aA
Šiandien, lapkričio 24 d., „Audi Lietuva“ klientams internetu buvo pristatytas vienas populiariausių Europoje ir Lietuvoje vidutinės klasės SUV „Premium“ segmento modelių – atnaujintas „Audi Q5“. Naujas SUV galimas su trimis skirtingais varikliais, o jo kaina prasideda nuo 45 500 eurų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Premjera Lietuvoje – atnaujintas populiariausias „Audi“ modelis „Q5“
© Gamintojo archyvas

„Mūsų klientai vertina dinamiškas savybes, solidžią išvaizdą ir naujausias technologijas. Štai kodėl jau ne vienerius metus „Audi Q5“ yra vienas populiariausių modelių, kurį renkasi ne tik šeimos ir daug keliaujantys, bet ir sportinį vairavimą mėgstantys vairuotojai. Visus kviečiu su naujuoju „Q5“ susipažinti internetu. Atnaujinto „Q5“ premjeros proga suteiksime ribotą galimybę automobilį įsigyti už ypatingą kainą. O jei norite būti tarp pirmųjų „Audi Q5“ savininkų, mūsų atstovybės pasirūpins saugiais bandomaisiais važiavimais“, – sako Ilgvars Lubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.

Pirmą kartą pasaulyje

Atnaujintas „Audi Q5“ pirmą kartą siūlomas su naujos kartos „OLED“ šviesų technologija. „OLED“ yra itin efektyvūs šviesą skleidžiantys diodai, sukuriantys tolygų apšvietimą. Užsisakydami naują „Q5“, pirkėjai gali rinktis iš trijų skirtingų galinių žibintų variantų, kurių kiekvienas turi individualius pasveikinimo elementus prieinant ar nueinant nuo automobilio. „Audi drive select“ sistemoje pasirinkus „dynamic“ režimą, pasikeičia ir šviesų išvaizda. Galiniai „OLED“ žibintai taip pat turi atstumo jutiklius – jei iš galo priartėjama prie stovinčio „Q5“ arčiau kaip per du metrus, įsižiebia visi „OLED“ segmentai. Kai „Q5“ pajuda, žibintai vėl ima šviesti įprastai.

Tvirtas „Q“ šeimos identitetas „Audi Q5“ išvaizdoje pabrėžia galią, tvirtumą ir saugumą. Atnaujindami išorę, „Audi“ dizaineriai automobilio išvaizdą paryškino ne viena išskirtine detale. Aštuoniakampės vientisos grotelės dabar yra plokštesnės, todėl atrodo platesnės nei anksčiau. Viršutinė LED žibintų dalis turi naujo dizaino dienos šviesas. Žvelgiant į „Q5“ iš šono, dabar jis atrodo veržlesnis ir su didesne prošvaisa, kurią pabrėžia nauja slenksčių apdaila.

Horizontalūs salono dizaino akcentai pabrėžia salono erdvę ir lengvumą. Iškilus ir elegantiškas apdailos intarpas atskiria apatinę ir viršutinę prietaisų skydelio dalį, kurioje pagrindinis akcentas yra „MMI touch“ ekranas su garsiniu paspaudimo atsaku. Centrinėje konsolėje nebeliko pasukamo ir paspaudžiamo valdiklio, kurio vietoje dabar sumontuota dėtuvė.

Erdvus ir transformuojamas

4,68 m ilgio atnaujintas „Audi Q5“ dėl didesnių buferių dabar yra 19 mm ilgesnis už pirmtaką. Jo 1,89 m plotis (be veidrodėlių) ir 1,66 m aukštis liko nepakitę. Didelis 2,82 m atstumas tarp ašių užtikrina erdvę salone, o papildomai galima užsisakyti pastumiamas galines „plus“ sėdynes su reguliuojamo kampo atlošais. Su šiomis sėdynėmis bagažo skyriaus tūris siekia nuo 550 iki 1550 l. Dėl sumaniai panaudotų skirtingų medžiagų, „Q5“ kėbulas yra vienas lengviausių segmente, o dar labiau pagerinta garso izoliacija užtikrina ypatingą tylą salone.

Atnaujinto „Audi Q5“ įrangos valdymui naudojamas naujas modulis – trečios kartos „MIB 3“ (angl. Modular Infotainment Platform) platforma, pasižyminti dešimt kartų didesne sparta nei anksčiau. Standartinėje komplektacijoje sistema turi įprastą prietaisų skydelį su centre esančiu informaciniu ekranu, o aukščiausiai gamoje siūlomas „Audi virtual cockpit plus“ skydelis – didelės raiškos 12,3 colio skaitmeninis ekranas. Centrinis 10,1 colio „MMI touch“ multimedijos ekranas yra standartinė „Q5“ įranga.

„Audi connect“ jungliosios paslaugos „Audi Q5“ suteikia interneto ir eismo infrastruktūros prieigą. Navigacijos sistemoje rodomi itin aukštos raiškos „Google Earth“ palydoviniai vaizdai, detalios važiavimo nuorodos ir informacija apie eismą. „myAudi“ programa užtikrina naudotojo telefono sąsają su automobiliu.

Platų asmeninių nustatymų pasirinkimą – nuo dažniausiai naudojamų navigacijos sistemos adresų iki sėdėjimo padėties ir norimų oro kondicionavimo sistemos nustatymų – galima išsaugoti šešiuose skirtinguose naudotojo profiliuose. Duomenys yra išsaugomi debesijoje esančioje individualioje „myAudi“ svetainės paskyroje, kur ji prieinama prisijungusiam vartotojui visuose šią įrangą turinčiuose „Audi“ automobiliuose.

Premjera Lietuvoje – atnaujintas populiariausias „Audi“ modelis „Q5“
© Gamintojo archyvas

Varikliai: didelė galia

Atnaujintas „Audi Q5“ galimas su vienu „TFSI“ ir dviem „TDI“ varikliais. 2.0 l keturių cilindrų benzininis motoras pasiekia 254 AG ir 370 Nm, nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 6,1 sekundės ir pasiekti maksimalų 240 km/val. greitį. „40 TDI quattro“ versijos 2.0 l keturių cilindrų dyzelinis varikis, pasiekiantis 204 AG ir 400 Nm sukimo momentą, leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 7,6 sekundes ir pasiekti maksimalų 222 km/val. greitį. Galinga „50 TDI quattro“ versija su 3.0 l šešių cilindrų dyzeliniu varikliu pasiekia 286 AG ir įspūdingą 620 Nm sukimo momentą.

„45 TFSI quattro” ir „40 TDI quattro“ versijos galimos su septynių greičių „S tronic“, o „50 TDI quattro“ – su aštuonių greičių „Tiptronic“ transmisija, abi pavarų dėžės turi rankinę pavarų perjungimo galimybę.

Dar komfortiškesnis ir manevringesnis

Sportiškas ir komfortiškas – „Audi Q5“ pasižymi itin gerai subalansuotomis važiavimo savybėmis. Daugiasvirtės priekinė ir galinė pakabos yra itin lengvos, tad tai užtikrina ne tik dar geresnes valdymo savybes, bet ir padidina efektyvumą.

„Audi Q5“ pirkėjai gali rinktis iš keturių skirtingų pakabos variantų. Sportiška pakaba yra siūloma kaip alternatyva standartinei pakabai. Standartinė pakaba su plieninėmis spyruoklėmis taip pat galima su amortizavimo kontrole, kuri užtikrina itin platų diapazoną tarp komforto ir dinamikos. Be amortizacijos kontrolės adaptyvi pneumatinė pakaba leidžia parinkti penkių skirtingų aukščių kėbulo prošvaisą, tad ši sistema itin gerai pritaikyta „Audi Q5“.

„Audi Q5“ turi standartinius 17 colių lietus ratlankius. „advance line“ ir „S line“ versijos turi 18 colių ratlankius, taip pat siūlomi „Audi“ ir „Audi Sport“ 19, 20 ir 21 colio ratlankiai.

