aA
Sportiškiausias BMW versijas kuriantis „BMW M“ padalinys atskleidė, kad šiemet pasirodysiančiuose „BMW M8“ kupė ir kabrioleto modeliuose Bavarijos automobilių gamintoja pristatys keletą visiškai naujų technologijų. Nuo šiol vairuotojai patys galės pasirinkti ne tik variklio ar važiuoklės nustatymus, tačiau taip pat sukonfigūruoti ir stabdžių sistemos parametrus, rašoma pranešime.
BMW naująjį M8 pristato ne tik norintiems komforto, bet ir aštrių potyrių lenktynių trasoje
BMW naująjį M8 pristato ne tik norintiems komforto, bet ir aštrių potyrių lenktynių trasoje
© Gamintojo archyvas

Patiems azartiškiausiems vairuotojams bus skirta „BMW M8 Competition“ versija. Jos „M Mode“ važiavimo nustatymų pakete atsiras lenktynių trasos režimas „Track“, leisiantis sukalibruoti automobilį aštriausioms emocijoms.

„Vairuotojams bus suteikiama galimybė sportiškiausiąją 8-osios serijos BMW versiją maksimaliai pritaikyti prie individualių vairavimo galimybių“, – teigė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Daugiau pasirinkimų

Standartiškai vairuotojai galės nustatyti penkių automobilio sistemų parametrus: variklio, pakabos, vairo stiprintuvo, visų varomų ratų pavaros „xDrive“ sukimo momento paskirstymo tarp ašių ir – pirmą kartą – stabdžių. Visi nustatymai bus patogiai keičiami lietimui jautriame centriniame ekrane arba „iDrive“ valdikliu.

Siūlomos variklio parinktys – „Efficient“, „Sport“ ir „Sport Plus“ – nustatys motoro darbo charakteristikas, o pakabos – „Comfort“, „Sport“ bei „Sport Plus“ – reguliuojamų amortizatorių darbinius parametrus. Elektromechaninė vairo stiprintuvo sistema galės būti nustatyta komfortiškesniam ar sportiškesniam darbui.

Išjungus dinaminio stabilumo sistemą automobilio kompiuteris leis pasirinkti traukos paskirstymą tarp ašių: nuo sportinio visų varomų ratų režimo iki 100 procentų galios tiekimo į galinius ratus.

BMW M“ padalinys šiame modelyje be tradicinės galimybės nustatyti važiavimo sąlygoms geriau tinkantį automobilio parametrų kompleksą, leis du parinkčių rinkinius kartu su vairuotojo mėgstamu išmetimo sistemos garsu, pavarų perjungimo, stabilumo kontrolės bei Start/Stop funkcijos nustatymais išsaugoti atmintyje ir bet kada aktyvuoti vos vieno mygtuko ant vairo paspaudimu.

Naujovė – reguliuojami stabdžiai

Viena pagrindinių naujienų galima vadinti naująją stabdžių sistemą, kurios nustatymus „BMW M8“ vairuotojas nuo šiol taip pat galės reguliuoti. „BMW M“ inžinieriai dėl didesnio efektyvumo atsisakė vakuuminio stabdžių stiprintuvo, vietoje jo panaudodami elektrinį aktuatorių, leidžiantį greičiau pasiekti reikalingą stabdymo jėgą ir daug greičiau veikti elektroninei stabilumo sistemai.

Ne mažiau svarbu inžinieriams buvo sukurti tikslesnį stabdymo pojūtį – naudodamiesi šia sistema vairuotojai dabar turės efektyvesnį grįžtamąjį pedalo ryšį važiuojant ant slidžių paviršių, taip pat automobiliui slystant ar stabdžių diskams pasiekiant aukštesnes temperatūras ir dėl to keičiantis stabdymo charakteristikoms.

Patys vairuotojai galės rinktis stabdžių pedalo pojūčio nustatymus tarp „Comfort“ ir „Sport“ režimų, tarp kurių pagrindinis skirtumas bus stabdymui reikalingos jėgos poreikis. Tai leis rinktis tarp iš esmės komfortiškesnio važiavimo ir itin sportiškų tiesioginio grįžtamojo ryšio pojūčių. Ši inovatyvi stabdžių sistema bus siūloma tiek su standartiniais M stabdžiais, tiek su anglies pluošto ir keramikos mišinio.

BMW naująjį M8 pristato ne tik norintiems komforto, bet ir aštrių potyrių lenktynių trasoje
BMW naująjį M8 pristato ne tik norintiems komforto, bet ir aštrių potyrių lenktynių trasoje
© Gamintojo archyvas

Visas dėmesys į kelią

Šviežiausia M modelių naujiena, kuria galės mėgautis ir „BMW M8“ vairuotojai – „M Mode“ valdymo sistema, leisianti pakeisti vairuotojo pagalbininkų, skaitmeninio prietaisų skydelio ir projekcinio ekrano veiklą. Vienu spustelėjimu „M Mode“ leis aktyvuoti paprasto kelio ar sportinio važiavimo režimus, o „BMW M8 Competition“ modeliuose bus siūloma ir trečioji galimybė – lenktynių trasos režimas.

