Praėjusių metų liepą „Peugeot Citroen“ oficialiai paskelbė apie savo planus augant nuostoliams atsisakyti 8 tūkst. darbo vietų ir uždaryti šalia Paryžiaus esančią surinkimo gamyklą. Tada buvo paskelbta, kad gamyba netoli Paryžiaus esančioje „Aulnay“ gamykloje, kurioje dirba 3 tūkst. darbuotojų, bus sustabdyta 2014-aisiais. Be to, kompanija pareiškė atleisianti 1,4 tūkst. darbuotojų Bretanėje esančioje gamykloje. Dar 3,6 tūkst. žmonių turės palikti darbą šalių susitarimu. Koncernas tikino esąs priverstas ryžtis tokioms priemonėms dėl sumažėjusios automobilių paklausos Europoje. PSA žadėjo atleistiems darbuotojams surasti kitas darbo vietas.

Prancūzijos žiniasklaida rašė, kad „Aulnay“ uždarymas būtų pirmas automobilių gamyklos uždarymas Prancūzijoje per pastaruosius 20 metų. Dabar įmonė laikinai nedirba dėl darbuotojų streiko, kuris prasidėjo prieš vienuolika dienų, rašo „Le Nouvel Observateur“.

Atšaukti restruktūrizacijos planą pareikalavo „Faurecia“ darbuotojų profsąjunga. „Faurecia“, automobilių atsarginių dalių gamintoja, yra „Peugeot Citroen“ antrinė įmonė ir taip pat viena iš jos tiekėjų.

Atsarginių dalių gamintojos „Faurecia“ darbuotojai susirūpinę, kad atleidimas PSA gali atsiliepti ir jų gamyklai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)