aA
Su naujuoju „911 Carrera T“ automobiliu „Porsche“ atgaivina tvirtą 1968-ųjų 911 T koncepciją. Kaip rašoma gamintojo pranešime žiniasklaidai, jo charakteristikas pagerina ir intensyvų vairavimo malonumą užtikrina mažesnis svoris, trumpi mechaninės dėžės pavarų perdavimo santykiai ir galiniai varomi ratai su mechaniškai blokuojamu diferencialu.
"Porsche 911 Carrera T"
© Gamintojo archyvas

„Naujasis „911 Carrera T“ – „Porsche“ koncerno kūrinys, kuriame vairuotojo emocijos, komfortas ir saugumas yra svarbiausi elementai. Jis atitinka koncepciją „mažiau yra daugiau“: modelio svoris atsisakius kai kurių elementų sumažėjo, tačiau jis tapo greitesnis ir suteikia dar daugiau vairavimo malonumo“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Naujojo modelio išvaizdos pagrindas – „911 Carrera“, o jo variklis išvysto 272 kW (370 AG). „T“ raidė reiškia „Touring“, tad „911 Carrera T“ turi daugiau įrangos nei „911 Carrera“: šio modelio prošvaisa yra 20 mm žemesnė, o standartinėje jo komplektacijoje yra PASM sportinė adaptyvioji pakaba, „Sport Chrono Package“, sutrumpinta pavarų perjungimo svirtis su raudonais akcentais bei „Sport-Tex“ sėdynių intarpai, o papildomoje įrangoje – vairuojamų galinių ratų sistema.

Kiekvienas „911 Carrera T“ elementas yra skirtas sumažinti modelio svorį ir optimizuoti sportiškumą. Galinis ir galiniai šoniniai stiklai yra pagaminti iš lengvo stiklo, o ant durų apdailos vietoje tradicinių rankenėlių sumontuotos mažiau sveriančios uždarymo kilpos. Garso izoliacinės medžiagos kiekis buvo ženkliai sumažintas, galinės sėdynės yra tik papildomos įrangos sąraše, o „Porsche Communication Management“ (PCM) sistemos išvis galima atsisakyti. To rezultatas – nepakrautas „911 Carrera T“ tesveria 1425 kg. Dvi sėdynes turintis modelis sveria 20 kg mažiau nei „911 Carrera“ su tokia pačia įranga.

„911 Carrera T“ užsisakyti galima jau dabar, o pirmieji modeliai atkeliaus 2018-ųjų sausį. Automobilio kaina – nuo 109 tūkst. 143 Eur su PVM.

Unikali išvaizda

„911 Carrera T“ dizainas pabrėžia galiniais ratais varomo kupė sportiškumą. Priekinėje automobilio dalyje sumontuotas aerodinamiškas oro aptakas, o „Sport Design“ išoriniai veidrodėliai nudažyti „Agate Grey Metallic“ spalva.

Iš šono naujasis modelis yra puikiai atpažįstamas dėl 20-ies colių skersmens „Titan Grey“ spalva nudažytų „Carrera S“ ratlankių, o jo išskirtinumą pabrėžia „911 Carrera T“ logotipai.

Galinės automobilio dalies vaizdą formuoja ant variklio dangčio aušinimo grotelių esančios horizontalios linijos, „Porsche“ logotipas, „Agate Grey“ spalvos „911 Carrera T“ logotipai bei standartiškai montuojama sportinė išmetimo sistema, o po galiniu buferiu viduryje esantys išmetimo vamzdžių antgaliai nudažyti juodai.

Eksterjero spalvų pasirinkime yra „Black“, „Lava Orange“, „Guards Red“, „Racing Yellow“, „White“, „Miami Blue“ bei metalizuotos „Carrara White“, „Jet Black“ ir „GT Silver“ spalvos.

Tvirto interjero koncepcija

Automobilio salonas taip pat pabrėžia jo sportiškumą ir tvirtumą. Juodos spalvos vairuotojo sėdynė yra elektra reguliuojama keturiomis kryptimis, jos centre – „Sport-Tex“ motyvai, o galvos atlošus puošia išsiuvinėtas juodas 911 logotipas. Naujojo „Carrera T“ modelio papildomoje įrangoje taip pat pirmą kartą siūlomos visiškai sportinės sėdynės.

Vairaratis yra aptrauktas oda, o vairavimo režimo pasirinkimo jungtukas sumontuotas ant vairo. Kitas išskirtinis „Carrera T“ bruožas – trumpesnė pavarų perjungimo svirtis su raudonais akcentais.

Apdailos elementai ant centrinės konsolės ir durų, kaip ir jų atidarymo kilpos, yra juodi, o papildomai siūlomi dar sportiškesnę išvaizdą suteikiantys „T“ interjero paketai su „Racing Yellow“, „Guards Red“ ar „GT Silver“ spalvų akcentais, kurie gali būti pritaikyti ant įvairių komponentų kaip saugos diržai, 911 logotipas galvos atramose, durų atidarymo kilpos ar „Sport-Tex“ motyvai.

