Dar praėjusį rudenį „Porsche“ paskelbė, jog patentavo naują vidaus degimo variklio struktūrą, kuri esą gali tokio tipo variklius išgelbėti iš pražūties. Įprastai šiuose vokiškuose automobiliuose buvo naudojami keturių taktų – siurbimas, slėgimas, plėtimasis, išmetimas – ciklo varikliai.
Kaip aiškina kūrėjai, į naująjį variklį įtraukti du papildomi – slėgimo ir plėtimosi (darbo) – taktai, todėl degimo procesas dvigubėja. Toks variklio darbo principas esą turėtų ne tik padidinti galią, bet ir būti ekologiškesnis, nes degalai bus sunaudojami efektyviau.
„Kadangi galia generuojama kas tris, o ne kas keturis taktus, variklis gali išvystyti pastovesnę galią. Be to, antrasis suspaudimo etapas padeda „išvalyti“ pirmojo degimo metu susidariusias dujas, todėl išmetamos švaresnės dujos ir pagerėja šiluminis darbo efektyvumas. Pirminiais skaičiavimais, šio šešių taktų variklio naudingumo koeficientas gali siekti iki 50 procentų, palyginti su vidutiniškai 30 procentų keturių taktų variklių naudingumo koeficientu“, – skelbia gamintojas.