aA
Peugeot“ pristato naują ekologiškų kelionių būdą – visiškai elektrinį „e-Traveller“. Populiarusis kelioninis mikroautobusas dabar gali būti užsakomas su įvairiais vidaus degimo varikliais bei visiškai elektrine pavara. Pagal pasirinktą bateriją (50 arba 75 kWh talpos) jis gali įveikti iki 330 km WLTP režimu, mikroautobuso aukštis ribojamas iki 1,9 m, jame yra iki 9 sėdimų vietų, o rinktis galima iš trijų kėbulo ilgių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
"Peugeot e-Traveller"
"Peugeot e-Traveller"
© Gamintojo archyvas

„Peugeot e-Traveller“ buvo sukurtas siekiant maksimaliai patenkinti verslo ir privačių klientų poreikius, tad galima įsigyti dvi modelio versijas: „The Shuttle“ arba „Combispace“.

„The Shuttle“ skirtas keleivių vežimo įmonėms – taksi, viešbučiams, oro uostams ir pan. Modelis turi du apdailos variantus: „Business“ (5–9 sėdimos vietos) ir „Business VIP“ (6–7). Į didžiausios komplektacijos modelio saloną lengva patekti – abejos šoninės durys yra valdomos elektra, o 70 arba 90 proc. tonuoti galiniai langai sukuria aukščiausią privatumą.

2 ir 3 eilėse sėdintys keleiviai pagal versiją gali naudotis nepriklausomai valdomomis odinėmis sėdynėmis su porankiais arba 2:3–1:3 santykiu dalijama sofos tipo sėdyne, kurios nugarėlę galima nulenkti vienu rankos judesiu ir taip lengviau patekti į trečiąją eilę.

Į modelį su VIP apdaila montuojamos 4 arba 5 keleivių sėdynės, trijų zonų klimato kontrolė bei tonuotas stiklinis stogas maksimaliam jaukumui užtikrinti.

"Peugeot e-Traveller"
"Peugeot e-Traveller"
© Gamintojo archyvas

„Combispace“ versija su „Active“ bei „Allure“ apdailomis subalansuota privatiems klientams, montuojamos 5–8 sėdynės, kurias salone galima išdėlioti neribojant fantazijos, tad šis „e-Traveller“ modelis gali būti pritaikomas įvairiai sporto ar laisvalaikio įrangai vežti. Į jį taip pat montuojama pravažumą prastuose keliuose didinanti „Grip Control“ sistema, o vairuotojas gali pasirinkti vieną iš keturių važiavimo režimų – „Snow“, „All-Travel“, „Sand“, „ESP off“.

Kaip ir „Shuttle“, „Combispace“ bagažinės erdvę galima pasiekti neatidarius dangčio, užtenka praverti galinį stiklą. Tai pravartu ankštose parkavimo aikštelėse, kuriose nėra vietos visiškai atverti bagažinės dangtį.

„Peugeot e-Traveller Combi“ versija, kurioje telpa 2–9 keleiviai, subalansuota asociacijoms, sporto klubams ar darbuotojams vežti iš vienos vietos į kitą.

"Peugeot e-Traveller"
"Peugeot e-Traveller"
© Gamintojo archyvas

Erdvė ir komfortas

Naujasis „e-Traveller“ užsakomas trijų kėbulo ilgių: 4,6 m „Compact“, 4,95 m „Standard“ ir 5,3 m „Long“. Visų versijų aukštis yra 1,9 m, užtikrinantis galimybę įvažiuoti į daugelį stovėjimo aikštelių. „Compact“ versija yra unikali visame segmente – vos 4,6 m ilgio mikroautobuse galimos 9 sėdimos vietos.

Kiekvienoje mikroautobuso versijoje užtikrinamas patogumas visiems keleiviams, nepaisant to, kurioje eilėje sėdi. Modelis išsiskiria ir bagažo talpa: kai salone 9 keleiviai, bagažinėje galima sutalpinti 1 500 litrų krovinio, kai penki – 3000 l, o kai lieka tik priekinė sėdynė – net 4900 l.

Visame interjere taip pat išdėliotos įvairaus dydžio daiktadėžės, kurių bendra talpa sudaro 74 litrus.

Elektrinio variklio technologija

Centrinė konsolė prie vairuotojo buvo modifikuota, joje pagrindinę vietą dabar užima „e-Toggle“ pavarų perjungimo mygtukai bei važiavimo režimo pasirinkimo valdiklis.

Naujojo „Peugeot e-Traveller“ vairuotojas gali pasirinkti 3 važiavimo režimus: didžiausią nuvažiuojamą atstumą leidžiantį pasiekti „Eco“ (galia ribojama iki 60 kW ir 180 Nm), kasdieniam važiavimui optimalų „Normal“ (80 kW, 210 Nm) ir „Power“ (100 kW, 260 Nm), skirtą gabenti daugiau žmonių ir bagažo.

„Power“ režimu mikroautobusas iki 100 km/val. įsibėgėja per 13,1 sek., o nuo 80 iki 120 km/val. – per 12,1 sek. Didžiausias elektrinio modelio greitis yra 130 km/val.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
3.0000

Žada keisti vairuotojo pažymėjimo galiojimo tvarką: dešimtmetį naudotis būtų galima tik su viena sąlyga (442)

Lietuvoje rengiamasi keisti Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą (SEAKĮ) ir vairuotojo...

Lietuvoje debiutuoja BMW naujos eros elektromobilis – „BMW iX“ (20)

Vilniuje pasirodė ryškiausia šių metu BMW naujiena tituluojamas elektrinis visureigis „ BMW iX...

Lenkijos kelių mokesčių sistemos pokyčiai – galvos skausmas Lietuvos vežėjams (3)

Palydoviniu ryšiu paremta Lenkijos kelių mokesčių sistema „eToll“ pradėjo veikti 2021 m....

Elektromobilio „Kia EV6“ testas: kas aplenks „Tesla“? (139)

Ta pati platforma – visiškai skirtingos mašinos tiek išvaizda, tiek ir charakteriu. Kaip taip...

Į Vilnių atvežtas ilgai lauktas „Maserati“ superautomobilis: visi Lietuvai skirti modeliai nupirkti iš karto (60)

Šiais griežto burnojimo dėl emisijų ir grasinimų, kad vidaus degimo varikliai bus uždrausti,...

Top naujienos

D+Kalbino Vytautas Bruveris, parengė Laura Tarandaitė

Seimo narys Nausėdos kritiką siūlo įvertinti prokuratūrai: gal tai yra veikimas prieš valstybę (20)

Įtampa tarp prezidentūros ir Vyriausybės auga: Tėvynės sąjungos–Lietuvos krikščionių...

Keli pagrindiniai simptomai, kurie padės atskirti COVID-19 ir gripą, jei esate pasiskiepiję

Spalio pabaiga ir lapkričio pabaiga – pats tinkamiausias laikas skiepytis nuo gripo , mat taip...

D+Roma Macijauskaitė

Neregys Andžejus be darbo nebuvo nė dienos: man sunku suprasti, kaip žmonės jo neranda – vienu metu dirbau net dviejose darbovietėse

Diplomuotas masažuotojas, socialinio darbo bakalauro specialistas, be kelių mėnesių magistras. Gal...

Pergalių sąskaita – vis dar neatidaryta: nepaisant įspūdingo spurto, „Žalgiris“ suklupo ir Tel Avive (478)

Antradienio vakarą Izraelio uostamiestyje Tel Avive vykusiose Eurolygos 6-ojo turo rungtynėse gerą...

Sunku patikėti: policija net netyrė turtingos vilnietės nužudymo, nes manė, jog tai – savižudybė (150)

Vilniaus policijos pareigūnai ilgą laiką net nebandė aiškintis turtingos vilnietės nužudymo ,...

Lukašenkos sprendimas pašiurpino gydytojus: tai beprotybė (469)

Baltarusijos valdžios pareigūnai praėjusį penktadienį pašiurpino gydytojus atsisakydami paklusti...

Zdovcas rankų nesudeda: anksčiau ar vėliau rasime būdų, kaip pasiekti pirmąją pergalę (22)

Kuo toliau, tuo labiau Kauno „Žalgirio“ direktoriaus Pauliaus Motiejūno viešai deklaruotas...

Atkeliaujantys oro srautai atneš ne tik lietų, bet ir šilumą

Artimiausiomis dienomis iš vakarų atkeliaujantys oro srautai atneš ne tik lietų, bet ir šilumą.

Keturios kvepalų pasirinkimo taisyklės: ekspertė įvardijo, kas padės pasirinkti tinkamiausią sau aromatą (13)

Kvepalai turi didelę galią: jie suteikia drąsos, atskleidžia charakterį, kuria nuotaiką ir...

D+Edmundas Jakilaitis

Apie ginklus: naujam savo eksperimentui Jakilaitis pasitelkė kartuves

Šįkart Edmundas Jakilaitis ir lietuviško pusiau automatinio karabino „Vytis“ kūrėjas...