„Mūsų vizija buvo paprasta – padaryti geriausia, kas įmanoma pagal „OneFord“ strategiją. Mūsų specialistai iš viso pasaulio gavo užduotį – sukurti vidutinio dydžio automobilį, kuris pasižymėtų pribloškiamu dizainu ir puikiu ekonomiškumu, taip pat toks automobilis turėjo pasižymėti technologijomis, kurios padeda vairuotojui važiuoti saugiau ir patikimiau. Šis automobilis yra to rezultatas“, – sakė „Ford“ grupės viceprezidentas Derrickas Kuzakas.

„Ford“ žada, kad naujos kartos elektra įkraunamas „Fusion“ hibridas bus ekonomiškesnis už „Chevrolet Volt“ bei „Toyota Prius Plug-in Hybrid“.

„Ford“ Detroite patvirtino, kad naujasis „Mondeo“ Europoje debiutuos 2013 m. Kol kas jokios naujos informacijos apie europiečiams skirtą versiją gamintojai neatskleidžia.

Neseniai „Ford Motor“ dizaino vadovas Martinas Smithas atskleidė, kad „Mondeo“ pirkėjams ir toliau bus siūloma rinktis iš trijų kėbulo tipų, kai 2013 m. pasirodys ketvirtos kartos modelis.

„Ford“ yra vienas iš nedaugelio gamintojų, Europos vidutinio dydžio segmente vis dar siūlantis modelį su universalo, 5 durų arba 4 durų kėbulu. „Naujos kartos „Mondeo“ Europoje išlaikys esamą trijų kėbulo variantų pasiūlą“, – patikino M.Smithas, kuris taip pat pabrėžė, kad neketinama keisti „Mondeo“ pavadinimo.

Naujasis „Ford“ modelis perėmė dizaino akcentus iš 2011 m. rugsėjį Frankfurte pristatytos „Evos“ koncepcijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją