aA
Ženevos automobilių parodoje „Peugeot“ pristatys naująjį „Peugeot 208“. Modelį bus galima pasirinkti iš trijų variantų – su elektriniu, benzininiu ar dyzeliniu varikliu. Naujasis „Peugeot 208“ bus parduodamas Lietuvoje jau šį rudenį, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
2019-ųjų "Peugeot 208"
2019-ųjų "Peugeot 208"
© Gamintojo archyvas

Pasak „Peugeot Baltic“ vykdančiojo direktoriaus Andrus Kuus, kompaktiški automobiliai „Peugeot“ visada buvo vieni populiariausių Lietuvoje. Tai, kad naujasis „Peugeot 208“ galimas ir su elektriniu varikliu, be abejonės prisideda prie plataus elektrinių transporto priemonių naudojimo, tačiau perėjimas prie naujojo energijos šaltinio automobilių pramonėje neįvyksta per keletą dienų, – sakė Kuus. – Matome, kad tiek benzininiai, tiek dyzeliniai varikliai sparčiai tobulėja, tampa ekonomiškesni ir labiau tausojantys aplinką.“

Nuvažiuos 300 km elektra

„Peugeot e-208“ yra įmontuotas 100 kW (136 AG) elektrinis variklis, išvystantis sukimo momentą iki 260 Nm. Automobiliu „Peugeot 208“ su elektriniu varikliu galima važiuoti trimis būdais: „eco“ – ridą optimizuojantis režimas, „normal“ – kasdieniam naudojimui skirtas režimas, ir „sport“ – siūlantis didžiausią galią ir pagreitėjimą iki 100 km/val. per 8,1 sek.

Naudojant pavarų perjungimo svirtį, galima pakeisti ir akumuliatorių įkraunančius stabdymo režimus: „moderate“ užtikrina jausmą, panašų į tą, kuris patiriamas stabdant automobilį su vidaus degimo varikliu, „augmented“ leidžia greitėti ir lėtėti naudojantis vos viena – akceleratoriaus – pamina.

Su „My Peugeot“ programėle automobilio saloną galima pašildyti dar prieš kelionę.

Patogioje naujojo „Peugeot 208“ šildymo sistemos pagrindas – galingas šildymo elementas (5 kW), siurblys su automatiniu temperatūros jutikliu, ir, priklausomai nuo versijos, šildomos sėdynės bei išankstinis pašildymas, programuojamas naudojant programėlę „MyPeugeot®“ išmaniajame telefone. Elektrinis 208 modelis turi 50 kWh talpos bateriją. Remiantis WLTP matavimo metodika, ši viena įkrova leidžia nuvažiuoti apie 340 km atstumą. „Peugeot“ garantuoja, kad baterijos išlaikys 70 proc. talpos 8 metus, arba iki 160 000 kilometrų.

Akumuliatorių galima įkrauti iš įprasto buitinio elektros lizdo (įkrovimo trukmė – 16 valandų), iš „Wall Box“ įkroviklio (įkrovimo laikas su trijų fazių 11 kW galingumo prietaisu – 5,25 valandos, o su vienos fazės 7,4 kW galingumo prietaisu – 8 valandos) arba iš viešosios įkrovimo stotelės (akumuliatoriaus įkrovimo trukmė kraunant iki 80 proc., naudojant 100 kilovatų galingumo prietaisą – 30 minučių). Pradėti ir baigti įkrovimą, o taip pat sekti įkrovimo procesą galima naudojant mobiliąją programėlę.

Turės ir 8 laipsnių pavarų dėžę

Naujasis modelis siūlomas ne tik su elektriniu, bet ir su įvairiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Gamintojas pabrėžia, kad „PureTech 100“ ir „PureTech130“ varikliai komplektuojami su aštuonių laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.

„Peugeot 208“, kaip ir anksčiau pasirodę šio gamintojo modeliai, turi „i-Cockpit“ prietaisų skydelį. Priklausomai nuo automobilio įrangos, 3D prietaisų skydelis gali būti dviejų lygių, o informacija, rodoma viršutinėje dalyje kaip holograma, keičiasi realiu laiku. Jutiklinis ekranas, sumontuotas konsolės centre, gali būti trijų dydžių: penkių, septynių ir dešimties colių.
Daug dėmesio naujojo „Peugeot 208“ kūrėjai skyrė daiktų saugojimo vietoms. Be durelėse įrengtų dėtuvių, priklausomai nuo versijos, yra dar trys talpos daiktams laikyti: erdvi dėžutė tarp priekinių sėdynių, patogi erdvė priešais pavarų svirtį ir sumaniai paslėpta dėžutė centrinėje konsolėje.

