aA
Ženevos automobilių parodoje „Peugeot“ pristatys naująjį „Peugeot 208“. Modelį bus galima pasirinkti iš trijų variantų – su elektriniu, benzininiu ar dyzeliniu varikliu. Naujasis „Peugeot 208“ bus parduodamas Lietuvoje jau šį rudenį, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
2019-ųjų "Peugeot 208"
2019-ųjų "Peugeot 208"
© Gamintojo archyvas

Pasak „Peugeot Baltic“ vykdančiojo direktoriaus Andrus Kuus, kompaktiški automobiliai „Peugeot“ visada buvo vieni populiariausių Lietuvoje. Tai, kad naujasis „Peugeot 208“ galimas ir su elektriniu varikliu, be abejonės prisideda prie plataus elektrinių transporto priemonių naudojimo, tačiau perėjimas prie naujojo energijos šaltinio automobilių pramonėje neįvyksta per keletą dienų, – sakė Kuus. – Matome, kad tiek benzininiai, tiek dyzeliniai varikliai sparčiai tobulėja, tampa ekonomiškesni ir labiau tausojantys aplinką.“

Nuvažiuos 300 km elektra

„Peugeot e-208“ yra įmontuotas 100 kW (136 AG) elektrinis variklis, išvystantis sukimo momentą iki 260 Nm. Automobiliu „Peugeot 208“ su elektriniu varikliu galima važiuoti trimis būdais: „eco“ – ridą optimizuojantis režimas, „normal“ – kasdieniam naudojimui skirtas režimas, ir „sport“ – siūlantis didžiausią galią ir pagreitėjimą iki 100 km/val. per 8,1 sek.

Naudojant pavarų perjungimo svirtį, galima pakeisti ir akumuliatorių įkraunančius stabdymo režimus: „moderate“ užtikrina jausmą, panašų į tą, kuris patiriamas stabdant automobilį su vidaus degimo varikliu, „augmented“ leidžia greitėti ir lėtėti naudojantis vos viena – akceleratoriaus – pamina.

Su „My Peugeot“ programėle automobilio saloną galima pašildyti dar prieš kelionę.

Patogioje naujojo „Peugeot 208“ šildymo sistemos pagrindas – galingas šildymo elementas (5 kW), siurblys su automatiniu temperatūros jutikliu, ir, priklausomai nuo versijos, šildomos sėdynės bei išankstinis pašildymas, programuojamas naudojant programėlę „MyPeugeot®“ išmaniajame telefone. Elektrinis 208 modelis turi 50 kWh talpos bateriją. Remiantis WLTP matavimo metodika, ši viena įkrova leidžia nuvažiuoti apie 340 km atstumą. „Peugeot“ garantuoja, kad baterijos išlaikys 70 proc. talpos 8 metus, arba iki 160 000 kilometrų.

Akumuliatorių galima įkrauti iš įprasto buitinio elektros lizdo (įkrovimo trukmė – 16 valandų), iš „Wall Box“ įkroviklio (įkrovimo laikas su trijų fazių 11 kW galingumo prietaisu – 5,25 valandos, o su vienos fazės 7,4 kW galingumo prietaisu – 8 valandos) arba iš viešosios įkrovimo stotelės (akumuliatoriaus įkrovimo trukmė kraunant iki 80 proc., naudojant 100 kilovatų galingumo prietaisą – 30 minučių). Pradėti ir baigti įkrovimą, o taip pat sekti įkrovimo procesą galima naudojant mobiliąją programėlę.

Turės ir 8 laipsnių pavarų dėžę

Naujasis modelis siūlomas ne tik su elektriniu, bet ir su įvairiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Gamintojas pabrėžia, kad „PureTech 100“ ir „PureTech130“ varikliai komplektuojami su aštuonių laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.

„Peugeot 208“, kaip ir anksčiau pasirodę šio gamintojo modeliai, turi „i-Cockpit“ prietaisų skydelį. Priklausomai nuo automobilio įrangos, 3D prietaisų skydelis gali būti dviejų lygių, o informacija, rodoma viršutinėje dalyje kaip holograma, keičiasi realiu laiku. Jutiklinis ekranas, sumontuotas konsolės centre, gali būti trijų dydžių: penkių, septynių ir dešimties colių.
Daug dėmesio naujojo „Peugeot 208“ kūrėjai skyrė daiktų saugojimo vietoms. Be durelėse įrengtų dėtuvių, priklausomai nuo versijos, yra dar trys talpos daiktams laikyti: erdvi dėžutė tarp priekinių sėdynių, patogi erdvė priešais pavarų svirtį ir sumaniai paslėpta dėžutė centrinėje konsolėje.

