aA
„Porsche“ automobiliai yra neprilygstami ant asfalto, tačiau bekelėje juos išbando retas. Vilniaus „Porsche“ centro komanda nusprendė suteikti kitokią patirtį ir parengė specialius maršrutus, kuriuos buvo galima įveikti su instruktoriumi, išbandant skirtingas „Cayenne“ versijas. Maršrutai susidėjo iš asfaltu bei žvyru padengtų kelių, miško keliukų ar visiškos bekelės smėlynuose – vairuotojai važiavimo metu galėjo ne tik susipažinti su automobilio galimybėmis, bet ir įvertinti savo sugebėjimus, sakoma pranešime žiniasklaidai.
"Porsche Cayenne" išbandymai bekelėje
© Gamintojo archyvas

„Ne kartą esame įrodę, kad „Cayenne“ automobiliai geba sportiškai ir stabiliai važiuoti įprastame kelyje, tačiau šįkart norėjome parodyti kitą „Cayenne“ modelių pusę – išbandėme juos bekelėje. Daugeliui dalyvių važiavimas įvairiomis sąlygomis ir specialių bekelės režimų išbandymas buvo visiškai nauja patirtis, o gauti įgūdžiai pravers artėjančios žiemos metu“, – sako sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Visa diena naujų patirčių

„Porsche Offroad Tour“ renginys prasidėjo pajudėjus iš Vilniaus „Porsche“ centro – per pusantros valandos vairuotojai pasikeisdami ir keliaudami per įvairaus paviršiaus kelio dangas pasiekė aktyvaus vairavimo vietą Vilniaus rajone. Vairuotojai išbandė skirtingus „Porsche“ visureigius: 340 AG pasiekiančius „Cayenne“ ir „Cayenne Turbo“, 462 AG „Cayenne E-Hybrid“ ir „Cayenne E-Hybrid Coupe“ bei „Cayenne Turbo Coupe“ su 550 AG.

Čia laukė pasivažinėjimas smėlio danga – vairuotojai išbandė nusileidimo nuo kalno sistemą „Porsche Hill Control“, įvairius važiavimo režimus. Jų „Cayenne“ turi net penkis: asfaltuotiems keliams skirtas „Onroad“, žvyrui – „Gravel“, purvui – „Mud“, smėliui – „Sand“, akmenuotai dangai – „Rocks“.

Didžiausi iššūkiai vairuotojų laukė ant smėlio. Nedaugelis žino, jog Lietuvoje irgi galima rasti kilometrus besitęsiančių smėlingų ruožų ir vieną iš jų aplankė „Porsche Offroad Tour“ komanda. Važiavimas smėlyje daugeliui suteikė visiškai naujų potyrių: čia buvo būtina išjungti stabilumo kontrolę arba įjungti bekelės režimą „Sand“.

Išbandytas įvairiomis sąlygomis

Porsche Cayenne“ modeliai paprastai naudojami ant asfalto, tačiau juos kuriantys inžinieriai suderina savybes taip, kad visureigiu būtų galima pasitikėti įvairiausiuose keliuose. Bekelėse – taip pat.

Įvairiapusiški bandymai yra būtini norint automobilį paruošti ir pritaikyti bet kokioms sąlygoms – itin didelis dėmesys šiai sričiai buvo skirtas kuriant naująjį „Cayenne“ modelį. Trečios kartos „Cayenne“ modelio kūrimo darbai prasidėjo dar 2014 metais ir tęsiasi iki dabar – net po modelio išleidimo jis yra toliau testuojamas.

Per bandymų laikotarpį iki pat pirmojo modelio pasirodymo 2017 m. „Cayenne“ įveikė 4,4 mln. kilometrų įvairiausiose pasaulio dalyse – Dubajuje visureigis buvo bandomas 50 laipsnių karštyje, o Aliaskoje – 45 laipsnių šaltyje.

Daugiausia bandymų buvo atlikta gamintojo bandymų poligone Veisache, atliekami testai miestuose ir užmiesčio keliuose, Vokietijos Niurburgringo bei Hokenhaimo, Italijos Nardo lenktynių trasose. Tokių intensyvių testų metu vienas „Cayenne“ visureigis įveikdavo daugiau nei 240 tūkst. km – tai itin geras patikimumo išbandymas.

