aA
Pirmasis „Porsche Cayenne“ buvo pristatytas 2002 metais ir iškart susilaukė didelio pasisekimo visame pasaulyje. Iki šios dienos klientai įsigijo daugiau nei 850 tūkst. šių sportiškų ir erdvių visureigių – vidutiniškai po 50 000 kasmet, o 2018 m. – net 71 500. Klientų poreikiai tik auga, tad „Porsche“ per keliolika metų pristatė įvairias „Cayenne“ modifikacijas, o pati naujausia – šiemet pasirodžiusi „Coupé“ versija, rašoma pranešime žiniasklaidai.
"Porsche Cayenne Coupe"
"Porsche Cayenne Coupe"
© Gamintojo archyvas

„Cayenne“ yra antras geriausiai perkamas „Porsche“ automobilis po „Macan“, tad gamintojas gauna daug klientų atsiliepimų. Atsižvelgdamas į juos, tobulina automobilį, pristato patobulintas versijas ir pati naujausia – dinamiškasis „Cayenne Coupé“. Su šiuo modeliu „Porsche“ ne tik išplėtė sėkmingo SUV gamą, bet ir žengė į naują segmentą. Tokie žingsniai visada yra rizikingi, tačiau didelis klientų susidomėjimas eilinį kartą įrodo, jog „Porsche“ sprendimai – tikslingi, pamatuoti ir įgyvendinti iki smulkmenų“, – sakė sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Per metus – 300 000 pasiūlymų

Klientų nuomonė tobulinant esamus produktus ir kuriant naujus „Porsche“ yra labai svarbi. Kasmet gamintojas gauna daugiau nei 300 000 atsiliepimų, pasiūlymų ir prašymų – kiekvienas jų yra perskaitomas ir įvertinamas, o patys geriausi pasiūlymai būna įgyvendinami automobilių kūrimo ir gamybos procese.

Geras to pavyzdys yra dabar gaminamas trečios kartos „Cayenne“ modelis. Jo kūrimo stadijoje didžiulis dėmesys buvo skirtas pasiūlymams, gautiems iš antrosios kartos „Cayenne“ vairuotojų – ypatingai formuojant automobilio interjerą.

Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“, debiutuosiantis jau rugsėjį, yra kitas puikus atsižvelgimo į klientų nuomonę pavyzdys. „Porsche“ savo klientams pačioje modelio kūrimo pradžioje uždavė klausimą – kokias savybes turi turėti visiškai elektrinis „Porsche“ ir kaip jis turėtų atrodyti? Net ir dabar, kai „Porsche Taycan“ pristatomas visame pasaulyje ir jau atliko demonstracinius daugybės dėmesio sulaukusius važiavimus Kinijoje, Didžiojoje Britanijoje ir JAV, klientų nuomonės „Porsche“ paklausė dar kartą ir pagal jų atsiliepimus ketina atlikti dar kelis patobulinimus.

To tikslas – kurti automobilius, kurie maksimaliai atitiktų „Porsche“ DNR ir vartotojų lūkesčius. Visi iki šiol kurti „Porsche“ automobiliai yra sportiški, neišskiriant „Cayenne“, „Macan“ bei „Panamera“: išskirtine jų galia bei valdymo savybėmis galima bet kada pasimėgauti lenktynių trasose. Kiekvienas jų turi pagrindinio „Porsche“ modelio – 911 genų, todėl ir pirmasis gamintojo elektromobilis turi išlaikyti sportiškumo tradicijas.

Patrauklus visame pasaulyje

Naujausias „Porsche Cayenne Coupé“ netrukus po debiuto susilaukė didelio susidomėjimo visame pasaulyje – jį išbandyti norėjo tiek „Porsche“ modelių savininkai, tiek ir kitų markių automobilių vairuotojai. Populiarumo priežastis paprasta – nors SUV kupė modelių rinka nėra nauja, „Porsche“ tokį kėbulą turinčiam automobiliui suteikė unikalias savybes – sportišką, „Porsche“ DNR atitinkančią išvaizdą ir itin dinamiškas valdymo savybes.

„Cayenne Coupé“ pristatomas su dviem varikliais. Šešių cilindrų variklis pasiekia 250 kW (340 AG) galią – su juo sportiškas SUV 100 km/val. greitį per 6 sek., o įsibėgėti gali iki 243 km/val. „Cayenne Turbo Coupé“ montuojamas V8 variklis pasiekia 404 kW (550 AG), automobilis su juo iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,9 sek. bei pasiekia didžiausią 286 km/val. greitį.

„Cayenne Turbo“ buvo pirmasis SUV pasaulyje, turėjęs aktyvų aerodinamikos elementą – galinį stogo oro aptaką. Kurdami „Cayenne Coupé“, „Porsche“ inžinieriai pažengė dar toliau – jo stogo aptakas kombinuojamas su adaptyviu galiniu aptaku, kuris pakyla važiuojant didesniu nei 90 km/val. greičiu ir padidina galinės ašies sukibimą su keliu.

„Porsche“ erdvų SUV suprojektavo taip, kad jis būtų ne tik sportiškas, bet ir patogus. Jo salone patogiai gali sėdėti keturi keleiviai – gale įrengtos dvi individualios sėdynės, įrengtos yra 30 mm žemiau nei „Cayenne“ modelyje. Dėl šių priežasčių „Cayenne Coupé“ keleiviai, nepaisant žemėjančios stogo linijos, turi pakankamai erdvės patogioms kelionėms.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Audi“ ateities planas aiškus: nuo 2026 visi nauji modeliai bus tik elektriniai, 2033 vidaus degimo variklių nebegamins pristatė elektrinį „Q4 e-tron“ (12)

Trečiadienio rytą Vokietijos „ Audi “ Vilniuje, senamiestyje, pristatė dar vieną naują gamos...

Nidoje duris atvėrė pirmasis unikalios koncepcijos „Porsche NOW“ centras (2)

Kuršių marių fone, Nidoje, duris atvėrė Lietuvoje analogų neturintis „žaliasis” sportinių...

„Daimler“ ketina iki 2030 m. visiškai pereiti prie elektromobilių

Vokietijos automobilių gamintoja „ Daimler “ paskelbė investuosianti 40 mlrd. eurų į...

Užsimojo: Lietuvoje neliks kelių, siauresnių nei 5 metrai (11)

Lietuvos automobilių kelių direkcija ( LAKD ) pradeda tvarkyti valstybinės reikšmės krašto...

„Daimler“ apkarpė pardavimų planus, bet finansinių rodiklių prognozės nepakeitė

Vokietijos automobilių gamybos milžinė „ Daimler AG “ patvirtino anksčiau skelbtą savo...

Top naujienos

Gerų ženklų nėra: Vilnius pateko į raudoną COVID–19 zoną, visa Lietuva – per žingsnį (17)

Lietuva toliau „raudonuoja“. Kasdien raudonų COVID-19 savivaldybių tik daugėja....

Aistė Žebrauskienė | D+

Vilnietis sužinojo įspūdingą savo buto vertės šuolį: pavyzdžiai, kaip per metus pakito kainos (8)

Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) kainoms išaugus bene labiausiai Europoje, prieš metus butus...

SAM viceministrė: gali keistis Galimybių paso veikimo terminas (23)

Vyriausybė trečiadienį nutarė sieti būsimus ribojimus su 300 užimtų COVID–19 pacientų...

Tomilinas meta pirštinę Karbauskiui: dalyvaus partijos pirmininko rinkimuose (16)

Su Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) lyderiu Ramūnu Karbauskiu konfliktavęs...

Mitalas: dabar yra migrantai, ateityje gali būti ir pavojingesni dalykai (317)

Laisvės partijos narys, Seimo vicepirmininkas Vytautas Mitalas sako, kad Lietuva, susidūrusi su...

Stebuklu Tokijuje pasidžiaugęs Valčiukaitės ir Karalienės treneris prakalbo ir apie miglotą galingo dueto ateitį specialiai Delfi iš Tokijo (2)

„O kaip jūs patys vertinate irkluotojų pasirodymą“, – klausimu į klausimą kitą dieną po...

Dončičius sutiko savęs vertą varžovą, tačiau vienas lauke – ne karys: slovėnai pasiekė tarpinį tikslą (16)

Olimpiniame krepšinio turnyre ketvirtadienį C grupės antrame ture šeimininkai japonai 81:116...

Už rekordinę sumą parduodamas Stasio Povilaičio namas Palangoje: jį įsigijusiems dirbti daugiau niekada nebereikės (148)

Vaikštinėjant Palangoje visai netoli Basanavičiaus gatvės, ne vienam poilsiautojui į akis krenta...

Paryčiais prie Antakalnio ligoninės Vilniuje siautėjo neblaivus 17-metis, išniekinęs Lietuvos vėliavą antrą vėliavą apgynė drąsus pilietis

Ketvirtadienį paryčiais, apie 4 val., Vilniaus miesto klinikinėje ligoninėje (Antakalnio g.)...

Prezidentūra paaiškino, kodėl apie Nausėdos vizitą Dieveniškėse nebuvo skelbta (146)

Trečiadienį prezidentas Gitanas Nausėda apsilankė Šalčininkų rajone, Dieveniškėse...