aA
„Morgan“ – britų automobilių gamintojo vardas, dažnai minimas kalbant apie auksinius automobilių sporto laikus. Tačiau pastaruosius 19 metų šis vardas nebuvo minimas tarp tų gamintojų, kurie pristatydavo naujus modelius. Iki šių metų Ženevos automobilių parodos – čia „Morgan“ parodė visiškai naują rodsterį, kurio gamybai teko pasitelkti net medį.
Ženevoje pristatytas "Morgan SixPlus" automobilis
© DELFI / Svajūnas Stroinas

Iš pirmo žvilgsnio naujas „Morgan Six Plus“ niekaip neprimena naujo automobilio: klasikinis dizainas, apvalūs, išraiškingi sparnai, apvalūs, išsikišę, žibintai – visa tai kalba apie tuos laikus, kai automobilių gamintojai nieko negalvojo apie kompiuterius ir saugos sistemas. Ir nepaisant to, kad „Six Plus“ yra šių laikų automobilis, daug galvos dėl modernių saugos technologijų „Morgan“ nesuko. Teigiama, kad automobilis turi tik stabdžiams užsiblokuoti neleidžiančią ABS sistemą ir daugiau nieko, kas važiavimą juo paverstų saugesniu. Aišku, ateityje sistemų sąrašas gali plėstis, tačiau kas dar į jį galėtų būti įtraukta, „Morgan“ neatskleidžia.

Kaip bebūtų, modernūs sprendimai čia – po automobilio kapotu. „Morgan Six Plus“ turi BMW 3 litrų darbinio tūrio variklį bei 8 laipsnių BMW pavarų dėžę. Iki šiol „Morgan“ gamoje buvo „Aero 8“ modelis, turėjęs V8 formos variklį, tačiau naujasis „Six Plus“ gavo šešių cilindrų eilėje variklį su turbina, tą patį, kuris montuojamas į „Toyota GR Supra“ ir BMW Z4.

335 AG turintis variklis nedideliam rodsteriui leidžia kelyje elgtis itin žvitriai, mat automobilis sveria kiek daugiau nei 1000 kg. Spėjama, kad tokie duomenys šį automobilį gali paversti greičiausiu „Morgan“ gamintojo istorijoje, mat rodsteris turėtų išvystyti 278 km/val. greitį.

Interjeras – nuosaikus, tačiau klasika žavi, kaip visada. Dvi sėdynės aptrauktos minkšta oda, o galvos atramos turi išsiuvinėtą „Morgan“ logotipą. Prietaisų skydelis turi atskirus apvalius spidometrą ir tachometrą, tačiau prieš vairuotojo akis čia – jau TFT skaitmeninis ekranas.

Bene daugiausiai dėmesio sutraukia stende demonstruojama automobiliui pagaminti panaudota platforma. Ši, pavadinta CX, kas romėniškais skaitmenimis reiškia skaičių 110 ir pažymi „Morgan“ 110 metų jubiliejų. Nepaisant to, kad platforma aliuminio ir ypač moderni, akys užkliūva už medžio. Pasirodo, „Morgan“ vis dar naudoja medinį rėmą, padedantį išlaikyti automobilio kėbului reikiamą formą.

Beje, jau dabar žinoma, kad vidutiniškai toks automobilis kainuos apie 90 tūkst. eurų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(6 žmonės įvertino)
5.0000
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Juknevičius atskleidė, kiek ir kokių patobulinimų prireikė Dakare aplamdytam bolidui (4)

Vasario 18 d. iš Peru grįžusiu automobiliu besidžiaugęs Antanas Juknevičius , bolido...

„Toyota“ bandys pranokti pati save: kurs naują sportinį automobilį (2)

„ Toyota Gazoo Racing“ vadovas ir pagrindinis „GR Supra“ inžinierius Tetsuya Tada...

Atšovė peikiantiems dyzelius: dabar benzininiai automobiliai teršia labiau (19)

Naujausi dyzeliniai „Mercedes“ , „Opel“ ir BMW modeliai praktiškai neišskiria azoto...

Prie Sendvario žiedo – eismo apribojimas (2)

Nuo pirmadienio ryto vairuotojams teko keisti įpročius Šilutės plente prie Sendvario žiedinės...

„Regitra“: automobilio numerio ženklus galima pasikeisti internetu arba atvykus į bet kurį padalinį (4)

Valstybės įmonei „Regitra“ sulaukiant vis daugiau klausimų dėl turimų automobilio numerio...

Top naujienos

Susitraukė partijas gaubusi pilkoji zona: vis labiau ryškėja rinkėjų nuostatos (88)

Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai (TS-LKD) ir valstiečiai-žalieji lieka...

Nepatikėsite, kur yra viena geriausių dviračių gamyklų pasaulyje: „Baltik vairo“ atsigavimas atima žadą (101)

Staiga visus lenkti pradėjęs dviratininkas gali sukelti įtarimų. Gal jis vartoja dopingą? Tačiau...

Švedijos bankų užuominos apie pasitraukimą ne juokais išgąsdino Estiją (27)

Estijos finansų reguliuotojas siekia, kad Švedijos bankai pasiliktų šalyje, kai po Europą...

Už Orbano išvarymą gali tekti brangiai sumokėti (31)

Trečiadienį sprendžiamas Viktoro Orbano ir jo partijos „ Fidesz “ klausimas: ar bus leista jam...

Veiksmai, kurie gali baigtis mirtimi: patarimai, ka daryti, kai vaikas nekvėpuoja (1)

Dažniausios vaikų mirties priežastys yra kvėpavimo nepakankamumas, staigios mirties sindromas,...

Agnė Zuokienė – apie sunkų rinkimų laikotarpį ir gandus: buvo baisesnių dalykų už skyrybas (193)

„Buvo tikrai labai daug įvairių dalykų išsakyta apie mūsų šeimą ir mano vyrą“, –...

Profesoriaus Stuko patarimai: ką padaryti, kad kuo mažiau sirgtume ir gerai jaustumės (3)

Anot specialistų, rimtos ligos neretai prasideda nuo pervargimo, išsekimo ir per didelio streso , o...

Mokslininkai atrado naują būdą, kaip išgauti retuosius metalus ir tai gera žinia Lietuvai (2)

Retieji žemės elementai yra labai naudingi ir naudojami praktiškai viskam: nuo išmaniųjų...

Prakalbo apie benzino ir dyzelino kokybę – skirtumai priklauso nuo degalinių

Lietuvoje apie degalų kokybę sklando ne vienas mitas, kurį įvairūs nepriklausomi tyrimai yra...

Specialistai pataria, kaip išsirinkti gerą robotą siurblį (1)

Technologijų rinka vystosi žaibišku greičiu. Šiuo metu projektuojami įrenginiai yra aprūpinami...