Siūlydami standartizuotus įrangos paketus BMW ir „Mercedes-Benz“ siekia padidinti pelno maržas bei supaprastinti automobilio rinkimosi procesą, tačiau išrankiausi pirkėjai ir toliau galės užsisakyti pagal jų unikalius pageidavimus pagamintą modelį.
© Gamintojo nuotr.

Automobiliuose siūlomos papildomos įrangos pasirinkimas, ypač saugumo, multimedijos bei pagalbinių vairavimo sistemų srityse, nuolat auga, tad kai kuriems pirkėjams darosi keblu išsirinkti norimą įrangą iš keliasdešimt puslapių siekiančio sąrašo, tad jiems pasiūlomi jau parengti keli įrangos rinkiniai.

BMW 4-serijos Gran Coupe
BMW 4-serijos Gran Coupe
© Gamintojo nuotr.

BMW grupės pardavimų ir rinkodaros vadovas Ianas Robertsonas pastebi, kad 4 serijos kupė siūlomi keturi įrangos komplektai, o sportinis hibridinis kupė i8 turi tik tris įrangos rinkinius. Anot jo, papildomos įrangos pasirinkimo sudėtingumas pasidarė per didelis tiek pirkėjams, tiek ir gamintojui, tad ir buvo sukurti įrangos paketai. Kaip daugeliui BMW gerbėjų žinomą pavyzdį jis paminėjo M sportinį paketą. I.Robertsonas mano, kad papildomos įrangos grupavimas į paketus ne tik leidžia pirkėjams geriau perprasti pasirinkimo galimybes, bet ir didina automobilio liekamąją vertę, kartu mažindamas lizingo įmokas.

Įrangos standartizavimas leidžia geriau prisitaikyti prie skirtingų pirkėjų skonių skirtinguose regionuose. Pavyzdžiui, BMW liovėsi aktyviai siūlyti mechanines greičių dėžes JAV rinkoje, bet pradėjo propaguoti visais keturiais ratais varomas „xDrive“ versijas Austrijoje. I. Robertsonas priminė, kad reikliausiems pirkėjams lieka galimybė rinktis unikalų, pagal jų poreikius sukomplektuotą modelį, nes tai, anot jo, yra neatsiejama prestižinio automobilio pirkimo dalis.

Mercedes-Benz S-klasė
Mercedes-Benz S-klasė
© Gamintojo nuotr.

„Mercedes-Benz“ taip pat mėgina rasti optimalų santykį tarp standartizavimo ir gamybos pagal pirkėjų užsakymus. „Mercedes-Benz“ pardavimų vadovas Olla Kaellenius pastebi, kad šiuo atveju yra du metodai: gaminti pagal pirkėjų užsakymus arba gaminti į sandėlį. Anot jo, Vokietijoje įprasta gaminti pagal pirkėjo pateiktą užsakymą, tuo tarpu JAV dileriai užsisako automobilius į sandėlį ir tuomet ieško jiems pirkėjų. Smarkiai išaugusi papildomos įrangos pasiūlą privertė „Mercedes-Benz“ taip pat sukurti įrangos paketus.

Vis dėlto, dalis pirkėjų ir toliau nori patys rinktis įrangą iš pilno sąrašo, tad jiems į pagalbą atskuba specialiai apmokyti darbuotojai, kurie turi padėti pirkėjams suprasti pasirinkimo galimybes, rūpintis jais automobilio pristatymo metu ir vėliau atsakyti į eksploatavimo metu kylančius klausimus. O.Kaellenius tvirtina norįs, kad „Mercedes-Benz“ pirkėjai gerai suprastų visas markės siūlomas naujoves, nes, nepaisant visų elektroninių automobilio konfigūravimo galimybių, vis tiek prireikia ir paprasto žmogiško bendravimo.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volkswagen“ vadovas: mes iš naujo išrandame automobilį (10)

Vokietijos automobilių gamintojas „ Volkswagen “ (VW) penktadienį teigė per artimiausius...

Būsimas „BMW X8“ konkuruos su prabangiausiais modeliais (43)

2020 metais ketinamas išleisti „ BMW X8“ miesto visureigis, kaip spėjama, bus brangiausias...

Po patikros skandalo „Nissan“ vadovas žada grąžinti dalį savo atlyginimo (1)

Japonijos automobilių rinkos milžinės „Nissan“ generalinis direktorius Hiroto Saikawa...

„Porsche Panamera Turbo Sport Turismo“ pelnė garbingą apdovanojimą (6)

42-uosiuose „Golden Steering Wheel“ rinkimuose „ Porsche Panamera Turbo Sport Turismo“ buvo...

„Tesla“ vadovas pristatymo metu pribloškė gerbėjus (211)

Ketvirtadienį (lapkričio 16 d.) vakare (penktadienį ryte Lietuvos laiku) elektromobilių gamybos...

Top naujienos

Gydytojas žino, ką pakeisti, kad laimingesni būtų tiek medikai, tiek pacientai (87)

Mano Idėja Lietuvai – padaryti taip, kad pacientai , kuriems iš tikrųjų reikia...

Reketininkams pasipriešinęs kaunietis papasakojo, kaip sulaukė keršto ir bėgo iš Lietuvos namuose vyras turėjo pinigų kambarį (123)

Kai dauguma išvykusių iš Lietuvos pradeda pasakoti savo istorijas, dažniausiai sako, kad...

Orai: į šalį užsuks žiema (1)

Pirmomis savaitės dienomis rudeniškus orus keis žiemiški: sparčiai atšals, o lietų keis...

Diatlovo perėjos incidentas: kraują stingdanti mįslinga istorija (88)

1959 metų sausį 23 metų Igoris Diatlovas aštuonių jaunų Sovietų Sąjungos žygeivių grupę...

Sutrypto „Žalgirio“ treneris pratrūko žaibais: reikėtų išvaikyti pusę komandos (12)

Labai abejotina, ar fiasko rudenį patyrusio Vilniaus „Žalgirio“ kapitono tiltelį ateinantį...

Aukso amžius baigiasi: laukia kitokių degalų kainų (173)

Kilus neramumams Saudo Arabijoje – ramybės nėra ir naftos rinkoje. Ekonomistai ir degalų...

Blogiausiai dirbančiu ministru gyventojai išrinko Verygą (213)

Negebėjimas susitvarkyti su Gedimino kalno irimu – tikrai ne vienintelė priežastis, kodėl...

Žadėjo, kad dirbs ūkyje, bet pateko į sekso vergiją: emigrantės pasakoja siaubingus dalykus (133)

Vos baigusios mokyklą jos emigravo, tikėjosi pradėti dirbti ūkyje, tačiau pateko į tikrų...

Pripažino: dėl Gedimino kalno buvo gaištamas laikas (114)

21-as mėnuo – maždaug tiek laiko praėjo nuo tada, kai Gedimino kalnas akis badančiomis...

Mažeikiuose perėjoje mirtinai sužalota moteris, įtariamo vairuotojo ieško policija (25)

Sekmadienio vakarą Mažeikiuose, Žemaitijos gatvėje, perėjoje, rasta automobilio mirtinai...