Aplinkosaugininkai juos kaltina, kad konkurencinėje kovoje gamintojai pristato vis galingesnius ir sunkesnius automobilius, tuo didindami aplinkos taršą.

Statistika rodo, kad automobiliai yra kalti net dėl penktadalio Vokietijoje į aplinką išmetamų taršalų. Ir, kaip rodo tyrimai, tai vienintelė šalies pramonės sritis, kurioje nuo 1990 metų nebuvo sumažintas taršos kiekis.

„Kadangi vis daugiau krovinių yra pervežama automobiliais, o automobilių gamoje atsiranda vis didesni, sunkesni ir galingesni automobiliai, todėl net ir šiuolaikiniai modeliai su mažais bei ekonomiškais varikliais negali atsverti gamtai daromos žalos“, - taip situaciją komentavo Vokietijos aplinkos apsaugos agentūros prezidentė Maria Krautzberger.

Reikia pažymėti, kad didžiausi Vokietijos automobilių gamintojai – „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ ir „Volkswagen“ savo modelių gamoje turi daug galingų ir didelių automobilių.

Agentūra taip pat ragina daugiau krovinių pervežti geležinkeliais ir laivais, kadangi nuo 2000 iki 2013 metų automobiliais pervežamų krovinių kiekis padidėjo beveik trečdaliu. Be to, aplinkosaugininkai siūlo įvesti kelių mokesčius ne tik sunkiasvoriam krovininiam transportui, bet ir sunkesniems nei 3,5 tonos automobiliams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)