Tai itin greitas ir dinamiškas sportinis kupė, kurio bus pagaminta tik 99 vienetai. Jo konstrukcijoje nesunku aptikti daug lenktyniniams automobiliams būdingų techninių sprendimų. Tiesiog už vairuotojo ir keleivio nugarų gaudžia automobilio viduryje sumontuotas 5,2 litro darbinio tūrio, 570 AG V formos 10 cilindrų variklis, galintis išvystyti iki 540 Nm sukimo momentą. Ši galia leidžia iš vietos iki 100 km spurtuoti per 3,4 sek. ir išvystyti maksimalų 320 km/val. greitį.

Variklis derinamas su 7 laipsnių „S tronic“ pavarų dėže, kuri perduoda galią į „quattro“ visų ratų pavarą.

Esminė „Audi R8 LMX“ naujovė – lazeriniai tolimųjų šviesų žibintai. Jų spindulys dvigubai ilgesnis, nei šiuo metu tobuliausiais laikomų vien tik iš LED šviesos elementų sudarytų žibintų. Šios neseniai išrastos apšvietimo priemonės perimtos iš Le Mano lenktynių bolidų.

Kėbulas nudažytas išskirtine Ara Blue mėlyna spalva. Galinę automobilio dalį puošia masyvus aerodinaminis sparnas, greitai važiuojant sukuriantis papildomą prispaudimo jėgą galinei ašiai. Jis, kaip ir daugelis kitų išorinių kėbulo elementų, pagamintas iš anglies pluoštu sutvirtintos plastmasės. Priekinę automobilio dalį puošia atpažįstamos Singleframe stiliaus radiatoriaus grotelės, o galinę – taip pat jau tradiciniu tapusio „Audi“ dizaino masyvūs sportiniai išmetimo vamzdžiai.

„Audi R8 LMX“ bus parduodamas nuo šios vasaros. Vokietijoje šis automobilis kainuos maždaug 210 tūkst. eurų (725 tūkst. Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)