Keičiant „M Mode“ režimus vairuotojui bus parenkamas ir aktualiausių parodymų demonstravimas skaitmeniniame prietaisų skydelyje ar projekciniame ekrane akių lygyje. Pavyzdžiui, pasirinkus sportinio važiavimo parinktį vairuotojui bus rodomos variklio apsukos, tinkamiausi momentai perjungti pavaras, aušinimo skysčio temperatūra, padangų būsena ir išilginis ar skersinis automobilio pagreitis.

„Competition“ modifikacijose aktyvavus lenktynių trasos režimą „Track“ bus išjungiamos visos komforto ir saugumo sistemos, tarp jų ir audio sistema, taip paskatinant vairuotoją susikoncentruoti tik į kelią. Visų pagrindinių mechanizmų – variklio, pakabos, stabdžių – darbo režimai bus nustatomi taip, kad vairuotojui perteikiamas jausmas kuo labiau primintų lenktynininkų patiriamas emocijas sportiniame bolide.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
2.3333

50 tūkstančių eurų: ar tiek pakanka, norint įsigyti saugų ir komfortišką elektromobilį?

Jei pažvelgtume į automobilius, kurių kaina prasideda nuo 50 tūkst. eurų, pamatytume, kad modelį...

Vilniaus transporte – svarstymai įvesti „kontrolieriaus“ bilietą vietoje baudos

Vilniuje svarstoma galimybė įvesti popierinius iki 10 dienų trukmės viešojo transporto...

Vytį bus galima naudoti ant transporto priemonių registracijos numerių

Kiek daugiau nei po metų ant motorinių transporto priemonių ir jų priekabų valstybinio...

„Aston Martin“ žymi naują galios erą ir Gudvudo greičio festivalyje pristato galingiausius savo kūrinius

Britų gamintojas dalyvaus keturių dienų renginyje birželio 23-26 dienomis, Pietų Daunse,...

Vilniuje pradedamas Minsko plento atkarpos remontas

Vasarojančioje sostinėje mažėjant eismo intensyvumui, įsibėgėja gatvių remonto darbai – nuo...

Top naujienos

Koks bus Rusijos kerštas dėl sankcionuotų prekių tranzito į Kaliningradą draudimo: galimi keli variantai (10)

Rusija i tulžingai užsipuolus Lietuvą dėl sankcionuotų prekių tranzito į Kaliningradą...

Paviešintas pokalbis: apie ką likus 4 dienoms iki karo kalbėjosi Putinas ir Macronas (2)

Prancūzijos žurnalistai paviešino Rusijos ir Prancūzijos prezidentų telefoninio pokalbio,...

Karo ekspertai: tai perskaitę paklausite – nejau ukrainiečių generolai ir štabai akli?

Pilietinio gynybos ir saugumo analizės centro „Locked N’ Loaded“ ekspertai teigia, kad į...

Karas Ukrainoje. Rusija surengė dar vieną barbarišką ataką: žuvo aštuoni žmones išpuolio Kremenčuke aukų skaičius išaugo iki 13 (4)

Per Rusijos smūgius Ukrainos sostinei anksti sekmadienį žuvo vienas ir buvo sužeisti dar šeši...

Sinoptikai Lietuvoje skelbia stichinę kaitrą: karščiai dar nesitrauks

Antradienį Lietuvos orus lems tolimas pietvakarinis anticiklono pakraštys. Po saulėto ryto...

Nematyta Paryžiaus pusė, kurioje turistai nesilanko: kodėl ten rekomenduojama nevykti?

Ką veikti Paryžiaus centre jau pasakojau, o dabar noriu jus pakviesti ten, kur turistai nesilanko....

Madingiausias šios vasaros manikiūras, kurį galite pasidaryti ir namuose: itin tiks natūralių nagų savininkėms

Pieniškas manikiūras – tendencija, įkvėpta miglos ir rūke skendinčių rytų. Nors jau kurį...

Delfi PliusSniego pilys

„Laskovij maj“ prakeiksmas ar tragiška lemtis: tarp iškeliavusiųjų vienas paskui kitą Anapilin grupės narių – ir jaunas lietuvis (3)

48 metų rusų popmuzikos žvaigždė Jurijus Šatunovas mirė birželio 23-iosios naktį nuo...

Moterys atvirai apie šlapimo nelaikymą: gydytoja pataria, kaip spręsti problemą ir gauti priemonių nemokamai

Neįgalioji Danguolė prieš dvidešimt metų po įvykusios traumos neteko galimybės vaikščioti ir...

Mylimasis įamžino merginą pikantiškoje Joninių nakties scenoje: maniau, sudegsiu iš gėdos (1)

Noriu papasakoti savo istoriją, kad apsisaugotų kitos merginos. Yra dalykų, kurių niekada...