Naujuose „Peugeot 508 Hybrid“ ir „508 SW Hybrid“ montuojamas 180 AG (132 kW) galią pasiekiantis „PureTech“ benzininis ir 110 AG (80 kW) elektrinis varikliai. Didžiausia bendra sistemos galia – 225 AG (165 kW).
Abiejuose modeliuose montuojama 11,8 kWh talpos elektrinė baterija. Su ja hibridinis 508 sedanas vien elektra gali įveikti 54 kilometrus (testai buvo atlikti pagal naująją realaus važiavimo WLTP metodiką), o 508 SW universalas – 52 km.

Naudojant namie įrengiamą 6,6 kW galios ir 32 A srovės stiprio „Wallbox“ kroviklį, pilnas baterijos įkrovimas trunka 1 val. 45 min.

Hibridinės sistemos elementai „Peugeot 508“ automobilyje sumontuoti itin kompaktiškai – naujoji EMP2 („Efficient Modular Platform“) leidžia talpinti skirtingas jėgaines nekeičiant erdvės nei salone, nei bagažinėje.

Pastarosios talpa hibridiniuose modeliuose nesiskiria nuo turinčių vidaus degimo variklius, todėl sedano bagažo erdvėje telpa 487 l krovinio, o universalo – 530 l.

Abu hibridiniai modeliai siūlomi su trimis apdailos variantais, o pristatyti Baltijos šalyse jie bus pristatyti 2020 m. pavasarį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)