Pagerintas galios ir svorio santykis

Šešis cilindrus ir du turbokompresorius turintis trijų litrų darbinio tūrio variklis pasiekia 272 kW (370 AG) galią, o varikliui veikiant diapazone nuo 1750 iki 5000 aps./min. turi didžiausią 450 Nm sukimo momentą.

Automobilio galios ir svorio santykis buvo pagerintas iki 3,85 kg/AG, taip užtikrinant aštresnius vairavimo pojūčius.

„911 Carrera T“ gali įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. per 4,5 sek. – viena dešimtąja sekundės dalimi greičiau nei „911 Carrera Coupé“. Toks patobulinimas pasiektas dėl mechaninės transmisijos su trumpesniais pavarų perjungimo santykiais bei mechaniškai blokuojamo diferencialo. 200 km/val. greitį šis modelis pasieka vos per 15,1 sek.

„Carrera T“ gali būti komplektuojamas su „Porsche Doppelkupplung“ (PDK) automatine transmisija. Su ja automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,2 sek., o 200 km/val. greitį pasiekia per 14,5 sek. Abi transmisijos leidžia pasiekti didesnį nei 290 km/val. greitį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pasikeitus automobilių bandymų procedūroms paaiškėjo, kodėl vairuotojai gamintojus kaltindavo melu (4)

Naujų lengvųjų automobilių techninių duomenų lentelėse pastaraisiais metais įvyko...

Apskaičiavo: dažniausiai į eismo nelaimes patenka „Toyota Prius“ (40)

Portalas „Auto Express“ pranešė, kad „ Toyota Prius “ buvo įvardytas kaip dažniausiai...

Trys iš keturių amerikiečių važiuoti autonominiais automobiliais bijotų (16)

Kai kurios kompanijos ir toliau stengiasi gaminti autonominius automobilius , tačiau naujas tyrimas...

„Volkswagen“ bandys įsitraukti į autonominių mašinų „lenktynes“, tačiau taktika gali nuvilti (1)

Vokietijos koncerno „ Volkswagen AG “ kitas žingsnis į autonominį vairavimą, regis, gali...

„Tesla“ pristatė „Model Y“: jau aišku, kiek gali kainuoti ir kiek nuvažiuos (27)

„ Tesla “ šiąnakt oficialiai pristatė naująjį elektrinį visureigį „Model Y“ ir nors...

Top naujienos

Kauno darželyje – košmariška įtampa: nevaldoma auklėtoja puola ne tik vaikus, bet ir kolegas (16)

Purtomi ir sužaloti vaikai, psichologinis smurtas ne tik prieš vaikus, bet ir prieš kolegas,...

Skvernelis Grybauskaitei nuolaidžiauti nelinkęs: dalyvavo rinkimų kampanijoje tada, kai tai draudžiama (452)

Ministras pirmininkas Saulius Skvernelis pirmadienį pareiškė, kad jį dėl užsienio politikos...

Ekspertas: Krymas Putiną įstūmė į spąstus

Po penkerių metų Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas moka už Krymą. Jo pernelyg didelis...

Į Lietuvą emigrantės grįžta apsikarsčiusios prabangiais drabužiais, bet vieną dalyką nutyli (66)

Pastaraisiais metais šoktelėjusias pramogų ir paslaugų kainas pajautė ir mados mylėtojai....

Porinkiminėje konferencijoje taip ir nepasirodęs Zuokas: antras turas buvo toks žiaurus, kad man buvo netikėta (39)

Artūras Zuokas antrajame merų rinkimų ture antrą kartą pralaimėjo Remigijui Šimašiui...

Nyderlandų policija išplatino įtariamojo nuotrauką: nesiartinkite prie jo grėsmės lygis padidintas iki maksimalaus (163)

Pirmadienį apie 10.45 val. vietos laiku Nyderlandų mieste Utrechte tramvajuje šaulys paleido...

Berniuko tėvai susirūpino gydytojų kompetencija: pirmoje ligoninėje – angina, trečioje – trūkęs apendicitas (72)

Nors 2 metų berniukas pirmą kartą į Jonavos ligoninę dėl pykinimo buvo nugabentas prieš 10...

Kompensacijos už vėlavusį skrydį paprašė per tarpininką: gailisi, nes galėjo gauti daugiau (28)

Keliaujantiesiems svarbu žinoti, kad pavėlavus skrydžiui, jie gali tikėtis nemenkos kompensacijos....

Gyvūnų mylėtojų pyktį užsitraukęs Marijonas Mikutavičius: jie mane gali drąsiai nužudyti (198)

Pastarąjį sekmadienį TV3 šou „ Lietuvos talentai “ išgirsti žinomo atlikėjo ir šou...

Nuskausminamieji gimdymo metu: pasakė, kaip epidūrinė nejautra gali paveikti kūdikį, o kaip – mamą (87)

Skausmas yra, matyt, antras dalykas po kūdikio sveikatos, dėl kurio dažna gimdyvė nerimauja. Kaip...