aA
Vasaros pabaigoje atnaujintą „Panamera“ pristatęs „Porsche“ nusprendė vėl pradžiuginti savo gerbėjus pakeisdami galingiausią „Turbo S“ versiją. Šis naujausias „žvėriukas“ automobilių mėgėjams bus pristatytas lapkričio 22 d. tarptautinėje Tokijo automobilių parodoje.
Porsche Panamera Turbo S
© Gamintojo nuotr.

Norint įvertinti sportišką aukščiausios klasės prabangos modelio „Panamera Turbo S“ charakterį, užtenka vien žvilgtelėti į šį automobilį. Dinamiškos išorės dizaino linijos, išskirtinė paladžio kėbulo spalva, kuri siūloma tik naujosios „Panamera Turbo S“ pirkėjams ir bazinėje automobilio komplektacijoje esantys, didesni ir gerokai platesni nei kitiems Gran Turismo segmento modeliams būdinga, 20 colių ratai („911 Turbo II“) – visa tai byloja apie išskirtinius šio automobilio pajėgumus.

Žvelgiant giliau, ryškėja ir daugiau sportiškų šio automobilio bruožų – sportiškumą, manevringumą, stabilumą bei geresnę trauką bet kokiomis važiavimo sąlygomis užtikrina automobilyje sumontuotos vairavimo dinamikos kontrolės sistemos: aktyvi dinaminės pakabos kontrolės sistema Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) ir elektronika valdomas galinio diferencialo blokavimas Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Maksimalų stabdymo efektyvumą garantuoja aukštos kokybės Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) stabdžių sistema su itin efektyviais, lenktynėse patikrintais kompoziciniais keramikos stabdžiais.

Sportiniu „Porsche Panamera Turbo S“ važiavimu taip pat rūpinasi Porsche Active Suspension Management (PASM) sistema, užtikrinanti adaptyvios pneumatinės pakabos ir amortizatorių kontrolę. Vienu mygtuko paspaudimu centrinėje konsolėje vairuotojas gali rinktis iš trijų važiuoklės veikimo režimų: Comfort, Sport ir Sport Plus. Pasirinkus vieną iš šių programų, PDCC, PASM ir pneumatinė pakaba yra kontroliuojamos kartu. Pavyzdžiui, Comfort nustatymo metu, sistema suteikia galimybę važiuoti ramiai net ir nelygiais keliais, o Sport ir Sport Plus padidina pakabos kontrolę ir pagerina valdymą bei automobilio trauką, taip užtikrinant maksimalų manevringumą.

Porsche Panamera Turbo S
Porsche Panamera Turbo S
© Gamintojo nuotr.

Dėl naujų turbokompresorių ir didesnio degalų įpurškimo slėgio, šiam automobiliui, lyginant su „Panamera Turbo“, suteikta 50 papildomų arklio galių – naujoji „Panamera Turbo S“ gali išvystyti iki 570 AG, o jos didžiausias pasiekiamas greitis yra 310 km/val. Šis modelis taip pat gali pasigirti iki 750 Nm (+50 Nm) padidėjusiu maksimaliu sukimo momentu esant nuo 2250 iki 5000 apsisukimų per minutę, o degalų suvartojimo rodikliai atitinka „Panamera Turbo“ degalų sąnaudas arba yra 11 proc. mažesni nei ankstesnio modelio. Vidutinės „Porsche Panamera Turbo S“ degalų sąnaudos siekia 10,2 l/100 km, o CO2 emisija – 239 g/km.

Kad „Panamera Turbo S“ modelis kuo efektyviau panaudotų savo padidintą galią ir sukimo momentą sportinio vairavimo dinamikai, užtikrina Porsche Traction Management (PTM) keturių varančių ratų sistema. Standartinėje naujojo „Porsche“ modelio komplektacijoje esantis Sport Chrono paketas koordinuoja galią bei važiuoklę, taip užtikrindamas maksimalų pagreitį, valdant variklio galią ir sukibimą su kelio danga, ir dar sportiškesnius automobilio parametrus. O patobulintos dviejų sankabų pavarų dėžės Porsche Doppelkupplung (PDK) dėka „Panamera Turbo S“ modelis septynias pavaras keičia dar greičiau ir automobilis nuo 0 iki 100 km/h gali įsibėgėti vos per 3,8 sek.

Sportiškumo bei prabangos netrūksta ir „Panamera Turbo S“ viduje. Dviejų spalvų tonų odinis salonas ir naujasis Dark Burl Walnut spalvos vidaus interjero paketas, 14 pozicijų elektra valdomos priekinės sėdynės, kurios yra derinamos su atminties paketu, kurį sudaro sėdynių paviršiaus prailginimas bei juosmens išlinkio ir elektrinio vairo kolonėlės reguliavimas, sukelia ne mažiau teigiamų emocijų nei šio modelio techninės savybės. Tačiau „Porsche“ gamintojai nusprendė, jog to negana – jie pasirūpino papildomai užsakoma sportine dujų išmetimo sistema, kurios dėka „Panamera Turbo S“ vairuotojams bei keleiviams suteikiama išskirtinė galimybė automobilio viduje mėgautis tikrais lenktynių garsais. Jie išgaunami akustiniu kanalu, kuris gali būti aktyvuotas vieno mygtuko paspaudimu - šis kanalas perduoda variklio garso efektą tiesiai į automobilio saloną.

Mėgstantiems dar didesnę prabangą, kartu su „Panamera Turbo S“ pristatoma ir „Panamera Turbo S Executive“ versija. Šis modelis turės 15 cm prailgintą ratų bazę, todėl galės pasiūlyti daugiau erdvės ir patogumo, ypač gale sėdintiems keleiviams. Daugiau malonaus komforto suteiks šilumą ir garsą izoliuojantys langai su tonuotais stiklais, vidaus apšvietimo paketas, specialiai sukurtas galinei automobilio daliai ir kt.

Naująją „Panamera Turbo S“ ir „Panamera Turbo S Executive“ nuo 2014 m. sausio bus galima užsisakyti ir įgaliotosios „Porsche“ atstovės UAB „Prime Auto“ salone Vilniuje. „Panamera Turbo S“ modelio kaina prasideda nuo 632 tūkst. litų, o „Panamera Turbo S Executive“ - nuo 691,7 tūkst.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Tesla“ užsibrėžė tikslą pagaminti rekordinį skaičių automobilių ir gamintojui beveik pavyko (2)

„Tesla“ tikėjosi šį ketvirtį užbaigti su rekordiniu rezultatu – pirkėjams pristatyti 100...

Pristatyti „Lietuvos metų automobilio 2020“ dalyviai: miesto visureigiai varžysis su sportiniais modeliais (1)

Tapti „Lietuvos metų automobiliu 2020“ pretenduoja 37 automobiliai – tiek jų bus išrikiuota...

„Nissan“ eksperimentas: elektromobilį perpjovė pusiau ir jį išbandė miesto gatvėse (6)

„Nissan“ šią savaitę mini inovacijų dienas ir specialiai šiai progai į Lietuvą buvo...

Sostinėje didesnis dėmesys elektromobiliams – pastatys dar 59 greito įkrovimo stotelės (25)

Vilniaus meras Remigijus Šimašius , energetikos ministras Žygimantas Vaičiūnas ir bendrovės...

„Regitra“ paskelbė naujus numerio ženklų derinius – siūlo suskubti ir dar neturintiems automobilio (103)

„Regitra“ papildė planuojamų gaminti numerio ženklų sąrašą naujais deriniais. Automobilių...

Top naujienos

Gentvilas: Karbauskiui iki naujų rinkimų svarbu saviškiams įrodyti, kad jis gali valstybės vadovus stumdyti kaip šaškes (70)

„Karbauskis bandė pademonstruoti, kad jis gali stumdyti kaip šaškes valstybės vadovus, ir toliau...

Brundza siūlo nesustoti su automobilių mokesčiu: apie tai kalbu daugiau nei 10 metų (255)

„Tai tik nedidelis žingsnelis, ir tai, ne į priekį, o įstrižai“, – taip apie trečiadienį...

Alytaus meras apie milžinišką gaisrą: rytoj miestas gyvens normalų gyvenimą (29)

Sutemus Alytuje tęsiasi gaisro padangų perdirbimo įmonėje „Ekologistika“ gesinimo darbai,...

Apžvalgininkai: tai buvo pagrindinė ir esminė Karbauskio klaida (253)

„Klaida buvo į savo rinkimų sąrašą priimti labai skirtingus žmones, turbūt orientuojantis tik...

Lavija Šurnaitė. Gniuždantis laimės kultas (34)

Nuolat girdime kalbas, o kartu ir pačios kalbame apie tai, kad mūsų visuomenėje (visas pasaulis...

Sostinėje – prabangių drabužių išpardavimas, į kurį veržėsi net per užrakintas duris (57)

Trečiadienio rytą sostinėje kelioms dienoms duris atvėrė vardinių drabužių pop-up...

Užkalnis. Valdžia pasmerkta ir pasirašė sau nuosprendį (150)

Ši valdžia turi tiek pat jėgų, kiek subliuškęs balionas – ir tai buvo aišku dar prieš...

Turistų traukos taikinys Lietuvos pakraštyje – žmonės netingi atvykti net iš tolimiausių šalies miestų (39)

Savaitgaliais į Paliesiaus kaimą, esantį Ignalinos rajone, suvažiuoja nemažai automobilių,...

Nusprendė patikrinti seną mitą: negi skausmui ir orgazmui turime tą pačią veido išraišką (4)

Ar esate girdėję, kad žmogus orgazmo metu nutaiso tą pačią mimiką , kaip ir patirdamas...

Per ištaigingus Putino vizitus – kuriozinės situacijos (133)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas pirmadienį apsilankė Saudo Arabijoje, taip...