Dėl daugelio pagalbos vairuotojui sistemų naujasis „Peugeot 208“ yra dar vienu žingsniu arčiau pusiau automatinio automobilio valdymo. Naujajame modelyje yra pastovaus greičio palaikymo sistema su automatinio sustojimo ir važiavimo funkcija. Jei spūstyje stovėję automobiliai pajuda iš vietos, „Peugeot 208“ taip pat automatiškai pradeda judėti (tiesa, jei jei sustojimas truko mažiau nei 3 sekundes). Jei automobilis stovėjo ilgesnį laiką, pakanka greitai paspausti greičio pedalą arba paspausti mygtuką.

Be to, naujajame „Peugeot 208“ yra sistema, pranešanti apie išvažiavimą už eismo juostos ribų, įdiegta automobilio statymo sistema, automatinė avarinio stabdymo sistema, pastebinti pėsčiuosius ir dviratininkus tiek dieną, tiek naktį, vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema, automatinis tolimųjų šviesų perjungimas į artimąsias, sistema, atpažįstanti greičio ribojimo ir kitus eismo reguliavimo ženklus (ženklą STOP ir vienpusio eismo ženklą), aklųjų zonų stebėjimo sistema ir pan.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
5.0000

„Regitra“ mažins norinčių užregistruoti automobilius eiles: keičia darbo tvarką (44)

Nuo 2021 m. gegužės 28 d. „Regitroje“ keičiama klientų aptarnavimo tvarka – nuo šiol...

Įvertino naują automobilių registravimo tvarką „Regitroje“: žalą patiria dirbantys sąžiningai, o atsakingų – nėra (60)

Žinių radijo laidoje „Ekonomika“ šiandien naująją automobilių apskaitos tvarką,...

„Toyota“ paskelbė pasaulinius finansinius rezultatus ir patvirtino įsipareigojimą pasiekti nulinę CO₂ emisiją (3)

„Toyota Motor Corporation“ (TMC) pranešė apie finansinius rezultatus kovo 31-ąją, kai baigėsi...

Pristatytas naujasis septynvietis „Tiguan Allspace“ (5)

2020-aisiais pristatytas atnaujintas „Volkswagen“ bestseleris Tiguan“ pagaliau sulaukė ir...

Lietuvoje jau galima užsisakyti elektrinį „Audi Q4 e-tron“ – SUV iš ateities (6)

Itin erdvus salonas, progresyvūs valdymo, ekranų ir pagalbinių sistemų sprendimai, virtualų ir...

Top naujienos

Pabėgimas iš Pravieniškių kelia pasipiktinimą: kalinių stabdyti šūviais negalima, pareigūnai nesijaučia saugūs (26)

Iš Pravieniškių pataisos namų penktadienį sėkmingai paspruko du nuteistieji. Prižiūrėtojai...

Dalis Elektrėnų keliems mėnesiams liko be karšto vandens: gyventojai priversti išleisti nemenką sumą šildytuvams

Nuo antradienio apie 4 tūkst. Elektrėnų gyventojų keletui mėnesių liko be karšto vandens. Kaip...

Rusijos „nedraugiškų šalių“ sąraše – tik dvi šalys: Lietuvos jame nėra (63)

Rusijos vyriausybė patvirtino „nedraugiškų“ šalių sąrašą. Jame - tik JAV ir Čekijos...

Prie Kauno savivaldybės susirinkę protestuotojai: Kaunui reikia naujo mero (22)

Minint Pilietinio pasipriešinimo dieną prie Kauno savivaldybės rūmų protesto akciją surengė...

Lietuviai turguje šluoja naujoviškus pomidorų ir agurkų daigus: kokios kainos ir nauda (2)

Daigų prekyba įsisiūbavo – atšilus orams žmonės suskubo darbuotis soduose ir daržuose. Kokios...

NT brokeris prapuolė su dešimčių klientų pinigais: teisėsauga aiškinasi situaciją, dingo bent 160 tūkst. eurų (141)

Butą sostinėje nusipirkti bandęs Edgaras pateko į galbūt nesąžiningo brokerio pinkles. Vyras...

Miglė Rakauskaitė | D+

Romantiškoji tarpukario Lietuva su kriminaliniu prieskoniu: spirito upės, vietiniai plėšikai ir ministro globojamas kontrabandos versliukas

Tarpukario Lietuvą dažnas mūsų įsivaizduoja kaip gana romantišką laikotarpį: Kauno...

Nuo bendraamžio sūnų ginti stojusi mama pašiurpino praeivius: vaikėsi vaiką su lazda, teko raminti aplinkiniams (316)

„Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė isterija persmelktas vaizdo įrašas, kuriame...

PSO vadovas: antrieji pandemijos metai bus dar blogesni negu pirmieji turtingąsias valstybes ragina persigalvoti (137)

Pasaulio sveikatos organizacija ( PSO ) penktadienį pareiškė, kad koronaviruso pandemijos...

Nuo COVID-19 mirė indų aktorius, maldavęs pagalbos sukrečiančiuose vaizdo įrašuose: žmona nori tik vieno

Indijos aktorius ir vlogeris Rahulas Vohra, kurio kuriami „Facebook“ ir „ YouTube “ klipai...