aA
Nors „Citroen“ modelius lietuviai neretai pavadina „citrinomis“, šios markės atstovai ketvirtadienį Vilniuje pristatė automobilį, kurį visi vadins tiesiog „kaktusu“.
© DELFI / Kiril Čachovskij

„C4 Cactus“ – tai penktasis C4 modelio šeimos narys. Iki šiol gamintojai siūlė C4 hečbeką, padidinto pravažumo „C4 Aircross“ ir šeimyninius „C4 Picasso“ bei „Grand C4 Picasso“. Įdomiais dizaino ir technologiniais sprendimais išsiskiriantis naujokas yra tarsi tarpinis variantas tarp hečbeko ir padidinto pravažumo universalo.

4,16 m ilgio automobilis sukurtas pagal PSA koncerno platformą, kuri naudojama ir „Citroen C3“ bei „Peugeot 208“ modelių gamybai. Kompaktiškas automobilis turi gėdos nedarančią 358 litrų talpos bagažinę.

Drąsiai atrodantis „kaktusas“ dėmesį atkreipia ne tik siaurais priekiniais žibintais, bet ir guminėmis durelių apsaugomis, pavadintomis „Airbump“. Gamintojai sako, kad joms nereikalinga ypatinga priežiūra, tačiau jos padeda sumažinti išlaidas dėl smulkių subraižymų. Jos yra siūlomos 4 spalvų (juodos, pilkos, smėlio ir šokolado), o kėbulo atspalvį galima rinktis iš 10 variantų.

Salone mygtukų mėgėjams gali tekti nuobodžiauti. Čia rasite tik 12 mygtukų, visa kita valdoma lietimui jautriais ekranais. Pavyzdžiui, vairuojant „C4 Cactus“ su robotizuota pavarų dėže prieš važiuojant reikia paspausti tik vieną iš dviejų mygtukų – D (važiuoti) arba R (atgal), tad čia nėra įprastos pavarų perjungimo svirties. Prietaisų skyde nėra jokių analoginių rodmenų, tad ir spidometras – elektroninis. Visos kitos automobilio sistemos valdomos per 7 colių lietimui jautrų ekraną, kuris yra jau standartinėje įrangoje.

Priekinės sėdynės atrodo tarsi sujungtos ir primena sofą, o keleivio saugos oro pagalvė perkelta į stogą. Tai neeilinis atvejis pasaulinėje automobilių pramonėje, paliekantis priekiniam keleiviui daugiau erdvės ir pasidėjimo vietos. Staigmena laukia ir sėdinčiųjų gale – jie neturės galimybės žemyn nuleisti lango, o tik galės jį praverti taip, kaip atsidaro orlaidės.

Vienas didžiausių inžinerinių „C4 Cactus“ laimėjimų yra tai, kad jis sveria tik 965 kg (200 kg mažiau negu įprastas C4). Tai padeda itin sumažinti degalų sąnaudas. Gamintojų teigimu, nė viena variklio versija neturėtų viršyti vidutinių 4,7 l/100 km degalų sąnaudų. Lietuvos rinkoje naujasis „Citroen C4 Cactus“ kainuoja nuo 47 648 Lt (versija su benzininiu 1.2 l, 82 AG varikliu). Taip pat siūlomas galingesnis 1.2 l, 110 AG variantas. Pigiausias „dyzelis“ yra su 1.6 l, 92 AG varikliu (kaina – nuo 63 186 Lt). Kita galima galingesnė dyzelinė versija – 1.6 l, 100 AG.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Nissan“ siekia atstatydinti valdybos pirmininką – įtaria savo reikmėms švaisčius bendrovės turtą

„ Nissan “ rengiasi atleisti valdybos pirmininką Carlosą Ghosną už tai, kad šis, kaip...

Parodė, kaip bando naują „Porsche 911“: kyla į kalnus, traukia į Šiaurę, „kepa“ Mirties slėnyje (2)

Kitų metų pradžioje pasirodysiantis „ Porsche 911 “ – ne šiaip sau vadinamas „Porsche“...

Peikia galimybę važinėti su užsienietiška technine apžiūra: taip į kelius grįžta „lavonai“ (96)

Galimybė Lietuvoje užregistruoti naudotą automobilį, turintį galiojantį užsienyje atliktos...

„Lexus“ parodė, kuo mėgins įveikti lietuvių meilę „Audi“ ir BMW (68)

Pirmadienį Lietuvoje oficialiai pristatytas Lietuvoje iki šiol nepardavinėtas naujas, 7 kartos, „...

Kaunas renkasi metų automobilį: „Audi“ ir BMW kol kas lenkia netikėtas modelis (8)

Spalio pabaigoje Rotušės aikštėje startavus „Lietuvos metų automobilio 2019“ rinkimams,...

Top naujienos

Santaros klinikose mirė režisierius Eimuntas Nekrošius atnaujinta 09.22 val. (142)

Seimo narys Arvydas Nekrošius paskelbė, kad jo artimas giminaitis, garsus teatro režisierius,...

Širinskienė apie savo „raudonas linijas“: politika – dialogo menas, bet tokių dalykų aš Karbauskiui neatleisčiau (278)

„Valstietė“ Agnė Širinskienė sakė nemėgstanti kalbėjimo apie „raudonas linijas“,...

Vilniečiai nesikuklindami vardijo, kokių pensijų tikisi: ekonomistai sako, kad realybė gali būti skaudesnė (14)

Sakoma, kad jaunystė pralekia nepastebėtai, bet ne visi džiaugdamiesi gera sveikata ir jaunu kūnu...

Praėjo metai po modelio Dovilės Didžiūnaitytės tragedijos: paaiškėjusios kraupios detalės ir vis dar kylantys įtartini klausimai (113)

Šį antradienį sueina lygiai metai po to kai Klaipėdoje mįslingomis aplinkybėmis žuvo modelis...

Prestižinėje mokykloje – „šiurpūs incidentai“ (12)

Vienoje prestižinėje Toronto katalikų berniukų mokykloje pirmadienį buvo suimti šeši...

Nuovargį jaučiate nuo pat ryto: gydytoja sako, kad padėti gali net ir kavos atsisakymas (30)

Antakalnio poliklinikos šeimos gydytoja Ieva Sterlingė sako, kad nuovargis – vienas dažniausių...

Dar vieną karjeros rekordą pagerinęs Sabonis buvo arti trigubo dublio (28)

Domantas Sabonis buvo per plauką nuo pirmo karjeroje trigubo dublio. Indianos „Pacers“...

Dizainerė parodė, kaip turi atrodyti šiuolaikiškas lofto interjeras (3)

Jauna pora pageidavo jaukių namų su polėkiu. Interjero dizainerė Indrė Dorofėjūtė 85 kv. m...

Žala papasakojo, ką vežasi į Dakarą: neėmė atsarginio variklio, bet įsidėjo lašinių (6)

Lapkričio 22-23 dienomis Prancūzijos uostamiestis Havras taps Dakaro ralio sostine. Čia 2019 m....

Šakalienė: jaučiuosi kaip košmariškame sapne (1804)

Seimo narė Dovilė Šakalienė viešai nekomentavo jai metamų kaltinimų, esą ji už Norvegijos...