aA
„Porsche“ pristato du galingus modelius ir į 718 šeimą priima „718 Spyder“ ir „718 Cayman GT4“. Pirmą kartą šie modeliai yra gaminami ant vienos bazės – abiejuose naudojamas tas pats visiškai naujas 4 litrų 6 cilindrų 309 kW (420 AG) pasiekiantis variklis bei 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė, rašoma pranešime.
Porsche 718 Cayman GT4
Porsche 718 Cayman GT4

Abiejų modelių širdis – 4 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų atmosferiniai (be turbokompresorių) varikliai. Šis technikos kūrinys yra naujas, tačiau priklauso tai pačiai „911 Carrera“ variklių su turbokompresoriais šeimai.

Šis variklis pasiekia 420 AG. Tai 35 AG daugiau nei ankstesnieji GT4, o trečiosios kartos „Spyder“ pajėgumas pakilo net 45 AG. Didžiausias sukimo momentas – 420 niutonmetrų, pasiekiamas nuo 5 000 iki 6 800 variklio apsisukimų.

Abu mechaninę pavarų dėžę turintys automobiliai pasiekia didesnį nei 300 km/val. greitį – „718 Spyder“ gali įsibėgėti iki 301 km/val., o „718 Cayman GT4“ – 304 km/val. Iki 100 km/val. abu įsibėgėja per 4,4 sek., o vidutinės abiejų modelių degalų sąnaudos – 10,9 l/100 km.

Tai atmosferinis, labai emocingas opozicinis variklis, kurio maksimalūs sūkiai yra net 8 000, tačiau jis tuo pačiu yra ir labai ekologiškas. Tai padidinti leido sumontuota moderni benzino kietųjų dalelių kontrolės sistema bei cilindrų darbo reguliavimas – esant nedidelei apkrovai, dirba tik pusė jų.

Pirmą kartą tokiame aukštų sūkių variklyje naudojami „Piezo“ purkštukai. Jie padalija kiekvieną įpurškimo procesą į penkis – tai užtikrina efektyvesnį ir ekologiškesnį degimą.

Daugiau prispaudžiamosios galios

Viena svarbiausių „Cayman 718 GT4“ naujovių – patobulinta aerodinamika, sukurianti iki 50 proc. daugiau prispaudžiamosios galios. Nepaisant tokio pokyčio, kėbulo oro pasipriešinimo koeficientas išliko toks pat, o tai liudija apie itin aukštą „Porsche“ inžinierių pasiektą efektyvumą.

Didžiulį postūmį abiejų modelių aerodinamikoje padarė naujai suprojektuotas galinis išmetimo sistemos bakelis – dėl jo kompaktiškumo gale atsirado vietos funkcionaliam difuzoriui, kuris „718 Cayman GT4“ modelyje yra atsakingas už 30 proc. galinės ašies prispaudimo.

Fiksuotas galinis oro aptakas sukuria apie 20 proc. daugiau prispaudžiamosios galios už jo pirmtaką – važiuojant 200 km/val., galinę ašį jis prispaudžia 12 kg daugiau nei pirmtako.

Priekinėje modelių dalyje aerodinaminį efektyvumą užtikrina didelė priekinio spoilerio lūpa bei vadinamosios oro užuolaidėlės, kurios sumažina į priekinius ratus patenkantį oro srautą.

"Porsche 718 Spyder"
"Porsche 718 Spyder"

„718 Spyder“ savo ruožtu pratęsia greitų bei išskirtinių rodsterių kaip „Porsche 550 Spyder“ bei „718 RS 60 Spyder“ istoriją. Jo siluetas – nepriklausomai nuo to, ar stogas pakeltas – traukia akį, o pats stogas yra sulankstomas į bagažo skyrių keliais žingsniais.

Priešingai nei GT4, „718 Spyder“ turi aktyvų galinį oro aptaką, kuris pasirodo pasiekus 120 km/val. Dėl funkcionalaus difuzoriaus tai yra pirmasis modelis „Boxster“ šeimoje, generuojantis aerodinaminę prispaudžiamąją galią galinei ašiai.

Važiuoklė iš GT4

Pirmą kartą „718 Spyder“ modelyje panaudota didelio našumo GT važiuoklė iš „718 Cayman GT4“. Aktyvi amortizatorių reguliavimo „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) sistema sumažino kėbulo aukštį 30 mm ir patraukė svorio centrą arčiau žemės, o tai turėjo didžiulę įtaką automobilio valdymo savybėms.

„718 Spyder“ ši važiuoklė suteikia nemažai privalumų. Automobilio stabilumą kelyje užtikrinanti „Porsche Stability Management“ (PSM) sistema sureguliuota dar didesniam tikslumui ir preciziškumui, tačiau gali būti visiškai išjungta. „Porsche Torque Vectoring“ su mechaniškai užblokuojamu galiniu diferencialu pagerina posūkių įveikimo greitį, įsibėgėjimą ir vairavimo malonumą.

