aA
PSA grupė, kuriai priklauso „Peugeot“, „Citroen“ ir DS markės, įvykdė įsipareigojimą paskelbti duomenis, parodančius, kiek degalų iš tikrųjų sunaudojama, eksploatuojant šių gamintojų automobilius.
PSA atliko tyrimą natūraliomis sąlygomis
© Gamintojo nuotr.

Prancūzijos automobilių gamintojų pateikta išsami ataskaita buvo parengta padedant dviem nevyriausybinėms organizacijoms (NVO).

Ypatingos pagalbos „PSA Peugeot-Citroen“ sulaukė iš Transporto ir aplinkos bei Prancūzijos gamtos ir aplinkosaugos NVO, kurių darbą stebėjo ir duomenų patikimumą užtikrino įmonė „Bureau Veritas“.

Atliekant PSA grupei priklausančių gaminių testavimą buvo siekiama išsiaiškinti praktiškai sunaudojamų degalų kiekį, t. y. kiek degalų iš tikrųjų sunaudos transporto priemonių vairuotojai realiomis sąlygomis. Ne paslaptis, kad gamintojų nurodomi vidurkiai paprastai nustatomi laboratorinėmis sąlygomis, kurių atitikimas realybei dažnai yra kvestionuojamas.

Rezultatai buvo gaunami ne vykdant laboratorinius tyrimus, kompiuterinius skaičiavimus ar pan., o naudojant išmetalų matavimo sistemą, kuri specialiu įtaisu buvo primontuota prie automobilių.

Nepriklausoma tarptautiniu mastu pripažįstama audito įmonė „Bureau Veritas“, stebėjusi vykdomą testavimą, garantuoja, kad pateikti rezultatai visiškai atitinka specifikacijas ir yra tikslūs. Testuojamais automobiliais buvo 25 km važiuojama miesto gatvėmis, 39 km užmiesčio keliais ir 31 km – automagistrale.

Testuojamos transporto priemonės buvo vairuojamos esant įprastam eismo intensyvumui. Jose sėdėjo tam tikras skaičius keleivių ir buvo vežamas bagažas. Be to, buvo naudojama oro kondicionavimo sistema.

Pasak „PSA Peugeot-Citroen“ atstovo, gauti rezultatai sutampa su vartotojų pateiktais duomenimis, kuriuos pavyko surinkti per nepriklausomas apklausas. Iš rezultatų akivaizdu, kad visais atvejais realiomis sąlygomis degalų sunaudojama daugiau nei laboratorinėmis: priklausomai nuo modelio, skirtumas skiekia nuo 1,2 iki 2,7 litro šimtui kilometrų. Išsamius tyrimo rezultatus galima rasti kompanijos svetainėje internete.

Iki šių metų pabaigos „Peugeot“, „Citroen“ ir DS nori pasiūlyti savo svetainėse internetinę modeliavimo priemonę, kurią galėtų išbandyti galimi jų klientai. Naudodami šią priemonę klientai galėtų išsiaiškinti, kiek degalų iš tikrųjų būtų sunaudojama įsigijus naują transporto priemonę, atsižvelgiant į vairavimo įpročius ir eismo sąlygas.

„PSA Peugeot-Citroen“ vadovai iki šių metų pabaigos pažadėjo paskelbti realius degalų naudojimo duomenis, gautus testuojant dar 20 automobilių modelių. Tokios iniciatyvos vykdomos siekiant skaidrumo. Jos atitinka pernai įmonės užsibrėžtą strategiją, numatytą atsižvelgiant į „Volkswagen“ skandalo sukeltą nepasitikėjimą automobilių gamintojų pateikiamais duomenimis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Opel“ teks remontuoti dalį parduotų automobilių: kaip elgtis, jei vairuojate vieną jų (14)

Vokietijos Federalinė kelių transporto tarnyba (KBA) po kratų „ Opel “ biure aptiko programas,...

Elektrinis „Porsche“ nebus toks brangus, kaip manoma – dėkoti reikėtų „Teslai“ (5)

Vokietijos „Porsche“ gamybai rengia vien elektra varomą „Taycan“ modelį. Tačiau kitaip,...

Parodė, kas nutinka, jei automobilio oro pagalvė išsiskleidžia per vėlai (5)

Automobilio saugos pagalvės pastaruoju metu ypač aktuali tema Lietuvoje. Kai teisėsaugos...

Užsienio ekspertas Lietuvai: automobilio mokestis turėtų būti, nors ir nedidelis (147)

Europos Sąjungos (ES) narės privalo mažinti transporto taršą ir, anot užsienio ekspertų,...

„CityBee“ pasiūlė pasivažinėti „auksiniais ratais“ (12)

Trumpalaikės automobilių nuomos paslaugą siūlanti „CityBee“ savo parką papildė aukso...

Top naujienos

Sugalvojo, kaip vilios darbuotojus: 1000 eurų išmoka – tik pradžia (46)

Panevėžio savivaldybė dar vasarą patvirtinusi programą, kaip būtų galima pritraukti į miesto...

Pasakoja apie protu sunkiai suvokiamas moterų kančias: jie išplėšė mano vaiką iš gimdos (10)

Kaip manoma, šimtai tūkstančių etninių mažumų atstovų Kinijoje yra laikomi vadinamosiose...

Skraidančių automobilių eros besitikintys kūrėjai žvalgosi į Lietuvą (74)

Skraidančių automobilių era turėtų prasidėti per artimiausius penkerius metus – to tikisi bent...

Gyvai / Tiesioginė LKL transliacija: „Rytas“ – „Šiauliai“ (6)

Šeštadienio pavakarę sostinėje vykstančiose „Betsafe-LKL“ rungtynėse susitinka šalies...

Prakalbino žmones apie seksą sovietmečiu: tai buvo labiau panašu į pilietinį karą nei į revoliuciją (294)

Seksas, malonumas, meilė ir šeima – požiūrio į šiuos dalykus raidą sovietmečiu ėmėsi tirti...

Antros tokios vietos Rytų Europoje nerasite: sunku patikėti, kokiais būdais žmonės skaičiuoja laiką (2)

Kolekcininkų aistra laikrodžiams prieš kone 40 metų Klaipėdoje tapo išskirtinio Laikrodžių...

Profesorius Skurvydas: nevartojame visiems prieinamo vaisto, rizikuojame sirgti 26 lėtinėmis ligomis (34)

Jei per savaitę bent 5 kartus po pusvalandį leidžiate savo laiką aktyviai, stipriai sumažinate...

Neįtikėtina drama: „Panevėžys“ fantastišku būdu išplėšė pergalę, auksą ir bilietą į A lygą (16)

Šeštadienį dramatišku finišu baigėsi LFF I lygos sezonas. Paskutiniame ture sprendėsi ne tik...

Prieš ir po: įspūdingi svorį numetusių žmonių pokyčiai (13)

Svorio metimas nėra lengvas darbas: tai reikalauja didžiulių valios pastangų, disciplinos ir daug...

Mokslininkai skelbia perversmą: ar ateityje vaikai gims be vyrų pagalbos? (26)

Kinijos mokslų akademijos mokslininkai skelbia sulaužę nusistovėjusias reprodukcijos taisykles:...