Dėl daugelio pagalbos vairuotojui sistemų naujasis „Peugeot 208“ yra dar vienu žingsniu arčiau pusiau automatinio automobilio valdymo. Naujajame modelyje yra pastovaus greičio palaikymo sistema su automatinio sustojimo ir važiavimo funkcija. Jei spūstyje stovėję automobiliai pajuda iš vietos, „Peugeot 208“ taip pat automatiškai pradeda judėti (tiesa, jei jei sustojimas truko mažiau nei 3 sekundes). Jei automobilis stovėjo ilgesnį laiką, pakanka greitai paspausti greičio pedalą arba paspausti mygtuką.

Be to, naujajame „Peugeot 208“ yra sistema, pranešanti apie išvažiavimą už eismo juostos ribų, įdiegta automobilio statymo sistema, automatinė avarinio stabdymo sistema, pastebinti pėsčiuosius ir dviratininkus tiek dieną, tiek naktį, vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema, automatinis tolimųjų šviesų perjungimas į artimąsias, sistema, atpažįstanti greičio ribojimo ir kitus eismo reguliavimo ženklus (ženklą STOP ir vienpusio eismo ženklą), aklųjų zonų stebėjimo sistema ir pan.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
5.0000

Šveicarijos kaimo garažo meistrų idėja virto tarptautiniu verslu: pelnė net „Volkswagen“ pasitikėjimą (18)

Automobilių diagnostikai skirtų prietaisų rinka, panašu, jog perpildyta. Visgi, šioje nišoje...

„Jaguar“ pristatė atnaujintą „I-Pace“: labiausiai žavėti turėtų kaina (6)

Nuo debiuto „ Jaguar I-Pace “ laimėjo daugiau nei 80 pasaulio apdovanojimų, tarp kurių – 2019...

Europos Parlamentas siūlo automobilių taršą matuoti keliuose, ne laboratorijose (1)

Europos Parlamentas (EP) balsavo už naujas automobilių testavimo taisykles, kurios įpareigos nuo...

Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ (13)

Nepraėjus nei savaitei nuo debiuto Vokietijoje, visi 50 riboto leidimo „ Volkswagen ID.3 1st“...

Praneša apie ryto kamščius Vilniuje: spūstys – 15-oje pagrindinių sostinės gatvių (71)

Ankstų ketvirtadienio rytą šalies sostinės gatvėse vėl formuojasi spūstys. SĮ „ Susisiekimo...

Top naujienos

Jaukūs rudens savaitgaliai Lietuvoje: neeilinės vietos, kuriose nakvynės užsinorėsite ir jūs (23)

Keliaujant po Lietuvą neverta skubėti grįžti namo arba karštligiškai ieškoti viešbučio ar...

Ši grožio procedūra ypač populiari, bet medikai pasakė, kam jos tikrai nerekomenduotų (29)

Žmonės visais laikais svajojo atrodyti gražiai ir kuo ilgiau išlikti jauni. Nesvetimas šis noras...

Su trečdaliu darbuotojų dėl įmonėje įsisukusio koronaviruso likęs vadovas: tokios situacijos nelinkime niekam (39)

Šiaulių tekstilės įmonėje „ Interscalit “ dėl plintančios koronaviruso infekcijos šiandien...

Į kapines karsto neįleidęs Marijampolės rajono kunigas – atleistas, jo išsižada jau trečia parapija (204)

Karsto į kapines neleidęs įnešti Skardupių kunigas Algirdas Kanapka atleistas iš pareigų....

Radviliškyje vyresni mokiniai mokysis nuotoliniu būdu, steigiamas mobilus patikros punktas

Radviliškyje vyresni mokiniai pereina prie nuotolinio ugdymo, neformalusis ugdymas stabdomas, mieste...

Marija Serbintaitė. Moteris lyderė: ką daryti, kad tokia taptum?

Palyginus su bet kuriais kitais laikais, moterų lyderių dabar yra žymiai daugiau. Tačiau...

Psichologui užkliuvo medikų kartojama frazė: tai tik kelia pyktį ir didina nerimą

Vilniaus universiteto Psichologijos instituto docento bei suicidologijos tyrimų centro vadovo...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Ar mus be reikalo buvo užkarantinavę? (38)

Įsistebeilijęs į sparčiai augančius COVID-19 susirgimų skaičius ir taip pat mažėjantį savo...

Vidmantas Šmigelskas | D+ nariams

Kaip mes išsivaikščiojome: apie Sidarovą, Pydarovą ir „Ekrano“ fanus

Aluksnėje labai dažnai vykdavo politinformacijos. Kai jos būdavo skirtos visai kuopai –...

Skvernelis pasisakė apie koronaviruso rekordą: esame pasiruošę ir žinome, ką daryti (354)

Paskelbus paskutinius užsikrėtusiųjų koronavirusu rezultatus savo nuomonę išsakė ir premjeras...

|Maža didelių žinių kaina