Tokių testuotojų rolę išbandyti galėjo ir „Porsche“ klientai – per vieną dieną jie bandė visureigius ant keturių kelio paviršiaus tipų. „Cayenne“ savybėmis ant asfalto vairuotojai galėjo įsitikinti skirtingomis sąlygomis – važiuodami mieste ir užmiestyje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
3.5000

„Renault Clio“ įvertinimas – už aukštesnės klasės komfortą ir technologijas (2)

Naujasis jau penktosios kartos „ Renault Clio “ buvo pripažintas „Lietuvos metų automobiliu...

Valstybinės reikšmės keliai daugiausia sausi (1)

Lietuvoje penktadienio rytą valstybinės reikšmės keliai daugiausia sausi, vietomis yra drėgnų...

„Subaru Forester e-Boxer“ skirtas aukščiausias „Euro NCAP“ įvertinimas (9)

Naujasis „ Subaru Forester e-Boxer“ „ Euro NCAP “ testais buvo pripažintas saugiausiu savo...

Ekspertas rėžė apie siūlomą automobilių mokestį: skirtas senienų įšaldymui, ne taršai mažinti (94)

Automobilių taršos mokestis, automobilių pirmosios registracijos mokestis ir, galų gale,...

Eismo sąlygos: keliai šlapi, kai kur padengti pažliugusiu sniegu

Auštant penktadieniui, Lietuvoje pagrindiniai valstybinės reikšmės keliai yra šlapi arba drėgni....

Top naujienos

Kaunietės įspėja: Airinas vėl ėmėsi „fotografo“ veiklos?

„Ieškoma mergina fotosesijai Kaune, apartamentuose. Fotosesija nemokama. Reikalavimai – graži...

Turkija vėl keičia nuomonę: dėl Baltijos šalių gynybos planų taškas dar nepadėtas atnaujinta (459)

NATO negalės paskelbti Baltijos šalių gynybos plano, kol nebus paskelbtas planas dėl pavojaus,...

Erika Umbrasaitė

Myliu, bet palieku tave, Paryžiau

Sakoma, Paryžius egzistuoja žiūrinčio akyse. Jis it koks chameleonas, keičiantis spalvą,...

Rusų pora pasikvietė į savo butą ir parodė, kaip gyvena vidutinė šeima Sankt Peterburge (4)

„Aš nesu nacionalistas. Rusai su lietuviais turi draugauti“, – žurnalistui Orijui Gasanovui...

Palanga kaip reikiant pasistengė: sužibusi kalėdinė eglutė nutvieskė visą kurortą papildyta nuotraukų galerija (24)

Švenčių laukimu pradedanti gyventi Palanga prieš pat eglutės įžiebimą pakvietė kurorto...

Naujausi orų modeliai parodė, koks bus likęs gruodis: ar dar verta tikėtis šalčio (38)

Laidoje „DELFI diena“ sinoptikė Izolda Marcinonienė tikino, kad artimiausios dienos bus...

Europos plieno industrija išgyvena krizę: patiria nuostolius, atleidžia darbuotojus (19)

Europos plieno pramonė patiria dar vieną krizę: finansiniams nuostoliams ir darbo vietų mažinimui...

Naujas mokestis gresia šimtams tūkstančių: labiausiai pajus dyzelininių automobilių savininkai (402)

Valdantieji nepasiduoda ir ketina naująjį taršių automobilių mokestį įvesti kartu su 2020 metų...

Priminė, ką dokumentuose įrašo tiems, kurie bando duoti kyšį techninėje apžiūroje

Savaitgalį Lietuvos techninės apžiūros įmonės vairuotojams primins, kad užsimerkti į...

Mokyklų reitingai parodė: esame ne šiaip gyvulių ūkis, o tikra dresuotų gyvulėlių ferma

DELFI publikavo interviu su žurnalo „Reitingai“ vyr. redaktoriumi Gintaru Sarafinu. Įvairių...