aA
Naujieji komercinių automobilių segmento „broliai“ – „Opel Vivaro“ ir „Renault Trafic“ – rinkoje pasirodys jau šią vasarą, o gamintojai išplatino detalią informaciją apie šiuos modelius.
Opel Vivaro ir Renault Trafic
Opel Vivaro ir Renault Trafic
© Gamintojo nuotr.

„Vivaro“ yra vienas populiariausių „Opel“ modelių – per metus parduodama per 50 tūkst. šio modelio automobilių ir tai sudaro 10 proc. visos furgonų rinkos Europoje. Antros kartos „Opel Vivaro” pasižymės naujomis detalėmis ir akį traukiančia išvaizda, moderniomis technologijomis, praktiškomis bei inovatyviomis funkcijomis, o po variklio dangčiu stiprią trauką užtikrins dyzeliniai „BiTurbo“ varikliai.

„Antros kartos „Opel Vivaro” išsiskiria dideliu praktiškumu ir kokybe. Po 13 sėkmės metų rinkoje, norime, jog naujasis „Vivaro“ taptų dar patrauklesnis, o jo galimybės taptų dar didesnės,“ – sako Markas Adamsas, „Opel“ dizaino vice prezidentas, apibūdindamas atliktą dizainerių komandos darbą.

Naujojo „Opel Vivaro” išorė dabar modernesnė ir elegantiškesnė: didelės, iškilios priekinės grotelės, „Opel” dizainui būdingi priekiniai žibintai ir bruožai charakteringi lengviesiems keleiviniams automobiliams.

Blizgiuose juoduose rėmuose įmontuoti priekiniai žibintai padailinti chromuotais akcentais. „Opel“ būdingos sparno formos dienos žibintai galimi ir su LED technologija. Nors ir vyrauja elegancija – platus priekis ir aiškus, praktiškas galas – „Vivaro“ demonstruoja tvirtumą, kurio reikalauja kiekvienas furgono klientas juo važiuodamas kasdien.

Pirkėjai gali rinktis tris skirtingus kėbulo dizaino lygius. Be to, naujųjų „Vivaro“ spalvų paletė vietoj 11 standartinių atspalvių, papildyta 5 solidžiomis ir 6 dviejų sluoksnių blizgiomis spalvomis. Nuo pasirodymo rinkoje, bus galima rinktis ir specialias spalvas, jei furgonas bus naudojamas kaip speciali transporto priemonė.

Modelį bus galima rinktis iš dviejų skirtingų ilgių ir aukščių, kaip krovininį ar keleivinį furgoną, važiuoklę su dviguba kabina bei autobusą. Naujasis „Vivaro” dabar dar labiau atitiks transportavimo poreikius nei pirmtakas, nes abu galimi ilgiai suteikia daugiau erdvės – pirmoji versija yra 5 m ilgio, antroji ilgesnė 40 cm, o tai yra beveik 22 cm daugiau. Erdvės daugiau pastebima ir salono interjere.

Variklių gamoje – du dyzeliniai varikliai: 1,6 l CDTI bei 1,6 l „BiTurbo CDTI“ du dviem turbinomis. Važiuojant mišriu ciklu nauji turbodyzeliai, 1 l sumažintu darbiniu tūriu ir „BiTurbo“ technologija, sunaudoja tik 6 l dyzelio 100 km (preliminarūs duomenys).

Didžioji dalis naujų „Opel Vivaro“ versijų gaminama Lutono gamykloje, Jungtinėje Karalystėje. Skirtingos „Opel/Vauxhall“ lengvųjų komercinių automobilių versijos yra vystomos drauge su „Renault“ ir šioje gamykloje gaminamos nuo 2001 m. Iki šiol jau pagaminti 600 tūkst. šio modelio furgonų. 2009 m. buvo pradėtos gaminti specialios versijos – važiuoklė su dviguba kabina ir savivartis, kurie praplėtė naujos kartos „Vivaro“ asortimentą.

Trečios kartos „Trafic“

„Renault Trafic”, kuris pradėtas gaminti 1980 m. vietoj ne mažiau garsaus „Estafette“ modelio, pardavimai visame pasaulyje jau siekia daugiau nei 1,6 mln. vienetų. Šiemet „Trafic“ istoriją pratęs maždaug 50 šalių debiutuojantis šio automobilio trečiosios kartos variantas.

Vasarą atkeliausiantis naujasis „Trafic“ išsiskirs visiškai nauja išore. Automobilio priekyje – didesnis logotipas, ryškiai simbolizuojantis naująjį „Renault“ prekės ženklo tapatumą. Automobilio išvaizda byloja apie jo tvirtumą ir dinamiškumą. Dėl aiškesnių linijų automobilio siluetas tapo dinamiškesnis, o tvirtumą, kurio taip tikisi „Trafic“ klientai, neginčijamai demonstruoja apgaubiantis ir apsaugantis priekinis buferis.

