Kaip jau tapo įprasta, „Hyundai“ gamintojo modelių išvaizda yra labiau konservatyvi nei dukterinės KIA kompanijos. Tai atsispindi ir pristatant tris skirtingas naujojo „Hyundai IONIQ“ versijas – elektrinę, hibridinę ir iš tinklo įkraunamą hibridinę.

Automobilis atrodo išties šiuolaikiškai, nors ir neiššaukiančiai. Tačiau, kaip sufleruoja ir pavadinimas, tai nėra įprastas modelis su vidaus degimo varikliu. Siūlomos net tris skirtingos versijos – hibridinė, hibridinė ir įkraunama iš tinklo, kuria galima nuvažiuoti iki 50 kilometrų vien tik elektra, o taip pat tikras elektromobilis su 28 kWh talpos akumuliatoriumi, kurio turėtų užtekti įveikti iki 250 kilometrų. Deja, bet kol kas šių simpatiškų ir pažangių modelių kainos nėra skelbiamos.

Tuo tarpu Europoje gana sėkmingai bandantis įsitvirtinti kitas gamintojas iš Korėjos „SsangYong“ Ženevos parodoje pristatė kompaktinį SUV modelį XLV, kuris turi tą pačią platformą kaip ir „Tivoli“ modelis. Tačiau skirtingai nuo pastarojo, jis turi net 23 centimetrais ilgesnę galinę dalį, todėl yra gerokai praktiškesnis už savo mažesnįjį brolį.

Bet štai dėl praktiškų savybių išvaizda tapo gana savotiška – kaip tokiu atveju sakoma, patiks ji toli gražu ne visiems.

Dar viena „Hyundai“ gamintojo premjera Europoje – korėjiečių prestižinės markės „Genesis“ flagmanas „G90“. Lietuvoje šios markės automobiliais neprekiaujama, tačiau gamintojas pagrįstai gali didžiuotis produktu – prestižiniams vokiečių sedanams nenusileidžiančiu komfortu ir multimedijos įranga, „Niurburgringo“ trasoje šlifuotomis važiavimo savybėmis ir iki 425 AG pasiekiančiais varikliais. Ir, kas nemažiau svarbu, nuo 65000 eurų (Vokietijoje) prasidedančia kaina – pagrindiniai konkurentai („Audi A8“, 7 serijos BMW ar S klasės „Mercedes“) kainuoja mažiausiai 15000 – 20000 eurų daugiau.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (55)