Atnaujintas „Q5“ turi itin plačią pagalbinių sistemų gamą. „Audi pre sense city“ yra standartinė sistema, padedanti išvengti susidūrimo arba sumažinti jo pasekmes su priekyje esančiais eismo dalyviais. Pasirenkamos posūkio pagalbos, susidūrimo išvengimo ir perspėjimo išlipant sistemos taip pat padidina saugumą. Adaptyvi greičio palaikymo sistema vairuotojui padeda greitėti, stabdyti, važiuoti savo eismo juosta, o numatantis efektyvumo pagalbininkas skatina taupesnį važiavimo stilių ir padeda sumažinti degalų sąnaudas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(7 žmonės įvertino)
2.5714

„Peugeot“ pristatė naująjį „e-Partner“, kuris užpildys komercinių elektromobilių gamą

„ Peugeot “ taps vienu iš pirmųjų automobilių gamintojų Europoje, siūlančių visą vien...

Atnaujintas „Mazda CX-3“ sulaukė išskirtinio britų įvertinimo (1)

Prieš penkerius metus pristatytas „ Mazda CX-3 “ visuomenės buvo pripažintas dėl unikalaus...

„Grinda“ perspėjo: mažosioms sostinės gatvelėms valymo nuo sniego teks palaukti (9)

Kelius Vilniuje prižiūrinčios įmonės „Grinda“ Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovas...

„Volkswagen“ pernai pavyko viršyti ES keliamus CO2 emisijų tikslus (2)

Remiantis preliminariais duomenimis, 2020-aisiais „ Volkswagen “ pavyko ne tik pasiekti, bet ir...

TOP 5 populiariausi naudoti automobilių modeliai Lietuvoje (59)

Paslapčių kupina naudotų automobilių rinka yra lyg viena didelė loterija. Nenaujo automobilio...

Top naujienos

Virusologė: sausis ir vasaris yra tie mėnesiai, kuriuos turime išlaukti (49)

Kembridžo universiteto virusologijos ir bioinformatikos doktorantė Ingrida Olendraitė teigia, kad...

Prekių gabenimas jūra brangsta kartais: neabejojama, kad tai didins kainas Lietuvoje prekybininkai ieško išeičių (19)

Prekių gabenimas jūrų konteineriais iš Kinijos tuština Lietuvos verslų kišenes. Vien pandemijos...

Ant vakcinų nuo COVID-19 gamintojų liejasi pyktis: grasina imtis teisinių veiksmų (21)

Europos Sąjunga (ES) kviečiasi pokalbiui vakcinų gamintojas „AstraZeneca“ ir...

Uždaryti britų verslai – ties bankroto riba: po rekomendacijų neatsiverti iki gegužės nuotaikos vis liūdnesnės (4)

Trečiasis didelio masto karantinas Jungtinėje Karalystėje, įvestas siekiant suvaldyti...

Holokaustą išgyvenusi kaunietė ryžosi pasidalinti prisiminimais: mama priėmė lemtingą sprendimą (9)

Holokaustas įvyko prieš 80 metų, tačiau ir šiandien pasigirsta raginimų nelikti abejingiems....

Jasikevičius grąžino skolą buvusiam treneriui, bet pergalę apkartino Pangoso tritaškis Gudaitis su Daviesu keitėsi dėjimais (4)

Eurolygos lyderė „Barcelona“ (16/6) pasiekė revanšą prieš Sankt Peterburgo „Zenit“...

Natalija Bunkė – apie sužadėtinio Edgaro tvarkomus šeimos finansus, jau išpildytą naujųjų metų norą ir didžiausią įžeidimą (21)

Natalija Bunkė – viena tų atlikėjų ir moterų, kurią žino bene kiekvienas. Tiesa, šiandien...

Arūnas Spraunius | D+

Globali suirutė pasidarbavo ir žodyne: 2020-ieji pasiūlė per daug „Metų žodžių“ – vietoj to „vienintelio“

Metų sandūroje ne tik lingvistai tradiciškai rinko pagrindinį 2020-uosius apibūdinti turintį...

Eismo sąlygas sunkina snygis ir pūga, dalis rajoninių kelių – nepravažiuojami

Eismo sąlygos trečiadienio rytą visoje šalyje išlieka sudėtingos dėl visą naktį gausiai...

Serialo „Moterys meluoja geriau“ žvaigždės: kaip dviese išgyventi už 800 eurų? (1)

Jauniems aktoriams dabar išpopuliarėti itin sunku, todėl televizijos serialo „Moterys meluoja...