aA
Ženevos automobilių parodoje „Peugeot“ pristatys naująjį „Peugeot 208“. Modelį bus galima pasirinkti iš trijų variantų – su elektriniu, benzininiu ar dyzeliniu varikliu. Naujasis „Peugeot 208“ bus parduodamas Lietuvoje jau šį rudenį, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
2019-ųjų "Peugeot 208"
© Gamintojo archyvas

Pasak „Peugeot Baltic“ vykdančiojo direktoriaus Andrus Kuus, kompaktiški automobiliai „Peugeot“ visada buvo vieni populiariausių Lietuvoje. Tai, kad naujasis „Peugeot 208“ galimas ir su elektriniu varikliu, be abejonės prisideda prie plataus elektrinių transporto priemonių naudojimo, tačiau perėjimas prie naujojo energijos šaltinio automobilių pramonėje neįvyksta per keletą dienų, – sakė Kuus. – Matome, kad tiek benzininiai, tiek dyzeliniai varikliai sparčiai tobulėja, tampa ekonomiškesni ir labiau tausojantys aplinką.“

Nuvažiuos 300 km elektra

„Peugeot e-208“ yra įmontuotas 100 kW (136 AG) elektrinis variklis, išvystantis sukimo momentą iki 260 Nm. Automobiliu „Peugeot 208“ su elektriniu varikliu galima važiuoti trimis būdais: „eco“ – ridą optimizuojantis režimas, „normal“ – kasdieniam naudojimui skirtas režimas, ir „sport“ – siūlantis didžiausią galią ir pagreitėjimą iki 100 km/val. per 8,1 sek.

Naudojant pavarų perjungimo svirtį, galima pakeisti ir akumuliatorių įkraunančius stabdymo režimus: „moderate“ užtikrina jausmą, panašų į tą, kuris patiriamas stabdant automobilį su vidaus degimo varikliu, „augmented“ leidžia greitėti ir lėtėti naudojantis vos viena – akceleratoriaus – pamina.

Su „My Peugeot“ programėle automobilio saloną galima pašildyti dar prieš kelionę.

Patogioje naujojo „Peugeot 208“ šildymo sistemos pagrindas – galingas šildymo elementas (5 kW), siurblys su automatiniu temperatūros jutikliu, ir, priklausomai nuo versijos, šildomos sėdynės bei išankstinis pašildymas, programuojamas naudojant programėlę „MyPeugeot®“ išmaniajame telefone. Elektrinis 208 modelis turi 50 kWh talpos bateriją. Remiantis WLTP matavimo metodika, ši viena įkrova leidžia nuvažiuoti apie 340 km atstumą. „Peugeot“ garantuoja, kad baterijos išlaikys 70 proc. talpos 8 metus, arba iki 160 000 kilometrų.

Akumuliatorių galima įkrauti iš įprasto buitinio elektros lizdo (įkrovimo trukmė – 16 valandų), iš „Wall Box“ įkroviklio (įkrovimo laikas su trijų fazių 11 kW galingumo prietaisu – 5,25 valandos, o su vienos fazės 7,4 kW galingumo prietaisu – 8 valandos) arba iš viešosios įkrovimo stotelės (akumuliatoriaus įkrovimo trukmė kraunant iki 80 proc., naudojant 100 kilovatų galingumo prietaisą – 30 minučių). Pradėti ir baigti įkrovimą, o taip pat sekti įkrovimo procesą galima naudojant mobiliąją programėlę.

Turės ir 8 laipsnių pavarų dėžę

Naujasis modelis siūlomas ne tik su elektriniu, bet ir su įvairiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Gamintojas pabrėžia, kad „PureTech 100“ ir „PureTech130“ varikliai komplektuojami su aštuonių laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.

„Peugeot 208“, kaip ir anksčiau pasirodę šio gamintojo modeliai, turi „i-Cockpit“ prietaisų skydelį. Priklausomai nuo automobilio įrangos, 3D prietaisų skydelis gali būti dviejų lygių, o informacija, rodoma viršutinėje dalyje kaip holograma, keičiasi realiu laiku. Jutiklinis ekranas, sumontuotas konsolės centre, gali būti trijų dydžių: penkių, septynių ir dešimties colių.
Daug dėmesio naujojo „Peugeot 208“ kūrėjai skyrė daiktų saugojimo vietoms. Be durelėse įrengtų dėtuvių, priklausomai nuo versijos, yra dar trys talpos daiktams laikyti: erdvi dėžutė tarp priekinių sėdynių, patogi erdvė priešais pavarų svirtį ir sumaniai paslėpta dėžutė centrinėje konsolėje.

