Peugeot 208” pirmtakas 207 buvo „per daug brangus ir per daug vyriškas“, teigia „Peugeot“ marketingo vadovas Gaetanas Demoulinas.

Naujasis modelis pasižymės švelnesniu dizainu, o jo kaina prasidės nuo 11 950 eurų (41,2 tūkst. Lt). Dar viena savybė, kuri esą padės labiau įtikti moterims, yra mažas vairaratis, kuris pagerins prietaisų skydo matomumą.

Kompanija tikisi, kad naujasis 208 patenkins platesnio klientų rato poreikius ir padės „Peugeot“ sugrįžti į B-segmento lyderius. Šio sektoriaus automobilių Europoje parduodama daugiausiai.

2001-2005 m. šiame segmente dominavo „Peugeot 206”, kuris buvo geriausiai parduodamas šios markės modelis istorijoje. Jo įpėdinis 207 taip pat pirmavo tarp B-segmento modelių 2007 ir 2008 m. Pernai į šio tipo automobilių lentelės viršų užkopė „Ford Fiesta“.

„Peugeot“ neslepia, kad susigrąžinti prarastas pozicijas bus sunku. Šiuo metu daugiau nei 25 gamintojai Europoje siūlo mažus modelius, o prieš dešimtmetį jų buvo 16.

Prancūzai tikisi, kad „Peugeot 208” pardavimai kitąmet sieks 580 tūkst. vnt., iš kurių 420 tūkst. vnt. sudarys pardavimai Europoje.

Perkamiausi B-segmento automobiliai Europoje 2011 m.

„Ford Fiesta“ – 374 686 vnt.
Volkswagen Polo“ – 373 230 vnt.
Opel Corsa“ – 329 675 vnt.
Renault Clio“ – 304 611 vnt.
„Peugeot 207” – 227 578 vnt.

Bendri rinkos pardavimai – 3,364 mln. vnt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją