Dviračių problemos mažesnės – nors ir nelabai patogu, bet jį galima liftu pasikelti į butą ir laikyti kambaryje arba sandėliuke. Tačiau jei norime dviratį nusivežti autobusu ar traukiniu, iškyla daugiau problemų – tam geriausiai tiktų sulankstomi dviračiai, kurie jau parduodami. Pasirodo, tokia koncepcija tinka ir kur kas sudėtingesnei transporto priemonei – elektriniam motoroleriui.

Motociklų, motorolerių ir dviračių parodoje Intermot 2010 prancūzų kompanijos „XOR Motors“ atstovai pademonstravo elektrinį sulankstomą motorolerį XO2. Išlankstytas XO2 yra 1750 milimetrų ilgio, 760 mm pločio ir 1100 mm aukščio. Sulanksčius pagal matmenis (1020х420х700 mm) jis tampa panašus į kelioninį lagaminą. Tiesa, akumuliatorius yra atskirame lagamine. Visas šis „transformavimo procesas“ trunka vos puse minutės.

XO2 gamintojai įsitikinę, kad taip sulankstytą motorolerį galima be vargo pertempti į namus ar biurą, be to, su tokiu motoroleriu galima patogiai keliauti traukiniais, autobusais arba įsidėti į automobilio bagažinę.

XOR Motors kompanijoje ketinama pradėti kelių modelių sulankstomų motorolerių gamybą. Tai XO2-50 CT, XO2-50 SP (Sport) ir XO2-125 CT versijos. Skaičiais čia nurodomas galingumas. Maksimalus visų šių motorolerių greitis svyruos tarp 45 ir 120 km per valandą. Akumuliatoriaus įkrovimui numatyta 120-160 minučių trukmė, o pilnai įkrautu akumuliatoriumi galima bus nuvažiuoti iki 100 km atstumą.

Nors lengvai transportuojamo motorolerio idėja ir graži, tačiau ne viskas taip paprasta – mat visų trijų modelių svoris atitinkamai sieks 73, 77 ir 83 kilogramus, iš kurių beveik trečdalis svorio tenka baterijoms. Ne pats lengviausias krovinys užsinešimui laiptais ar įkėlimui į bagažinę. Tačiau kam didesnis svoris nėra bėda, idėja visai graži.

Priklausomai nuo modelio šie motoroleriai kainuos nuo 6 800 Lt iki 11 200 Lt.