Dėl daugelio pagalbos vairuotojui sistemų naujasis „Peugeot 208“ yra dar vienu žingsniu arčiau pusiau automatinio automobilio valdymo. Naujajame modelyje yra pastovaus greičio palaikymo sistema su automatinio sustojimo ir važiavimo funkcija. Jei spūstyje stovėję automobiliai pajuda iš vietos, „Peugeot 208“ taip pat automatiškai pradeda judėti (tiesa, jei jei sustojimas truko mažiau nei 3 sekundes). Jei automobilis stovėjo ilgesnį laiką, pakanka greitai paspausti greičio pedalą arba paspausti mygtuką.

Be to, naujajame „Peugeot 208“ yra sistema, pranešanti apie išvažiavimą už eismo juostos ribų, įdiegta automobilio statymo sistema, automatinė avarinio stabdymo sistema, pastebinti pėsčiuosius ir dviratininkus tiek dieną, tiek naktį, vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema, automatinis tolimųjų šviesų perjungimas į artimąsias, sistema, atpažįstanti greičio ribojimo ir kitus eismo reguliavimo ženklus (ženklą STOP ir vienpusio eismo ženklą), aklųjų zonų stebėjimo sistema ir pan.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(3 žmonės įvertino)
5.0000
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kurį naudotą automobilį geriausia pirkti, kad pavažinėjus pavyktų brangiai parduoti (136)

Prieš pirkdami naudotą automobilį žmonės domisi ne tik specifiniais tam tikro modelio ypatumais,...

Vairuojantiems mirusių giminaičių automobilius reikės suskubti – turės 2 svarbias savaites (30)

Balandžio 1 d. paprastėja transporto priemonių registravimo tvarka, mirus jų savininkams. Nuo...

Ėmėsi baisiausio Lietuvos kelio remonto – iki rudens ribos eismą Molėtų plente (107)

Kelias A14, arba plentas nuo Vilniaus iki Utenos, neretai pavadinamas baisiausiu Lietuvos keliu....

„Mercedes-Benz“ pasigyrė: naujajame GLE – dar nenaudotos technologijos (4)

Naujasis visureigis „ Mercedes-Benz GLE“ yra turtingas naujovių. Tai – visiškai nauja...

Juknevičius atskleidė, kiek ir kokių patobulinimų prireikė Dakare aplamdytam bolidui (8)

Vasario 18 d. iš Peru grįžusiu automobiliu besidžiaugęs Antanas Juknevičius , bolido...

Top naujienos

„Žalgirio“ svajonę pasvėręs Kuzminsko brolis: būtų nuostabu, jei tolyn patektų ir Kaunas, ir Milanas laida „Krepšinio zona“ (4)

Dar prieš tris savaites nekantriausi Lietuvos žurnalistai jau skubėjo laidoti Kauno „Žalgirio“...

Tobulą atostogų vietą atradę lietuviai įspėja tautiečius: higienos sąskaita taupyti nevalia, todėl nekartokite mūsų klaidos (1)

Laoso Liaudies Demokratinė Respublika – nedidukė Pietryčių Azijos valstybėlė, gyventojų...

Prakalbus apie staigų atlyginimų kilimą – Maurico pastaba: deja, yra vienas magiškas žodis (82)

Finansų ministerija blogina ekonomikos augimo prognozes : kaip situacija keičiasi lietuvių...

Netrukus vėl suksime laikrodžius – miegosime trumpiau (87)

Paskutinį kovo sekmadienį vėl teks pasukti laikrodžių rodykles – šį kartą jas suksime pirmyn...

Ekspertas apie išvadas dėl buvusio Putino bendražygio mirties: nieko panašaus nebuvau matęs (7)

Lūžęs kaklo kaulas, kuris lūžta labai retai, nebent smaugimo ar dusinimo atveju, kraujo...

Jasikevičius Eurolygos autsaiderių nenuvertina, bet nori atiduoti duoklę „Žalgirio“ sirgaliams (27)

Trys pergalės iš eilės ir keturios per pastarąsias penkerias rungtynes. Tokią statistiką...

ES lyderiai spaudžia ir perspėja britus: viskas bus daug sunkiau siūlo atidėjimą iki gegužės 22-osios; papildyta 19.26 (91)

Europos Sąjungos lyderiai ketvirtadienį didino spaudimą Didžiosios Britanijos parlamentui paremti...

Susigriebsite už galvos – kaip galėjote šių kasdienių gudrybių nežinoti anksčiau?

Kartais net menkas dalykas gali sugadinti nuotaiką, ypač jeigu tai susiję su išvaizda. Dėmė ant...

Siaubingi įtarimai Pabradės gimnazijoje: pradėtas tyrimas dėl galimo mažamečių tvirkinimo

Vilniaus apskrities policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl galimo jaunesnio negu 16 metų...

„Facebook“ pripažino: šimtus milijonų slaptažodžių galėjo matyti visi įmonės darbuotojai (7)

„Facebook“ ketvirtadienį pripažino, kad šimtai milijonų vartotojų slaptažodžių įmonės...