aA
Pristatydamas naująjį, jau aštuntos kartos „Audi A6“ verslo klasės sedaną, Vokietijos gamintojas kartu pristato ir pačias pažangiausias technologijas. Jos apima tiek jungiamumą, tiek komfortą ir sportiškumą, rašoma trečiadienį kompanijos išplatintame pranešime žiniasklaidai.
Aštuntos kartos "Audi A6"
Aštuntos kartos "Audi A6"
© Gamintojo archyvas

Skaitmeninė lietimui jautri MMI sistema užtikrina itin intuityvų valdymą, internetinės paslaugos realiuoju laiku ir vairuotojo pagalbinės sistemos atveria dideles galimybes, o naujausios skaitmeninio pasaulio technologijos yra pažangiausios klasėje, žadama pranešime.

Visi naujojo „Audi A6“ varikliai turi dalinę hibridinę technologiją, kurioje starteris-generatorius veikia kartu su ličio-jonų akumuliatoriumi. Dėl šios sistemos variklis gali būti trumpam išjungiamas važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu, taip pat „start-stop“ sistema įsijungia, kai greitis sumažėja iki 22 km/val. Realiomis važiavimo sąlygomis ši sistema leidžia sutaupyti iki 0,7 l/100 km. Ji kol kas buvo pristatyta aukščiausios klasės A8 ir A7 modeliuose.

Naujojo „Audi A6“ parametrų nustatymai per lietimui jautrią MMI valdymo sistemą itin tiksliai parenkami kiekvienam vairuotojui ir galima išsaugoti net septynis skirtingus profilius, kuriuose galima parinkti iki 400 individualių nustatymų. Lietimui jautri MMI sistema su jutiminiu ir garsiniu patvirtinimu, kaip žadama, yra itin intuityvi ir patogi naudotis – multimedijos sistema yra valdoma ekrano viršuje, o apatinė ekrano dalis yra skirta klimato kontrolės valdymui, teksto rinkimui ir patogumo funkcijų nustatymams.

Naujasis „Audi A6“ siūlo itin daug jungiamumo sprendimų. Standartinėje įrangoje siūloma „MMI navigation“ sistema, o papildomai galima užsisakyti „MMI navigation plus“ navigatorių. Pastaroji navigacijos sistema išsiskiria itin didelėmis galimybėmis. Pavyzdžiui, joje įdiegta savarankiško mokymosi funkcija, kuri remiasi vairuotojo naudojamais maršrutais, siūlydama pažangius paieškos rezultatus.

Maršrutas pateikiamas realiu laiku kompanijos „Here“ paslaugų serveriuose, kurių duomenų bazė apima visus regiono kelius. „Audi connect“ teikiamos paslaugos apima ir kelio ženklų atpažinimą bei perspėjimus apie pavojus – visa tai įmanoma naudojant pažangų „car-to-X“ duomenų siuntimą, kuris remiasi informacija realiuoju laiku, gaunama iš kitų „Audi“ automobilių.

Vairuotojo pagalbinės sistemos apima ir naująją nuotolinio automobilio statymo aikštelėse bei garažuose sistemą, kuri taps prieinama jau šiais metais – naudojantis telefone esančia „myAudi“ programa bus galima nustatyti, kad automobilis pats įvažiuotų ar išvažiuotų iš stovėjimo vietos arba garažo.

Vairuotojo pagalbinės sistemos apima ir naują važiavimo sankryžose pagalbą, taip pat prisitaikančią važiavimo pagalbą, kuri ne tik palaiko greitį ir atstumą, bet ir švelniai koreguoja važiavimą eismo juosta. Taupyti degalus padeda ekonomiško važiavimo pagalba.

Naujas automobilio kėbulas užtikrina geresnes aerodinamines savybės su mažu oro pasipriešinimu ir išskirtine garso izoliacija – šie sprendimai lėmė, kad salone itin tylu net ir važiuojant dideliu greičiu. Šio modelio salonas yra erdvesnis nei pirmtako, o daugiausiai vietos atsirado sėdinčiųjų gale kojoms. Taip pat priekyje ir gale padidėjo salono aukštis ir plotis, o elektra valdomą bagažinės dangtį galima atidaryti kojos judesiu.

Naujasis „Audi A6“ yra sportiškesnis už ankstesnį modelį – tai užtikrino pažangūs pakabos sprendimai. Standartinės progresyvios ir sportiškos vairo sistemos atsakas tapo dar tikslesnis, kai ratai pasukami didesniu kampu, o nauja pakabos sistema užtikrina dar intuityvesnį automobilio valdymą. Manevringumą, tikslų valdymą ir didesnį komfortą leidžia pasiekti dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema.

Naujasis „Audi A6“ Europoje debiutuoja su dviem galingais TFSI ir TDI varikliais. Benzininis 3.0 TFSI V6 turbobenzininis motoras pasiekia 250 kW (340 AG) ir 500 Nm ir nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 5,1 sekundės. Maksimalus šio automobilio greitis yra apribotas elektronikos ties 250 km/val. 3.0 TDI turbodyzelinis motoras pasiekia 210 kW (286 AG) ir 620 Nm sukimo momentą bei užtikrina ne prastesnę dinamiką.

Visi automobiliai varomi keturiais ratais, o pavaros sistemos tipas priklauso nuo pasirenkamos įrangos. Automobilis bus siūlomas tik su automatinėmis transmisijomis.

