„Tai yra „Porsche“ ikona ir pasididžiavimas – „911 Carrera“ yra tie simboliai, kurie geriausiai dera prie „Porsche“ pavadinimo. Džiaugiamės, jog naujasis automobilis suteiks dar daugiau greičio ir daugiau šiurpuliukų mokymų dalyviams, jie galės dar geriau įsisavinti mūsų vairavimo programas, parengtas pagal novatorišką aktyvaus vairavimo defensive driving metodiką“, – teigė „Porsche Driving Experience“ mokymų vadovas R. Kupčikas.

Sprintas iki šimto – 3,6 sek.

„Porsche 911 Carrera 4S“ turi šešių cilindrų opozicinį variklį su turbokompresoriais, kuris pasiekia 443 AG – tai 23 daugiau nei ankstesnės kartos „Carrera 4S“. Keturiais ratais varomas modelis komplektuojamas su aštuonių laipsnių automatine PDK pavarų dėže ir iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,6 sek.

Naujasis, tik praėjusių metų pabaigoje Los Andželo automobilių parodoje pristatytas 911 modelis yra lengvesnis už savo pirmtaką ir pasižymi dar geresnėmis valdymo savybėmis. Visas jo kėbulas, išskyrus priekinį bei galinį buferius, yra pagamintas iš aliuminio. Modelio stabilumą didina priekyje sumontuoti 20 colių, o gale – 21 colio skersmens ratai.

Išskirtinis dėmesys kuriant naująjį automobilį skirtas aerodinamikai – jo šoninės rankenėlės iš kėbulo išnyra tik priartėjus žmogui, kuris nori atverti duris. Galinėje „Porsche“ dalyje sumontuotas aktyvus oro aptakas, keičiantis savo formą priklausomai nuo važiavimo greičio.

Patobulėjo šimtai vairuotojų

„Porsche Driving Experience“, kaip ir anksčiau, lieka trys moduliai – Bronza, Sidabras ir Auksas. Užbaigęs visų trijų modulių kursą, vairuotojas iš pasyvaus eismo dalyvio tampa situaciją kelyje valdančiu profesionalu. Nuo akademijos starto 2016 m. bent vieną modulį užbaigė jau per 400 dalyvių.

Pirmojo bronzinio modulio mokymai vyksta Šiaulių autodromo trasoje – vairuotojai aktyviai susipažįsta su automobilio dinamika, jį veikiančiais fizikos dėsniais, treniruojasi efektyviai jį valdyti ant slidžios kelio dangos, pasirinkti teisingą trajektoriją posūkiuose. Čia dalyviai įsibėgėja iki 150 km/val.

Sidabrinio modulio testai vyksta Kačerginės „Nemuno žiede“ – vairuotojai gali pasiekti iki 180 km/val. greitį, treniruojasi atpažinti bei teisingai įveikti trasos trajektorijas, vertinti telemetrijos duomenis. Pasirinkę šį modulį taip pat yra mokomi maksimaliai greitai įveikti trasą.

Auksinio modulio programa vyksta kiekvienam dalyviui individualiai Estijoje, PernuAuto24Ring“ trasoje. Vienos dienos mokymų programos metu trasoje vairuotojas kartu su instruktoriumi, profesionaliu lenktynininku R. Kupčiku, mokosi atpažinti lenktynines trajektorijas, nustatyti stabdymo taškus, palyginti savo įveiktus ratus su instruktoriaus. Greičiausioje Pernu trasos vietoje „911 Carrera 4S“ pasiekia daugiau nei 200 km/val. greitį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)