„Renault“ tvirtina, kad bus siūloma net 270 šios transporto priemonės variantų, kuriuos leidžia sukurti skirtingi aukščiai, du skirtingi ilgiai, krovininio furgono versija, kabina su dviem sėdynių eilėmis, platformos tipo kėbulas ir mikroautobuso versija.

Naujasis „Trafic“ yra ir lankstus, ir ekonomiškas – tokias savybes užtikrino naujieji sumažintos kubatūros varikliai su turbokompresoriumi. Šiuose automobiliuose montuojami naujausios kartos bendrovės „Renault“ sukurti 1.6 dCi varikliai (R9M).

Šios serijos varikliai būna dviejų variantų. Renkantis variklį su vienu turbokompresoriumi ar variklį su dviem turbokompresoriais degalų sąnaudos 100 km bus mažesnės nei šeši litrai. Šie varikliai leidžia greitai pajudėti iš vietos, o didesnis sukimo momentas, esant dar žemesnėms variklio apsukoms, užtikrina greitą įsibėgėjimą netgi tais atvejais, kai automobilis būna visiškai pakrautas.

Naujasis „Renault Trafic“ bus gaminamas Sandouville gamykloje Prancūzijoje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Renault“ švenčia ypatingo modelio jubiliejų: sukūrė tam, kad įkrėstų konkurentams Pasaulio ralio čempionate

XX amžiaus 8-ojo dešimtmečio pabaigoje „ Renault “ nepakako laimėtų 24 valandų Le Mano ir...

„Citroën“ pristato pirmąjį elektra varomą komercinį mikroautobusą „ë-Jumpy“

90 metų lyderio poziciją lengvųjų komercinių automobilių segmente užimantis „Citroën“...

Automobilių gamintojai kartu su „Huawei“ kurs 5G transporto ekosistemą (1)

Aštuoniolika automobilių industrijos atstovų pradėjo bendradarbiauti su telekomunikacijų bendrove...

Paaiškino, kokių automobilių valdymo subtilybių galima tikėtis jau artimoje ateityje (4)

Nuo pat pirmojo automobilio pasirodymo mechaninio įrenginio, kuris skirtas pasukti ratus, funkcija...

„Scania“ giriasi: sudarė didžiausią sandorį dėl elektrinių vilkikų

Europoje didėja ne tik elektromobilių, bet ir tvarių sunkiųjų transporto priemonių paklausa....

Top naujienos

Šios šalies pavyzdys pasaulyje aptarinėjamas kone plačiausiai: švedų strategija turėjo rimtų argumentų pasirinkimą lemia 3 faktoriai (39)

Pagal Oksfordo universiteto sukurtą Vyriausybių priemonių griežtumo indeksą, leidžiantį...

„Aukso amžius“ baigėsi: per karantiną šimtus darbuotojų įdarbinusios įmonės dalies jų atsisako (14)

Nors kovo 16-ąją šalyje įvestas karantinas dėl staigiai išaugusios paklausos drastiškai augino...

Eurolyga COVID-19 apkasuose: laisvai stumdomas kalendorius ir komandos-legionierės

Pustrečio mėnesio galimybių pratęsti sezoną ieškojusi Eurolyga jų taip ir nesurado. Dabar...

Ekonomistai: atsivėrus ekonomikoms, atsiras įvairiausių naujų darbų (5)

Termoskenavimo specialistai Jutoje ir Merilende. Kontaktų atsekėjai San Fransiske. Dezinfekuotojai...

The Economist

Politinio karo ginklai: Rusijos ir Vakarų šalių politinės kovos

Kaip klostėsi ir kito Rusijos ir Vakarų šalių politinės kovos.

Kaip sunokinti avokadą per 10 minučių

Avokadus geriausia nokinti namuose. Neverta pirkti jų parduotuvėje minkštų dėl dviejų...

Geriausios trąšos ir priedai žemei – apie kai kuriuos net nepagalvotumėte

Parduotuvėse – gausybė žemių mišinių įvairiausiems augalams. Kad ir kokie jie būtų...

2 dulkių valymo klaidos, kurios gadina mūsų baldus: jas darome kiekvienas

Dažnas iš mūsų daro taip: pamatę dulkes ant paviršiaus, čiumpame pirmą pasitaikiusią sausą...

Naujai viruso bangai rudenį reikia ruoštis jau dabar: modernios priemonės patikrai pasieniuose jau egzistuoja (252)

Atsižvelgiant į jau turimas žinias apie koronavirusą ir sezoniškumą, yra nemaža rizika, kad...

Daugeliui nematomas intymumo koordinatorių darbas per filmavimus turi net savo protokolą: anksčiau aktoriams galiojo tik viena taisyklė (8)

Alicia Rodis įžengia į filmavimo aikštelę Niujorke turėdama misiją: ji prižiūri vieno...

|Maža didelių žinių kaina