Kitus Prancūzijos automobilių gamintojus „Peugeot“ ir „Citroen“ jungiančio PSA koncerno viceprezidentas Denisas Martinas taip pat pripažino, kad šalyje įsikūrusios gamyklos yra nekonkurencingos.

Minėtų kompanijų vadovai sako, kad daugiausiai sunkumų patiria dėl to, kad svarbiausi jų modeliai negali konkuruoti su varžovais.

C. Tavaresas paminėjo, kad Prancūzijoje gaminamas „Renault Clio“ yra 1,3 tūkst. eurų brangesnis už identišką modelį, surenkamą Turkijoje. Šis skirtumas yra dar skausmingesnis atsižvelgiant į mažų modelių kainų karus, nes gamintojai Europoje šiame segmente aukoja galimai didesnį pelną, kad išlaikytų pardavimų apimtis. C. Tavareso teigimu, „Renault“ išlieka pelninga kompanija tik todėl, kad gerai sekasi kitai šio koncerno valdomai markei „Dacia“.

PSA viceprezidentas D. Martinas pabrėžė, kad maži automobiliai Vakarų Europoje, ir ypač Prancūzijoje, šiam koncernui nėra pelningi, nes gamybos kaštai besivystančiose šalyse yra gerokai mažesni.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją