Sausio mėnesį oficialiai Detroito automobilių parodoje pristatytas naujausias E klasės modelis Ženevoje yra pagrindinis „Mercedes-Benz“ akcentas – čia jo automobilių stovi daugiausiai, stengiamasi parodyti visas salono įrangos variacijas, taip pat ir eksterjero spalvas.

Naujos kartos E klasė tęsia dabartinių „Mercedes-Benz“ automobilių dizaino liniją, išlaikydama anksčiau pasirodžiusių S bei C klasės atstovų išvaizdos sprendimus. Tiesa, priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos tarpusavyje E klasės automobiliai gali skirtis smulkiomis detalėmis.

Įsėdus į automobilį pirmieji įspūdžiai nuteikia pozityviai – viduje erdvu (ratų bazė – 2939 mm, o viso automobilio ilgis siekia beveik penkis metrus – 4923 mm), malonios liesti medžiagos dvelkia kokybe ir elegancija. Į akis krenta ir sujungti du dideli (12,3 colių) prietaisų rodmenų bei multimedijos ekranai – centrinis ir esantis priešais vairuotoją.

Be galybės kitų funkcijų verta atkreipti dėmesį į panašiai kaip išmaniuosiuose telefonuose valdymui pirštais jautrias zonas, kurios „įkurdintos“ patogiausioje vietoje – ant vairo. Taip pat „Mercedes-Benz“ inžinieriai nusprendė, kad šio modelio pirkėjams pravers šildomi durų porankiai bei centrinė valdymo panelė.

Benzininių ir dyzelinių variklių gama siūlo nuo 184 iki 258 AG galią, o hibridinė „E 350 e” versija generuos 249 AG bei 600 Nm maksimalų sukimo momentą.

Belieka pridurti, kad tarp gausybės saugos sistemų E klasės „Mercedes-Benz“ pasiūlė ir savarankišką eismo juostos keitimo pagalbininką. Panašu, kad Štutgarto inžinieriai sukūrė dar vieną pagarbos vertą automobilį, tad belieka nekantriai laukti jo Lietuvoje ir išbandyti ant mūsų šalies asfalto. Pirmieji automobiliai turėtų pasirodyti jau balandį.

Ženevoje „Mercedes-Benz“ lankytojams taip pat pristato naujos kartos C klasės kabrioletą minkštu stogu, kuris prekyboje pasirodys šią vasarą ir visiškai užpildys gamintojo kompaktiškų automobilių pasiūlą. C klasės šeimoje dabar yra sedanas, universalas, kupė bei automobilis nukeliamu stogu.

C klasės kabrioletas parametrais ir išvaizda atitinka kupė versiją, o jo stogas gali susilankstyti greičiau nei per 20 sekundžių ir tai atlieka važiuojant iki 50 kilometrų per valandą greičiu. Uždarytu stogu bagažinės talpa siekia 360 litrų, atidarytu – 285 l.

Pirkėjai gali rinktis iš tradicinės C klasės variklių gamos, o kabrioleto kaina prasidės nuo maždaug 47 tūkstančių eurų.

Taip pat „Mercedes-Benz“ stende galima išvysti ir balandžio mėnesį į gatves išriedėsiantį sportiškąjį SL.

Beje, įnirtingoje „premium“ segmento konkurencinėje kovoje nepraleidžiamos progos ir pašmaikštauti. „Daimler“ koncerno, kuriam priklauso „Mercedes-Benz“ markė, atstovai trečiadienį išplatino pranešimą spaudai, kuriame pasveikino BMW kompaniją su 100 metų jubiliejumi ir pakvietė jos darbuotojus savaitę nemokamai lankytis „Mercedes-Benz“ muziejuje Štutgarte.

Teigiama, kad į kvietimą atsiliepę konkurentai gaus nemokamas vietas automobiliams statyti, o pirmieji 50 suskubusiųjų dar ir bus pavaišinti švabiškais patiekalais, kaip pabrėžia „Mercedes-Benz“, po apsilankymo 130 metų automobilių istorijos šventykloje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (143)