„Porsche“ pademonstravo naujojo 911, žinomo dar kaip 992, dvi versijas, „911 Carrera S“ su dviem varančiaisiais ratais ir „911 Carrera 4S“ su visais varančiaisiais ratais. Kiekvienas iš jų atrodo kone identiškas savo pirmtakui. „Porsche“ entuziastus labiausiai vilioja paties naujausio 911 prestižas.

Subtilūs pokyčiai

Vis dėlto reiktų pažymėti, kad šis naujausias vokiškas kupė yra galingesnis, greitesnis ir grakštesnis nei ankstesnės versijos. Netgi sklinda gandai, kad jis padėjęs pamatus hibridiniam 911 modeliui.

„Porsche“ vadovai nebedrįsta žadėti hibrido, bet jau ne vieną mėnesį užsimena apie didelę jų tikimybę ateityje. 992 modelis rodo, kaip tai būtų įmanoma: jis turi naują modernizuotą aštuonių laipsnių PDK pavarų dėžę (anksčiau 7 laipsnių), sumontuotą taip, kad ją būtų galima lengvai pritaikyti hibridiniam varikliui. Automobilyje taip pat yra numatyta vietos akumuliatoriams, jei atsirastų būtinybė.

JAV pristatytas naujas "Porsche 911"

Tuo tarpu yra keletas itin svarbių, gal ir nekrentančių per daug į akis, papildomų charakteristikų, kurioms nelieka abejingi ištikimi tokio modelio pirkėjai. Vienas iš svarbiausių – 443 arklių galių 6 cilindrų variklis su kompresoriumi, jo galia 23 AG didesnė nei ankstesniuose modeliuose. Be to, čia rasite ir anksčiau minėtą naujai sukurtą aštuonių laipsnių dviejų sankabų transmisiją. Taip, jūs perskaitėte teisingai – jei norite naujojo „Porsche 911“ su mechanine pavarų dėže, jums tiesiog teks dar palaukti. „Porsche“ kol kas nekomentuoja, kada ji pristatys mechaninę pavarų perjungimo svirtį, nors greičiausiai to galima tikėtis 2019 metais.

Be to, visuose naujuose 911 modeliuose sukurtas ir standartinėje įrangoje įmontuotas specialus važiavimui drėgna danga skirtas „Wet Mode“ režimas, tai sistema, kuri „suseka“ vandenį kelyje ir tada pritaiko stabilumo kontrolės bei stabdžių antiblokavimo sistemas. Kaip papildoma įranga, siūloma adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema ir naktinio matymo asistentas su į šilumą skleidžiančius kūnus reaguojančia kamera (pirmą kartą diegiama 992 modelyje), – visos šios funkcijos skirtos siekiant užtikrinti didesnę saugą.

JAV pristatytas naujas "Porsche 911"

Eksterjero ir interjero detalės

Kaip ir kuriant ankstesnius Štutgarte įsikūrusios gamintojos modelius, daug laiko buvo skirta tobulinti smulkias detales, ypač automobilio eksterjere. Apibendrinant, modelis atrodo kiek apvalesnis ir žemesnis nei ankstesnių kartų modeliai. Taip didžia dalimi yra dėl to, kad priekinė automobilio dalis dabar yra 45 mm platesnė, priekyje sumontuoti 20 colių skersmens ratai, o gale – 21.

Ratų dydis nesiskiria nuo dabartinio „Porsche GT3“ ir „918 Spyder“ parametrų. Didžioji dalis naujojo 992 automobilio korpuso yra pagaminta ne iš plieno, o iš aliuminio, įskaitant automobilio stogą, dureles, bagažinę, tad bendras modelio svoris mažesnis.

Automobilio viduje, kur prietaisų skydas vis dar iš dalies primena aštuntąjį dešimtmetį, dabar yra du skaitmeniniai ekranai iš abiejų centre esančio tachometro pusių. Čia rasite naują centrinio valdymo ekraną, kuris yra didesnis nei ankstesnių 911 (27,6 nuo 17,7 cm), ir kiek modernesnį nei ankstesnės kartos modelių prietaisų skydą.

JAV pristatytas naujas "Porsche 911"

Bet koks jo greitis?

Naujojo modelio galiniais ratais varomas kupė „911 Carrera S Coupe“ gali per 3,5 sekundės pasiekti 96 kilometrų per valandą greitį. Visais keturiais ratais varomas „911 Carrera 4S Coupe“ tokį greitį pasiekia per 3,4 sekundes. Abiejų 922 versijų modeliai tokį greitį pasiekia 0,4 sekundės greičiau nei ankstesnės kartos modeliai (su papildomu „Sport Chrono Package“ šį laiką galima sutrumpinti iki atitinkamai 3,3 ir 3,2 sekundės).

Didžiausias „Carrera S“ greitis sieks 307 km per valandą, „4S“ – 305 km/val. Ar pavyks pajusti greičio skirtumą tarp senesnės ir naujesnės versijos? Atsižvelgus į galimą placebo efektą, tikriausiai.