"Porsche 718 Spyder"
"Porsche 718 Spyder"

GT4 gali būti komplektuojamas su pasirenkamu „Clubsport“ paketu. Su juo automobilyje montuojamas galinis plieninis stabilizatorius, o salone įkomponuotas rankinis gesintuvas bei šešių taškų saugos diržai vairuotojo pusėje.

Abiejuose modeliuose yra efektyvi stabdžių sistema su aliumininėmis vientisomis apkabomis. Dar didesnio efektyvumo „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB) sistema užsakoma papildomai.

Dar viena svarbi ir daug vairavimo malonumo atnešusi naujovė – specialiai 718 modeliams pritaikytos itin didelio našumo padangos.

Visi šie patobulinimai lėmė, kad „718 Cayman GT4“ 20,6 km ilgio Niurburgringo „Nordschleife“ žiede savo pirmtako laiką pagerino daugiau nei dešimčia sekundžių.

Naujuosius „Porsche 718 Spyder“ ir „718 Cayman GT4“ jau galima užsisakyti. Lietuvoje „Spyder“ modelis kainuoja nuo 93 350 Eur, o „Cayman GT4“ – nuo 96 206 Eur su PVM.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Eismo sąlygas sunkina plikledis (2)

Rytų, pietryčių ir vakarų Lietuvoje, taip pat Naujosios Akmenės , Radviliškio, Joniškio ir...

Paskelbta, kas tapo Lietuvos metų automobiliu: finalo akibrokšto nesitikėjo niekas (65)

Penktadienio vakarą Taujėnų dvare vykusios tiesioginės transliacijos metu iškilmingai paskelbta,...

Elektromobilių entuziastams pasiūlė stogines su saulės elektrinėmis (5)

Saulės energetika vis giliau skverbiasi į Lietuvos vartotojų kasdienybę. Rinkoje daugėjant...

Paaiškino, kuo benzingalvius turėtų žavėti Lietuvoje debiutavęs naujas automobilių ženklas (4)

Vos per trejus egzistavimo metus sportiškų automobilių gamintojas CUPRA įgauna pagreitį visomis...

Eismo sąlygos: keliuose yra slidžių ruožų

Auštant ketvirtadieniui, Tauragės, Alytaus ir Kaišiadorių rajonuose eismo sąlygas sunkina...

Top naujienos

Kubilius įvertino kandidatų į ministrus sąrašą: kai kurie jiems išsakomi priekaištai nelabai racionalūs (2)

Europos Parlamento narys, buvęs premjeras Andrius Kubilius sako, kad kai kurie kandidatams į...

Užgimstantis naujas aljansas gali perbraižyti pasaulio galios balansą: dydžiu beveik prilygtų NATO (364)

Praėjusią savaitę keturios Indijos ir Ramiojo vandenynų regiono šalys – Indija , Japonija ,...

Užkalnis valgė graikų maistą ir gyrė: tinkama ir Apolonui, ir Afroditei (74)

Joks karantinas manęs nesustabdys. Aš vertinau, vertinu ir vertinsiu restoranus, inspektuosiu,...

Per karantiną teko eiti į prastovas, bet plėtra nesustojo: investuos milijonus, sukurs dar 250 darbo vietų (33)

Koronavirusas turėjo didžiulę įtaką automobilių pramonei – pardavimai sumažėjo, gamyklos...

Štai kas nutiks, jei per anksti numušite pakilusią temperatūrą: gydytojas paaiškino, kodėl tai pavojinga (1)

Pakilus kūno temperatūrai ir pradėjus jausti pirmuosius peršalimo simptomus, dažnas pradeda...

Astrida Petraitytė | D+ nariams

Rytprūsių/Kaliningrado vilko vaikai: antrojo pasaulinio karo traumos per vokišką prizmę

Leidykla Briedis, regis, nesiorientuoja į masinį skonį, ne vienas pastarųjų metų jos leidinys...

Karantinui išvarius iš turgaus, ėmė prekiauti internete: Anykščiuose žinoma močiutė sėkmės sulaukė per naktį (5)

Spustelėjus lengvam šaltukui ir artėjant Kalėdoms, turgavietėse tokiu metu jau masiškai...

Didelį potencialą turintis Vilniaus mikrorajonas – vis dar šešėlyje: butų kainos čia – vienos mažiausių (88)

Šeškinė – ant kalvos esantis Vilniaus mikrorajonas, kuris greitai ir lengvai pasiekiamas...

Koronavirusas plinta ligoninėse, globos namuose, įkalinimo įstaigose, kariuomenėje Du koronaviruso atvejai nustatyti audinių ūkio Radviliškio rajone darbuotojams (149)

Koronavirusas toliau plinta ligoninėse, globos namuose, įkalinimo įstaigose, kai kuriuose...

Baltarusijos protestuotojai išeina į gatves pasitelkę naują taktiką (61)

Opozicijos protestuotojai į Baltarusijos sostinės gatves sekmadienį išėjo pasitelkę naują...

|Maža didelių žinių kaina