Naujieji komercinių automobilių segmento „broliai“ – „Opel Vivaro“ ir „Renault Trafic“ – rinkoje pasirodys jau šią vasarą, o gamintojai išplatino detalią informaciją apie šiuos modelius.
Opel Vivaro ir Renault Trafic
© Gamintojo nuotr.

„Vivaro“ yra vienas populiariausių „Opel“ modelių – per metus parduodama per 50 tūkst. šio modelio automobilių ir tai sudaro 10 proc. visos furgonų rinkos Europoje. Antros kartos „Opel Vivaro” pasižymės naujomis detalėmis ir akį traukiančia išvaizda, moderniomis technologijomis, praktiškomis bei inovatyviomis funkcijomis, o po variklio dangčiu stiprią trauką užtikrins dyzeliniai „BiTurbo“ varikliai.

„Antros kartos „Opel Vivaro” išsiskiria dideliu praktiškumu ir kokybe. Po 13 sėkmės metų rinkoje, norime, jog naujasis „Vivaro“ taptų dar patrauklesnis, o jo galimybės taptų dar didesnės,“ – sako Markas Adamsas, „Opel“ dizaino vice prezidentas, apibūdindamas atliktą dizainerių komandos darbą.

Naujojo „Opel Vivaro” išorė dabar modernesnė ir elegantiškesnė: didelės, iškilios priekinės grotelės, „Opel” dizainui būdingi priekiniai žibintai ir bruožai charakteringi lengviesiems keleiviniams automobiliams.

Blizgiuose juoduose rėmuose įmontuoti priekiniai žibintai padailinti chromuotais akcentais. „Opel“ būdingos sparno formos dienos žibintai galimi ir su LED technologija. Nors ir vyrauja elegancija – platus priekis ir aiškus, praktiškas galas – „Vivaro“ demonstruoja tvirtumą, kurio reikalauja kiekvienas furgono klientas juo važiuodamas kasdien.

Pirkėjai gali rinktis tris skirtingus kėbulo dizaino lygius. Be to, naujųjų „Vivaro“ spalvų paletė vietoj 11 standartinių atspalvių, papildyta 5 solidžiomis ir 6 dviejų sluoksnių blizgiomis spalvomis. Nuo pasirodymo rinkoje, bus galima rinktis ir specialias spalvas, jei furgonas bus naudojamas kaip speciali transporto priemonė.

Modelį bus galima rinktis iš dviejų skirtingų ilgių ir aukščių, kaip krovininį ar keleivinį furgoną, važiuoklę su dviguba kabina bei autobusą. Naujasis „Vivaro” dabar dar labiau atitiks transportavimo poreikius nei pirmtakas, nes abu galimi ilgiai suteikia daugiau erdvės – pirmoji versija yra 5 m ilgio, antroji ilgesnė 40 cm, o tai yra beveik 22 cm daugiau. Erdvės daugiau pastebima ir salono interjere.

Variklių gamoje – du dyzeliniai varikliai: 1,6 l CDTI bei 1,6 l „BiTurbo CDTI“ du dviem turbinomis. Važiuojant mišriu ciklu nauji turbodyzeliai, 1 l sumažintu darbiniu tūriu ir „BiTurbo“ technologija, sunaudoja tik 6 l dyzelio 100 km (preliminarūs duomenys).

Didžioji dalis naujų „Opel Vivaro“ versijų gaminama Lutono gamykloje, Jungtinėje Karalystėje. Skirtingos „Opel/Vauxhall“ lengvųjų komercinių automobilių versijos yra vystomos drauge su „Renault“ ir šioje gamykloje gaminamos nuo 2001 m. Iki šiol jau pagaminti 600 tūkst. šio modelio furgonų. 2009 m. buvo pradėtos gaminti specialios versijos – važiuoklė su dviguba kabina ir savivartis, kurie praplėtė naujos kartos „Vivaro“ asortimentą.

Trečios kartos „Trafic“

„Renault Trafic”, kuris pradėtas gaminti 1980 m. vietoj ne mažiau garsaus „Estafette“ modelio, pardavimai visame pasaulyje jau siekia daugiau nei 1,6 mln. vienetų. Šiemet „Trafic“ istoriją pratęs maždaug 50 šalių debiutuojantis šio automobilio trečiosios kartos variantas.

Vasarą atkeliausiantis naujasis „Trafic“ išsiskirs visiškai nauja išore. Automobilio priekyje – didesnis logotipas, ryškiai simbolizuojantis naująjį „Renault“ prekės ženklo tapatumą. Automobilio išvaizda byloja apie jo tvirtumą ir dinamiškumą. Dėl aiškesnių linijų automobilio siluetas tapo dinamiškesnis, o tvirtumą, kurio taip tikisi „Trafic“ klientai, neginčijamai demonstruoja apgaubiantis ir apsaugantis priekinis buferis.