Kaip ir „Audi A8“ bei „Audi A7 Sportback“ modeliai, naujasis A6 yra tikras naujosios gamintojo diegiamos išvaizdos ambasadorius. Kaip pažymima pranešime, aštrių briaunų ir atletiškų kėbulo linijų verslo klasės sedano išvaizda išsiskiria puikiai subalansuotomis proporcijomis – ilgu variklio gaubtu, dideliu atstumu tarp ašių ir trumpais atstumais nuo ratų iki priekio ir galo.

Automobilyje galimi trijų skirtingų lygių priekiniai žibintai. Pažangiausi yra „HD Matrix LED“ žibintai, išsiskiriantys penkiomis horizontaliomis dienos šviesų juostomis, virš kurių yra pagrindinių šviesų moduliai. Pasirinktinai galima užsisakyti vientisos horizontalios juostos galinius žibintus, turinčius devynis segmentus, tarp kurių įsižiebia stabdžių šviesos. „Audi“ siūlo ir du skirtingus salono apšvietimo variantus – aplinkos apšvietimo paketą ir kontūrinį aplinkos apšvietimo paketą, kurie subtilia šviesa pabrėžia salono erdvę ir apdailos medžiagas.

Naujasis „Audi A6“ gaminamas Nekarsulmo gamykloje (Vokietijoje) ir Lietuvoje pasirodys 2018 m. birželio mėnesį.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kelininkai: magistraliniai keliai - sausi, rajoniniai - daug kur šlapi

Vakarėjant sekmadieniui, Lietuvoje magistralinių kelių dangos daugiausia yra sausos, krašto ir...

Vilniuje atnaujins dar tris gatves: atsiras nauji šaligatviai ir dviračių takai, bet kelias – susiaurės (25)

Pagal su Vilniaus miesto savivaldybe pasirašytą sutartį bendrovė „ YIT Lietuva “ modernizuos...

Pritrūkę naujų automobilių, pirkėjai ėmė žvalgytis į naudotus: kainų šuolį pajuto ir lietuviai (2)

Dėl pandemijos kilusi pasaulinė žaliavų krizė privertė lėčiau suktis ir automobilių gamybos...

„Volkswagen“ Lietuvoje pradeda išankstinę „Multivan T7“ prekybą (1)

„ Volkswagen Commercial Vehicles “ Lietuvoje pradėjo išankstinę naujojo „Multivan T7“...

„Volvo Trucks“ vienai didžiausių logistikos įmonių pristatys 100 elektrinių sunkvežimių (5)

„ Volvo Trucks “ sulaukė rekordinio didžiausios Šiaurės Europoje laivininkystės ir sausumos...

Top naujienos

Ką Lenkijos išstojimas iš ES reikštų Lietuvos gyventojams: prognozuoja produktų brangimą (18)

Lenkijai pareiškus, kad dalis Europos Sąjungos sutarties straipsnių yra „nesuderinami“ su šios...

Ką Lietuvai reikštų karo debesys virš Taivano: įspėja apie pragaištingą konfliktą dviem frontais (99)

Kai Kinija bus suvienyta. Šį sakinį ypač pamėgusi Kinija neslepia ketinimų užgrobti Taivaną...

Dėl skardinės alaus – įnirtinga prokurorų kova (130)

Neįtikėtina, bet prokurorai įnirtingai siekė, kad iš vienos Kretingos rajone esančios...

Nusikaltėliai iš Lietuvos toliau šiurpina Europą: iš narkotikų verslo uždirbtų pinigų – įspūdingi pirkiniai Lietuvoje (82)

Gaujos, narkotikai ir milžiniški pinigai – apie visa tai Delfi TV laidoje „Dienos interviu“...

Griežtas įspėjimas dėl Gedimino kalno: galime netekti Aukštutinės pilies rūmų ir Vakarinio bokšto (377)

Gedimino kalno Vilniuje tvarkymo projekto rengėjai įspėja apie naujas grėsmes, Nacionalinis...

Po kelionės į Tailandą – stačia galva į nuosavą verslą (8)

Donatą ir Albertą, verslą kurti įkvėpė kelionė į Tailandą . Ne veltui sakoma, kad draugą...

Europos atskalūnėms žemė slysta iš po kojų (314)

Netikėtas vieno lyderio atsistatydinimas, šokiruojantis kito pralaimėjimas ir dešimtys...

Architektūros profesionalus stebina planai dėl Vilniaus oro uosto ir Geležinkelio stoties: Europoje einama kitu keliu (37)

„Rizika nusveria naudą“ – nors šis posakis sugalvotas epidemiologų, regis, jis tiktų...

Regione baldų gamybos verslą užsukę vyrai: brangimas vyksta kosminiu greičiu (65)

Pakruojyje korpusinius baldus gaminantys Robertas Špakis ir Modestas Mackonis pasakoja apie šiandien...

Vytautė Merkytė | D+

Ekologinė katastrofa, kurios pasekmes jaučiame ir po 30 metų: laukinę gamtą ir žmonių gyvenimus sunaikino vienas alkoholikas ir vienas darboholikas (3)

Viena didžiausių mūsų laikų gamtos katastrofų prasidėjo vieną šaltą 1989 metų kovo mėnesio...