„Pristatėme karščiausią naujovę, su kuria negali konkuruoti niekas. Vien todėl, kad mažų komercinių automobilių gamintojas „Piaggio“ nekonkuruoja su galingais, didelės krovos „Iveco“ ar kitais milžinais. Tačiau tam, kad nereikėtų su vilkiku gabenti šaldytuvo, keleto maišelių cemento ar bulvių, kad smulkus ūkininkas nelaviruotų tarp braškių lysvių su didžiuliu sunkvežimiu, mes ir siūlome universalųjį daugelio galimų modifikacijų „Piaggio“, kuris, neabejoju, bus įvertintas bei pripažintas ir Lietuvoje, – šalies žiniasklaidai pristatydamas automobilį kalbėjo „Ivetra“ vadybininkas Justinas Šeškus.

Ekologiškas, mažai teršiantis aplinką, didelio manevringumo, nesunkiai išsitenkantis siaurose senamiesčio gatvelėse ar sodų tarpueiliuose, parkų takeliuose ar ūkininkų daržuose simpatiškasis „Piaggio“ jau seniai tapo ne tik Italijos žemdirbių ar statybininkų nepamainomu pagalbininku. Jį ypač pamėgo ir vertina miestų municipalinės tarnybos, kurių darbų spektras – itin platus, tačiau ne grandiozinių apimčių.

Įdėmesnis žvilgsnis iš arčiau

Viena patrauklesnių rinkos debiutanto savybių - jis gali vežti tiek pat (850 – 1100 kg.), kiek pats sveria. Ne tik vežti, bet ir iškrauti (savivarčio) funkcija, pervežti darbininkus (furgono versija), jo bazėje galima montuoti įvairiausios paskirties techniką, gelbstinčią minėtoms tarnyboms.

Pristatomo „Piaggio Porter“ apsisukimo spindulys – tik 3,7 metro. Tai išskirtinė savybė, kuri nebūdinga jokiai kitai komercinei transporto priemonei. Nepaisant labai kompaktiškų matmenų, „Porter“ keliamoji galia siekia iki 850 kg. Su lengvai prieinamu ir be jokių kliūčių plokščiu bortiniu kėbulu pakrovimo ir iškrovimo darbai tampa dar greitesni ir paprastesni. Tačiau bene vertingiausia jo savybė, kurią itin akcentuoja įvairių šalių žalieji, į automobilius montuojami aplinkai itin draugiški varikliai ir galimybė rinktis jį varomą benzinu, dujomis, dvejopo kuro sistemų varikliais ar netgi elektra.

Praktiškas ir funkcionalus „Piaggio“ plokščias bortinis kėbulas, idealiai pritaikytas bet kokio tipo kroviniams gabenti. Dveji atverčiami šoniniai bei atlenkiamas galinis bortas palengvina pakrovimą ir iškrovimą net tada, kai yra naudojama mechaninė pakrovimo įranga. Bortai gali būti 40 cm aukščio iš aliuminio lydinio plokščių arba 30 cm aukščio iš plieninių plokščių, pasižyminčių moderniomis ir praktiškomis ištraukiamomis rankenėlėmis.

Su krovininės dalies tūriu, didesniu kaip 3 kubiniai metrai ir keliamąja galia, didesne nei 700 kg, krovininis standartinės komplektacijos furgonas turi iš abiejų pusių stumdomas duris.

Gamintojai teigia, kad geriausias sprendimas gabenti prekes ir keleivius – tokio automobilio modifikacija su keturiomis erdviomis sėdimomis vietomis. Sėdynės gali būti lengvai išimamos vos keliais paprastais veiksmais, tuo pačiu padidinant krovininės dalies tūrį.

Pastebimai didėja „Piaggio“ automobilių su elektra varomais agregatais paklausa. Pardavę daugiau kaip 5 tūkstančius tokios versijos automobilių, Italijos gamintojai tapo pirmaujančiais Europoje tarp geriausiai parduodamų elektra varomų mikroautobusų. „Porter“ Elektros-Galia 96 V versija turi sūkių parinkėją, optimizuojantį energijos suvartojimą ir padidinantį efektyvumą. Automobilis su elektra varomu varikliu pasiekia didžiausią 57 km/val. greitį ir gali įveikti iki 110 km atstumą, todėl jį renkasi daugiausiai miesto zonose dirbančios įmonės.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją