„Peugeot e-Traveller“ buvo sukurtas siekiant maksimaliai patenkinti verslo ir privačių klientų poreikius, tad galima įsigyti dvi modelio versijas: „The Shuttle“ arba „Combispace“.

„The Shuttle“ skirtas keleivių vežimo įmonėms – taksi, viešbučiams, oro uostams ir pan. Modelis turi du apdailos variantus: „Business“ (5–9 sėdimos vietos) ir „Business VIP“ (6–7). Į didžiausios komplektacijos modelio saloną lengva patekti – abejos šoninės durys yra valdomos elektra, o 70 arba 90 proc. tonuoti galiniai langai sukuria aukščiausią privatumą.

2 ir 3 eilėse sėdintys keleiviai pagal versiją gali naudotis nepriklausomai valdomomis odinėmis sėdynėmis su porankiais arba 2:3–1:3 santykiu dalijama sofos tipo sėdyne, kurios nugarėlę galima nulenkti vienu rankos judesiu ir taip lengviau patekti į trečiąją eilę.

Į modelį su VIP apdaila montuojamos 4 arba 5 keleivių sėdynės, trijų zonų klimato kontrolė bei tonuotas stiklinis stogas maksimaliam jaukumui užtikrinti.

"Peugeot e-Traveller"

„Combispace“ versija su „Active“ bei „Allure“ apdailomis subalansuota privatiems klientams, montuojamos 5–8 sėdynės, kurias salone galima išdėlioti neribojant fantazijos, tad šis „e-Traveller“ modelis gali būti pritaikomas įvairiai sporto ar laisvalaikio įrangai vežti. Į jį taip pat montuojama pravažumą prastuose keliuose didinanti „Grip Control“ sistema, o vairuotojas gali pasirinkti vieną iš keturių važiavimo režimų – „Snow“, „All-Travel“, „Sand“, „ESP off“.

Kaip ir „Shuttle“, „Combispace“ bagažinės erdvę galima pasiekti neatidarius dangčio, užtenka praverti galinį stiklą. Tai pravartu ankštose parkavimo aikštelėse, kuriose nėra vietos visiškai atverti bagažinės dangtį.

„Peugeot e-Traveller Combi“ versija, kurioje telpa 2–9 keleiviai, subalansuota asociacijoms, sporto klubams ar darbuotojams vežti iš vienos vietos į kitą.

"Peugeot e-Traveller"

Erdvė ir komfortas

Naujasis „e-Traveller“ užsakomas trijų kėbulo ilgių: 4,6 m „Compact“, 4,95 m „Standard“ ir 5,3 m „Long“. Visų versijų aukštis yra 1,9 m, užtikrinantis galimybę įvažiuoti į daugelį stovėjimo aikštelių. „Compact“ versija yra unikali visame segmente – vos 4,6 m ilgio mikroautobuse galimos 9 sėdimos vietos.

Kiekvienoje mikroautobuso versijoje užtikrinamas patogumas visiems keleiviams, nepaisant to, kurioje eilėje sėdi. Modelis išsiskiria ir bagažo talpa: kai salone 9 keleiviai, bagažinėje galima sutalpinti 1 500 litrų krovinio, kai penki – 3000 l, o kai lieka tik priekinė sėdynė – net 4900 l.

Visame interjere taip pat išdėliotos įvairaus dydžio daiktadėžės, kurių bendra talpa sudaro 74 litrus.

Elektrinio variklio technologija

Centrinė konsolė prie vairuotojo buvo modifikuota, joje pagrindinę vietą dabar užima „e-Toggle“ pavarų perjungimo mygtukai bei važiavimo režimo pasirinkimo valdiklis.

Naujojo „Peugeot e-Traveller“ vairuotojas gali pasirinkti 3 važiavimo režimus: didžiausią nuvažiuojamą atstumą leidžiantį pasiekti „Eco“ (galia ribojama iki 60 kW ir 180 Nm), kasdieniam važiavimui optimalų „Normal“ (80 kW, 210 Nm) ir „Power“ (100 kW, 260 Nm), skirtą gabenti daugiau žmonių ir bagažo.

„Power“ režimu mikroautobusas iki 100 km/val. įsibėgėja per 13,1 sek., o nuo 80 iki 120 km/val. – per 12,1 sek. Didžiausias elektrinio modelio greitis yra 130 km/val.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)