Ketvirtos kartos „Scenic“ kūrėjai teigia iš pagrindų atnaujinę automobilio koncepciją – tradicinių vienatūrio bruožų išliko, tačiau nebesilaikoma griežtai jų įsikibus. Norintys personalizuoti savo „Scenic“ gali rinktis ir 20 colių skersmens ratlankius, kas anksčiau buvo sunkiai įsivaizduojama, ar dviejų spalvų dažymą.

Saugumo įrangos sąraše „Renault“ akivaizdžiai taiko į penkias EuroNCAP sistemos žvaigždutes: čia ir standartinėje įrangoje montuojama aktyvioji avarinio stabdymo sistema, pėsčiųjų aptikimo įranga bei kitos pasirenkamos sistemos.

Kaip būdinga naujiesiems „Renault“ modeliams, salone montuojama multimedijos sistema su antrosios kartos „R-Link“ programine įranga, kurią galima valdyti 8,7 colių skersmens ekrane.

Prancūzai akcentuoja, kad į šį modelį stengėsi perkelti daugybę tradiciškai aukštesnės klasės automobiliuose aptinkamų technologinių sprendimų. Be to, sekdama moderniomis tendencijomis „Renault“ pasiūlys „Scenic“ su hibridine pavara, kurioje su elektrifikuota sistema derins dyzelinę jėgainę.

Gamintojai teigia, kad didesnis „Grand Scenic“ modelis bus pristatytas prasidedant vasarai, o prekyba abiem automobiliais prasidės šių metų pabaigoje.

Be šio modelio „Renault“ stende Ženevoje galima išvysti neseniai debiutavusio „Renault Megane“ sportiškąją versiją GT bei universalą ir sportišką universalą GT. Šis automobilis netik turės didesnę bagažinę, bet ir suteiks galimybę vairuoti azartiškiau ir tiksliau dėl visų vairuojamų ratų „4CONTROL“ technologijos. Naujos „Megane“ versijos prekybos salonus turėtų pasiekti rugsėjį.

Kaip ir dauguma kitų dalyvių, „Renault“ pristato ir naujausias į automobilius montuojamas technologijas, kaip moduliniai salonai ar vairavimo pagalbos sistemos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (79)