„C4 Cactus“ – tai penktasis C4 modelio šeimos narys. Iki šiol gamintojai siūlė C4 hečbeką, padidinto pravažumo „C4 Aircross“ ir šeimyninius „C4 Picasso“ bei „Grand C4 Picasso“. Įdomiais dizaino ir technologiniais sprendimais išsiskiriantis naujokas yra tarsi tarpinis variantas tarp hečbeko ir padidinto pravažumo universalo.

4,16 m ilgio automobilis sukurtas pagal PSA koncerno platformą, kuri naudojama ir „Citroen C3“ bei „Peugeot 208“ modelių gamybai. Kompaktiškas automobilis turi gėdos nedarančią 358 litrų talpos bagažinę.

Drąsiai atrodantis „kaktusas“ dėmesį atkreipia ne tik siaurais priekiniais žibintais, bet ir guminėmis durelių apsaugomis, pavadintomis „Airbump“. Gamintojai sako, kad joms nereikalinga ypatinga priežiūra, tačiau jos padeda sumažinti išlaidas dėl smulkių subraižymų. Jos yra siūlomos 4 spalvų (juodos, pilkos, smėlio ir šokolado), o kėbulo atspalvį galima rinktis iš 10 variantų.

Salone mygtukų mėgėjams gali tekti nuobodžiauti. Čia rasite tik 12 mygtukų, visa kita valdoma lietimui jautriais ekranais. Pavyzdžiui, vairuojant „C4 Cactus“ su robotizuota pavarų dėže prieš važiuojant reikia paspausti tik vieną iš dviejų mygtukų – D (važiuoti) arba R (atgal), tad čia nėra įprastos pavarų perjungimo svirties. Prietaisų skyde nėra jokių analoginių rodmenų, tad ir spidometras – elektroninis. Visos kitos automobilio sistemos valdomos per 7 colių lietimui jautrų ekraną, kuris yra jau standartinėje įrangoje.

Priekinės sėdynės atrodo tarsi sujungtos ir primena sofą, o keleivio saugos oro pagalvė perkelta į stogą. Tai neeilinis atvejis pasaulinėje automobilių pramonėje, paliekantis priekiniam keleiviui daugiau erdvės ir pasidėjimo vietos. Staigmena laukia ir sėdinčiųjų gale – jie neturės galimybės žemyn nuleisti lango, o tik galės jį praverti taip, kaip atsidaro orlaidės.

Vienas didžiausių inžinerinių „C4 Cactus“ laimėjimų yra tai, kad jis sveria tik 965 kg (200 kg mažiau negu įprastas C4). Tai padeda itin sumažinti degalų sąnaudas. Gamintojų teigimu, nė viena variklio versija neturėtų viršyti vidutinių 4,7 l/100 km degalų sąnaudų. Lietuvos rinkoje naujasis „Citroen C4 Cactus“ kainuoja nuo 47 648 Lt (versija su benzininiu 1.2 l, 82 AG varikliu). Taip pat siūlomas galingesnis 1.2 l, 110 AG variantas. Pigiausias „dyzelis“ yra su 1.6 l, 92 AG varikliu (kaina – nuo 63 186 Lt). Kita galima galingesnė dyzelinė versija – 1.6 l, 100 AG.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (77)