„Renault“ tvirtina, kad bus siūloma net 270 šios transporto priemonės variantų, kuriuos leidžia sukurti skirtingi aukščiai, du skirtingi ilgiai, krovininio furgono versija, kabina su dviem sėdynių eilėmis, platformos tipo kėbulas ir mikroautobuso versija.

Naujasis „Trafic“ yra ir lankstus, ir ekonomiškas – tokias savybes užtikrino naujieji sumažintos kubatūros varikliai su turbokompresoriumi. Šiuose automobiliuose montuojami naujausios kartos bendrovės „Renault“ sukurti 1.6 dCi varikliai (R9M).

Šios serijos varikliai būna dviejų variantų. Renkantis variklį su vienu turbokompresoriumi ar variklį su dviem turbokompresoriais degalų sąnaudos 100 km bus mažesnės nei šeši litrai. Šie varikliai leidžia greitai pajudėti iš vietos, o didesnis sukimo momentas, esant dar žemesnėms variklio apsukoms, užtikrina greitą įsibėgėjimą netgi tais atvejais, kai automobilis būna visiškai pakrautas.

Naujasis „Renault Trafic“ bus gaminamas Sandouville gamykloje Prancūzijoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Lietuvoje komercinės paskirties transporto priemonių pardavimai augo bene sparčiausiai ES

Balandžio 24-ąją Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) paskelbė ataskaitą apie naujų...

Garsus lenktynininkas nukreipė žvilgsnį į „CityBee“ taranuotą pavėžėtojo automobilį: kilo įtarimų (256)

Sekmadienio paryčiais Vilnių sukrėtė skaudi avarija – girto vairuotojo vairuojamas išnuomotas...

Po emisijų skandalo liūdnos žinios „Volkswagen“ nesibaigia (13)

Vokietijos koncerno „ Volkswagen Group “ veiklą stebintis nepriklausomas kontrolierius, buvęs...

Po tragiškos avarijos „CityBee“ žada imtis priemonių (62)

Po savaitgalį tragiškai pasibaigusios avarijos Vilniuje, kurios metu neblaivus vairuotojas,...

Prancūzai optimizuoja „Opel“ taip, kad jau priversta įsikišti ir Angela Merkel (25)

PSA grupės kova sumažinti gamybos išlaidas „ Opel “ fabrikuose Vokietijoje persikėlė į...

Top naujienos

Lukiškėse planuojamos vestuvės: žurnalistės žudikas pasipiršo uždaužyto Matuko mamai (228)

Lukiškių kalėjime laukiama vestuvių - DELFI žiniomis, tuoktis sumanė 20 metų už dvigubą...

Skvernelio žodis dėl Markausko: ministras traukiasi (448)

Premjeras Saulius Skvernelis pranešė, kad kaltinimų dėl šeimos ūkininkavimo aplinkybių...

Maskva tikina gavusi per smūgį Sirijai panaudotų Vakarų raketų nuolaužas JAV: tai absurdas (179)

Per Vakarų smūgius Sirijai balandžio 14-ąją panaudotų dviejų raketų nuolaužos atgabentos...

Už draudimo transliuoti rusišką televiziją nepaisymą „Init“ skirta 150 tūkst. eurų bauda (148)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) skyrė 150 tūkst. eurų baudą televizijos paslaugas...

Įspėja, kad naujas NT mokestis – tik pradžia: prisidengiant juo, siekiama visai kito tikslo (351)

Naujas mokestis turintiems daugiau nei vieną būstą gali išauginti nuomos kainas, sako...

Kineziterapeutas: nemokame ne tik teisingai tvarkytis namuose, bet ir... kvėpuoti (4)

Į „Ortopedijos technikos“ kineziterapeutą Vainių Petrauską pacientai neretai kreipiasi dėl...

Eurolygos ekspertai ir Gomelskis abejoja, kad „Žalgiris“ seriją užbaigs ketvirtadienį vaizdas pribloškė (4)

„Žalgirio“ krepšininkai antradienio vakarą pasistengė, kad pirmos per daugiau nei 17 metų...

Dalinkitės savo firminių patiekalų receptais ir laimėkite kavos aparatą (1)

Ko gero, kiekvienas, mėgstantis gaminti, turi bent po vieną savo firminio patiekalo receptą – ar...

Ekspertas: Rusija Artimuosiuose Rytuose sukėlė rimtą grėsmę (24)

Plataus masto karas tarp Izraelio bei Irano, šiitų karinės grupuotės „Hezbollah“ ir šiitų...

Netrukus į Lietuvą sugrįš tikra kaitra: kokios tikėtis vasaros?  birželį ir rugpjūtį turėtų būti daugiau kritulių (33)

Klimatologai skaičiuoja, kad šis balandis lepino rekordiškai šiltomis dienomis. Ir nors pastaruoju...