiekia nuo 1,2 iki 2,7 litro šimtui kilometrų. Išsamius tyrimo rezultatus galima rasti kompanijos svetainėje internete.

Iki šių metų pabaigos „Peugeot“, „Citroen“ ir DS nori pasiūlyti savo svetainėse internetinę modeliavimo priemonę, kurią galėtų išbandyti galimi jų klientai. Naudodami šią priemonę klientai galėtų išsiaiškinti, kiek degalų iš tikrųjų būtų sunaudojama įsigijus naują transporto priemonę, atsižvelgiant į vairavimo įpročius ir eismo sąlygas.

„PSA Peugeot-Citroen“ vadovai iki šių metų pabaigos pažadėjo paskelbti realius degalų naudojimo duomenis, gautus testuojant dar 20 automobilių modelių. Tokios iniciatyvos vykdomos siekiant skaidrumo. Jos atitinka pernai įmonės užsibrėžtą strategiją, numatytą atsižvelgiant į „Volkswagen“ skandalo sukeltą nepasitikėjimą automobilių gamintojų pateikiamais duomenimis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Dėl koronaviruso „Kia“ pratęsė savo automobilių garantiją

„ Kia Motors Corporation“ paskelbė apie „Kia Promise“ – globalios automobilių garantijos...

Kol kiti kalba apie praradimus, „Tesla“ džiūgauja: tokios geros metų pradžios nesitikėjo (14)

„ Tesla “ paskelbė 2020-ųjų metų pirmojo ketvirčio elektromobilių gamybos ir pristatymo...

BMW pardavimai dėl koronaviruso pandemijos sumažėjo penktadaliu (1)

BMW pirmą šių metų ketvirtį pardavė 20,6 proc. mažiau automobilių nei praėjusiais metais...

„Toyota“ papildė verslui skirtų modelių gamą – į Lietuvą atsivežė naujieną (2)

Vos prieš mėnesį šalyje pristatytas naujas keleivinis „ Toyota Proace City Verso“, o kovo...

„Regitra“ vėl atidaro padalinių duris: ką turės daryti norintys užregistruoti automobilį (2)

Nuo pirmadienio, balandžio 6 d., „ Regitra “ vėl aptarnaus klientus 32-uose įmonės...

Top naujienos

Įvardijo didžiausias baimes dėl koronaviruso: kur kas gilesnės problemos gali laukti ateityje (110)

Naujausia visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „ Spinter tyrimai “ visuomenės...

Verslo planas dėl karantino švelninimo: galėtų dirbti lauko kavinės, odontologijos įmonės, vėliau – ir viešbučiai (252)

Praėjusią savaitę premjeras Saulius Skvernelis paragino asocijuotas verslo struktūras iki...

Naujų atvejų skaičius mažėja: per parą Lietuvoje fiksuoti 32 koronaviruso atvejai (152)

Naujų koronaviruso atvejų skaičius šalyje perkopė 900. Per parą ištyrus 2301 ėminį...

Klaipėdos uosto vadovo konkursą laimėjo su „valstiečiais“ rinkimuose dalyvavęs Algis Latakas (52)

Klaipėdos jūrų uosto vadovo konkursą laimėjo buvęs koncerno „Achemos grupė“ valdomos...

Lingienė: turime per 20 išplitusių koronaviruso židinių Lietuvoje (18)

Nacionalinio visuomenės sveikatos centro Vilniaus departamento direktorė Rolanda Lingienė palaiko...

Danija mėgins grįžti į normalų gyvenimą: mes reagavome greitai

Viena iš pirmųjų Europos valstybių, kuri užvėrė savo ekonomiką reaguodama į „Covid-19“,...

Rizikų darbo vietoms mastas – beprecedentis nuo Didžiosios depresijos laikų (10)

Visame pasaulyje darbuotojai patiria didelį spaudimą krečiant koronaviruso krizei, jau sukėlusiai...

Mokslininkas: didžioji dalis Lietuvą pasiekiančių respiratorių – prastos kokybės (5)

Didžioji dalis Lietuvą šiuo metu pasiekiančių respiratorių yra prastos kokybės, sako Kauno...

Stebėdama žmones neapsikentė: jei pamiršite svarbiausią dalyką, papildomos priemonės nepadės parodė, kaip apsisaugoti nuo viruso (16)

Tinkamai rankas nusiplauna nedidelė dalis žmonių, todėl buvusi greitosios medicinos pagalbos...

Aaron Brown

Koronaviruso krizė smarkiai kirs per pensijas (6)

Nors koronaviruso krizė dar tęsiasi, pradėti galvoti apie ilgalaikę finansinę jos įtaką ir...

|Maža didelių žinių kaina