Prancūzijos automobilių gamintojų pateikta išsami ataskaita buvo parengta padedant dviem nevyriausybinėms organizacijoms (NVO).

Ypatingos pagalbos „PSA Peugeot-Citroen“ sulaukė iš Transporto ir aplinkos bei Prancūzijos gamtos ir aplinkosaugos NVO, kurių darbą stebėjo ir duomenų patikimumą užtikrino įmonė „Bureau Veritas“.

Atliekant PSA grupei priklausančių gaminių testavimą buvo siekiama išsiaiškinti praktiškai sunaudojamų degalų kiekį, t. y. kiek degalų iš tikrųjų sunaudos transporto priemonių vairuotojai realiomis sąlygomis. Ne paslaptis, kad gamintojų nurodomi vidurkiai paprastai nustatomi laboratorinėmis sąlygomis, kurių atitikimas realybei dažnai yra kvestionuojamas.

Rezultatai buvo gaunami ne vykdant laboratorinius tyrimus, kompiuterinius skaičiavimus ar pan., o naudojant išmetalų matavimo sistemą, kuri specialiu įtaisu buvo primontuota prie automobilių.

Nepriklausoma tarptautiniu mastu pripažįstama audito įmonė „Bureau Veritas“, stebėjusi vykdomą testavimą, garantuoja, kad pateikti rezultatai visiškai atitinka specifikacijas ir yra tikslūs. Testuojamais automobiliais buvo 25 km važiuojama miesto gatvėmis, 39 km užmiesčio keliais ir 31 km – automagistrale.

Testuojamos transporto priemonės buvo vairuojamos esant įprastam eismo intensyvumui. Jose sėdėjo tam tikras skaičius keleivių ir buvo vežamas bagažas. Be to, buvo naudojama oro kondicionavimo sistema.

Pasak „PSA Peugeot-Citroen“ atstovo, gauti rezultatai sutampa su vartotojų pateiktais duomenimis, kuriuos pavyko surinkti per nepriklausomas apklausas. Iš rezultatų akivaizdu, kad visais atvejais realiomis sąlygomis degalų sunaudojama daugiau nei laboratorinėmis: priklausomai nuo modelio, skirtumas skiekia nuo 1,2 iki 2,7 litro šimtui kilometrų. Išsamius tyrimo rezultatus galima rasti kompanijos svetainėje internete.

Iki šių metų pabaigos „Peugeot“, „Citroen“ ir DS nori pasiūlyti savo svetainėse internetinę modeliavimo priemonę, kurią galėtų išbandyti galimi jų klientai. Naudodami šią priemonę klientai galėtų išsiaiškinti, kiek degalų iš tikrųjų būtų sunaudojama įsigijus naują transporto priemonę, atsižvelgiant į vairavimo įpročius ir eismo sąlygas.

„PSA Peugeot-Citroen“ vadovai iki šių metų pabaigos pažadėjo paskelbti realius degalų naudojimo duomenis, gautus testuojant dar 20 automobilių modelių. Tokios iniciatyvos vykdomos siekiant skaidrumo. Jos atitinka pernai įmonės užsibrėžtą strategiją, numatytą atsižvelgiant į „Volkswagen“ skandalo sukeltą nepasitikėjimą automobilių gamintojų pateikiamais duomenimis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (70)